|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
Hi,
Heb vanavond te horen gekregen dat de poeisz supermarkten doorzichtige emmers van goede kwaliteit verkoopt! Het is wel een actie dus weer er snel bij!
Gr. Snitser
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Euh... welke supermarkt!? poeisz ??? Nooit van gehoord... Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Hmm, zit ook in Fryslân, maar ken die supermarkt ook niet... Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Serieus bij de poiesz ? :P Damn... Aktie van deze week dan? morgen laatste dag al dan.... Heej een beetje fries kent de friesche supermarktketen hè! Zelfs ik heb er 7 jaar gewerkt Heej jij bent een Sneker Dus jij hoort (qua uitspraak) Puis te zeggen vraag kees poiesz, janine smit e.d. maar "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Altijd onderweg
|
Nee, niet in Limburg te vinden.  Golf VI GTI '09 DSG - ABT - Akrapovic - BBS - Bilstein - Osir
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Ah, gevonden. Zie alleen geen doorzichtige emmers in de folder staan... Iemand een plaatje? En ik ben import...  Ben wel een Westfries... Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Oh, vanover de afsluitdijk dus... Wat heeft je hier gebracht dan? En als het goed is, gaat mem morgen weer boodschappen doen, dus zal haar er op wijzen, dat ze uit moet kijken naar die doorzichtige emmers! "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Das eind van uit het zonnige zuiden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Divers....
|
@Jeroentje,. Je hebt gelijk...ze zeggen hier inderdaad...de puis Maare....kan zelf geen foto's maken vanm het weekend en ze worden voor mij gehaald. Zie ze niet eerder als volgendeweek donderdag avond dus ben benieuwd! Greetz
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,187 seconden.