|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Omdat donderdagmiddag de eerste paal wordt geslagen van ons nieuwe pand, stoppen we eerder met het gereedmaken van de pakjes.
Alle bestellingen die vóór 14:30u zijn geplaatst zullen we nog dezelfde dag verwerken.Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaah en ik ben... Dan nog op vakantie. Timing is everyting  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Ach, gelukkig hebben we de foto's nog... Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-8-2008 Locatie: ergens tussen de poetsspullen in Drenthe
|
Gefeliciteerd Carclean.nl met het slaan van de eerste paal Groet Jan Poets Junk in opleiding
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
Gefeliciteerd met de eerste paal, ik zou zeggen kom maar op met de foto's Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
|
Bedankt voor de felicitaties!  Ik heb één foto hier gezet, van alle toespraakjes en de  heb ik maar geen foto's gemaakt Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,238 seconden.