|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Suzuki bestaat 100 jaar en dat viert ze door deze maand 100 prijzen te verloten.
Carclean.nl viert het feestje mee en heeft 5 DAP500 poetspakketten in de prijzenpot gestopt. De pakketten bestaan uit:
een DAP500 polijstmachine een Poorboys Deluxe Mega Towel, een witte 5,5" Lake Country polijstpad Poorboys Polish with Carnauba.
Rijd je Suzuki en wil je meedoen? Meld je dan aan op mijnsuzuki.nl.Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Dank je voor de informatie, had me wel ingeschreven, maar nog niet aangemeld voor de Aktie.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2009
|
Ik heb een GSX-R600 :D straks even kijken
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Ik heb al zo'n poetspakket, en geen suzuki "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Hier zijn niet veel Suzuki-rijders denk ik, maar de actie is wel leuk  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Op het forum zijn niet veel Suzuki rijders, er is wel iemand met veel suzuki's! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Rotterdam
|
Ow wie dan  ?? Ik zag het poetspakket ook al voorbij komen, goeie actie van Carclean!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-1-2009
|
nouww..  motor telt niet mee. Alleen een suzuki auto. Ik ken ook niemand met een Soes auto.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ahum... Fluffy heeft er "maar" 3 (Suzuki Alto's) Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
ik doe net alsof ik een soes heb Glans is een keuze
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,218 seconden.