|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-3-2009 Locatie: roosendaal
|
kennen jullie het merk SYSTEM en hebben jullie daar ervaringen mee en dus ook wat over te zeggen.
ik heb eens een aantal flessen gekregen.
ik werk nog niet met een machine en volgens mij wordt dit spul enkel machinaal gebruikt.
ooit eens een oude vitara mee behandeld (met de hand) en destijds zeer tevreden over het resultaat. de laatste jaren heb ik het niet meer gebruikt.....dus ook niet op nieuwe lakken.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Volgens mij zijn die polijstmiddelen niet eens onaardig en doen ze goed hun werk. Maar zelf nog niet mee mogen werken. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Ik heb toevallig de Teer en Verf verwijderaar van 123 system, is volgens mij precies hetzelfde als AS Tardis. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Ik heb reeds lang een fles polisher System 123 (ooit eens van een kennis gehad die bij een vakgarage werkte) en ik kan niet anders zeggen dat deze zeer goed beviel (bijna op) Zou niet eens weten waar je die kan kopen, ik denk alleen via de reguliere autohandel. De polish lijkt een beetje op Poorboys SSR2 (niet qua kleur, het is een beetje gelige drap!) Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2009 Locatie: Hedel
|
Ik heb er een metertje van staan is verkrijgbare bij de auto onderdelen zaken. Dit is verslavend!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-8-2009 Locatie: Utrecht
|
scenic schreef:Ik heb reeds lang een fles polisher System 123 (ooit eens van een kennis gehad die bij een vakgarage werkte) en ik kan niet anders zeggen dat deze zeer goed beviel (bijna op) Zou niet eens weten waar je die kan kopen, ik denk alleen via de reguliere autohandel. De polish lijkt een beetje op Poorboys SSR2 (niet qua kleur, het is een beetje gelige drap!) We hebben een site met webshop voor inderdaad auto/grootbedrijven maar ook voor particulieren [MODEDIT]Commerciële links zijn niet toegestaan, zie forumreglementen!, link verwijderd{/MODEDIT]
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
de pro lijn zal indd vast wel redelijk zijn. ik trek alleen een beetje terug, door het feit dat ze kit's incl spons .e,d, verkopen.. beetje gemiste kans as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,292 seconden.