Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

system 123 Opties
cruiser
#1 Gepost : dinsdag 14 april 2009 14:14:06
Rang: Lid

kennen jullie het merk SYSTEM en hebben jullie daar ervaringen mee en dus ook wat over te zeggen.

ik heb eens een aantal flessen gekregen.

ik werk nog niet met een machine en volgens mij wordt dit spul enkel machinaal gebruikt.

ooit eens een oude vitara mee behandeld (met de hand) en destijds zeer tevreden over het resultaat.
de laatste jaren heb ik het niet meer gebruikt.....dus ook niet op nieuwe lakken.
Tim
#2 Gepost : dinsdag 14 april 2009 14:37:54
Rang: Moderator

Volgens mij zijn die polijstmiddelen niet eens onaardig en doen ze goed hun werk. Maar zelf nog niet mee mogen werken.
I'm the Master of Bling!
Dibbuz
#3 Gepost : dinsdag 14 april 2009 15:45:04
Rang: Moderator
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer goud: Detailer in optima forma!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.

Ik heb toevallig de Teer en Verf verwijderaar van 123 system, is volgens mij precies hetzelfde als AS Tardis.

Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...
Bastard of Bling!
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
scenic
#4 Gepost : dinsdag 14 april 2009 16:24:44

Ik heb reeds lang een fles polisher System 123 (ooit eens van een kennis gehad die bij een vakgarage werkte) en ik kan niet anders zeggen dat deze zeer goed beviel (bijna op) Zou niet eens weten waar je die kan kopen, ik denk alleen via de reguliere autohandel. De polish lijkt een beetje op Poorboys SSR2 (niet qua kleur, het is een beetje gelige drap!)
Marcel
Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900

roger
#5 Gepost : dinsdag 14 april 2009 17:24:24

Ik heb er een metertje van staan is verkrijgbare bij de auto onderdelen zaken.
Dit is verslavend!
Ramon Fincken
#6 Gepost : zaterdag 15 augustus 2009 16:11:53

scenic schreef:
Ik heb reeds lang een fles polisher System 123 (ooit eens van een kennis gehad die bij een vakgarage werkte) en ik kan niet anders zeggen dat deze zeer goed beviel (bijna op) Zou niet eens weten waar je die kan kopen, ik denk alleen via de reguliere autohandel. De polish lijkt een beetje op Poorboys SSR2 (niet qua kleur, het is een beetje gelige drap!)

We hebben een site met webshop voor inderdaad auto/grootbedrijven maar ook voor particulieren blij
[MODEDIT]Commerciële links zijn niet toegestaan, zie forumreglementen!, link verwijderd{/MODEDIT]
aron225
#7 Gepost : zaterdag 15 augustus 2009 16:58:22
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

de pro lijn zal indd vast wel redelijk zijn.

ik trek alleen een beetje terug, door het feit dat ze kit's incl spons .e,d, verkopen..

beetje gemiste kans
as for me no more sigs.. im not cool like that.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire