Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Mothers Wax PowerCone Polishing Tool getest Opties
kevin20v
#1 Gepost : dinsdag 24 maart 2009 21:52:41
Rang: Lid

Gisteren de Mothers Wax PowerCone Polishing Tool besteld bij Tim, vandaag was het pakketje al binnen met diverse extra goodies (helemaal top!)

Vanavond moest ik dus gelijk de powercone uitproberen, mijn velgen zijn kale aluminium velgen die ik gepolijst heb. Helaas heeft afgelopen najaar mijn set velgen flink geleden van onverwacht zout op de weg!
De bling bling was dus ver te zoeken!

De Powercone heeft me ontzettend verrast mbt hoe goed het werkt icm Meg's All Metal Polish, ik kan na vanavond zeggen dat ik weer een produkt heb gevonden wat bij mij voor vast in de collectie blijft! great

Zo zien de velgen er nu uit voor de powercone:

en zo ziet het er uit nadat ik een uurtje in de weer ben geweest met de powercone:

Morgen volgen betere foto's (deze zijn in het duister geknipt met een HELE lange sluitertijd vandaar weinig reflectie) Whistle
jeffrey rallye
#2 Gepost : dinsdag 24 maart 2009 21:57:19

zozozo..
keurig hoor.. great blij
rodders
#3 Gepost : dinsdag 24 maart 2009 22:34:57
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailerReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Ziet er top uit, zou jij voor mij misschien eens kunnen meten hoe breed die PowerCone vooraan is? Zit namelijk te twijfelen of ik er eentje ga bestellen of niet

Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
kevin20v
#4 Gepost : dinsdag 24 maart 2009 22:43:23

Ja die powercone is echt helemaal toppie! Ben nu al helemaal blij als ik er aan denk hoeveel tijd me dat gaat schelen dit jaar!

Ik zal morgenvroeg gelijk even de garage induiken om de punt even op te meten!
B.K.
#5 Gepost : dinsdag 24 maart 2009 22:43:52
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Prachtig..! great

Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
YVE5
#6 Gepost : dinsdag 24 maart 2009 22:44:42

Ziet er echt top uit! Dat doet me nog meer twijfelen om die powercone te kopen blij
rodders
#7 Gepost : dinsdag 24 maart 2009 22:46:56
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailerReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

kevin20v schreef:

Ik zal morgenvroeg gelijk even de garage induiken om de punt even op te meten!
dat zou top zijn, in ieder geval al bedankt!

Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
Dibbuz
#8 Gepost : dinsdag 24 maart 2009 22:49:24
Rang: Moderator
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer goud: Detailer in optima forma!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.

Wow! Dat is een mooie bling! Toch een handig ding.
Hoe heb je hem gebruikt? Neem aan niet op een accutol?

Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...
Bastard of Bling!
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
DKBM
#9 Gepost : dinsdag 24 maart 2009 22:53:55

Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Wow! Wat een verschil! surprised Die zijn echt flink opgeknapt!

Ik zat net je ander topic te kijken en vroeg me af of je de GolfIV hebt overgespoten. Deze kleur ken ik niet, mar staat de auto wel goed. De standaard grijze lak van de Golf IV die er het meest dichtbij komt, is volgens mij wat donkerder en minder blauw.
Vrienden noemen me Martin
kevin20v
#10 Gepost : dinsdag 24 maart 2009 23:02:41

@ Dibbuz: Erg handig inderdaad, ik heb hem op mijn 220v b&d boormachine gezet die maakt flink wat toeren.

Heb hem niet op de snelste stand gebruikt maar dat wijst zich eigenlijk vrijwel vanzelf! Je merkt gewoon dat je zo toch wat meer hitte in het produkt brengt en dan is het resultaat van de all metal polish gewoon stukken beter! (en het gaat veel sneller!) LoL

Morgenavond als het droog is gelijk velg nr 2 doen lief

@ DKBM: Klopt mijn golf 4 is inderdaad in een andere tint overgespoten, deze kleur is enkele tinten lichter en zelfs minder blauw dan de standaard kleur!
Doordat de tint lichter is lijkt de kleur vaak anders afhankelijk van de lichtinval!

Gelukkig allemaal wel heel subtiel want ik hou niet zo van die "grote beurt" lakken met flakes etc.
ArjanBor
#11 Gepost : dinsdag 24 maart 2009 23:06:21

Ik zie geen verschil LoL
WaxWizard
#12 Gepost : woensdag 25 maart 2009 8:19:43

Bij de eerste knijp je je ogen dicht om dat het niet aan te zien. Bij de tweede knijp je ze dicht vanwege de reflectie. Top resultaat
Nijssen
#13 Gepost : woensdag 25 maart 2009 8:23:24

Gaaf! Ga ik er binnenkort misschien toch maar een bestellen lief
Nissanclub Nederland
Bestuur
kevin20v
#14 Gepost : woensdag 25 maart 2009 11:45:05

Zo vanmorgen heb ik de punt opgemeten en die is precies 3cm breed!

De punt is wel vrij flexibel en kan dus ook nog in wat kleinere ruimtes gebruikt worden, wel is dan een 220v boormachine aan te raden ivm hogere wrijving
Havanna
#15 Gepost : woensdag 25 maart 2009 13:55:11
Detailer goud: Detailer in optima forma!Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

Goed bezig geweest Kevin, ben benieuwd naar de rest van je picca's!
Hoe staat het nu met de cab? Is het nog gelukt met de G60 schijven en je nieuwe (hopelijk knetterharde) kobalt-boren?
rodders
#16 Gepost : woensdag 25 maart 2009 14:00:34

kevin20v schreef:
Zo vanmorgen heb ik de punt opgemeten en die is precies 3cm breed!

De punt is wel vrij flexibel en kan dus ook nog in wat kleinere ruimtes gebruikt worden, wel is dan een 220v boormachine aan te raden ivm hogere wrijving
Thanks, spijtig genoeg vrees ik nog wat te breed om vlot te kunnen werken op mijn velgen. Ach weer een excuus om te zoeken naar een ander setje velgen :D

kevin20v
#17 Gepost : woensdag 25 maart 2009 14:05:12

Havanna schreef:
Goed bezig geweest Kevin, ben benieuwd naar de rest van je picca's!
Hoe staat het nu met de cab? Is het nog gelukt met de G60 schijven en je nieuwe (hopelijk knetterharde) kobalt-boren?

Ja met de cab staat het goed, ben nu de laatste puntjes rustig aan het uitdokteren...
De remmenissue is helaas niet opgelost met het uitboren van dat afgebroken remschijfboutje!
Daar moet ik dus echt professionele hulp voor zoeken, want ik weet het echt niet meer nee

rodders schreef:
Thanks, spijtig genoeg vrees ik nog wat te breed om vlot te kunnen werken op mijn velgen. Ach weer een excuus om te zoeken naar een ander setje velgen :D

haha dat is inderdaad een goed excuus LoL
r3nlot
#18 Gepost : dinsdag 24 januari 2012 20:12:24

Denk je dat de powercone ook de beste keus is voor de randen van een RH ZW3.
Berkant
#19 Gepost : donderdag 26 januari 2012 13:09:26
Detailer brons: Plaats regelmatig details.

Mooi resultaat, ben wel benieuwd naar het tussen resultaat na alleen wassenregels
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire