|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-1-2010 Locatie: Noorden van Limburg
|
Hoe komen jullie daar toch aan? Op een scooter kun je het toch ook niet fatsoenlijk testen, joh! Life's challenges are not supposed to paralyze you, they're supposed to help you discover who you are. -Bernice Johnson Reagon-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Er staan nog 2 auto's voor de deur Er zijn meerdere fora waar ik lid van ben
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
nicknameless schreef:+ Patrick Ik krijg em ook om te testen sorry patrick New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Inmiddels ontvangen. Review zal binnenkort verschijnen 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Nice nice, nu kunnen we beide aan het testen gaan. Even wachten op wat beter weer... Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2009 Locatie: Den Haag
|
Is er toevallig al meer nieuws over losse panelpots ?  Wil graag nog het 1 en ander proberen,en het staat zo leuk al die kleine potjes To shine,or not to shine,thats the question www.street-force.nl
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Binnenkort Dodo polijstpads. Komen deze ook aan deze kant van het Kanaal?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Joost, iemand die niet op detailingworld zit kan die link niet zien. Wat moeten we trouwens met nog meer keus aan polijstpads?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2008 Locatie: De Bilt
|
Wil schreef:Tim, weet je al wanneer de Fantastic Fur 3 pack gaat komen? Ik wil er namelijk een paar van deze doeken bijbestellen ze bevallen me echt super. Ik zie in de Carclean.nl -shop dat ze 28 februari worden verwacht, top! Voeg ik gelijk aan mijn lijstje toe. Na vorstperiode met al het pekelgeweld kan ik niet wachten om mijn auto onderhanden te nemen. Kan er gelijk een nieuwe Carclean.nl -bestelling uit.
|
|
|
|
alteaniels schreef:Joost, iemand die niet op detailingworld zit kan die link niet zien. Wat moeten we trouwens met nog meer keus aan polijstpads? Ow, wacht, helemaal geen rekening mee gehouden. In een topic over wie de meeste Dodo spullen in huis heeft, schrijft Dom van Dodo Juice het volgende: "Pads and backing plates are being launched in early March - some have been available previously at shows etc." Overigens is de huidige keuze idd ruim genoeg. Ik vond het assortiment Dodo pads wat 'rommelig'. Een beetje onsamenhangend.
|
|
|
|
@ Joost, De Dodo pads zijn gelijk aan de LC pads, alleen andere verpakking
|
|
|
|
@Patrick: ach so... Ik dacht ergens op DW foto's te hebben gezien van behoorlijk dikke pads zonder die CCS putjes. Overigens: is dat topic waar ik dat bericht uit heb gehaald niets voor jou?
|
|
|
|
Nieuwe Dodo produkten op komst: DodoDom schreef: Mon Feb 22, 2010 8:40 pm
There is a shed load... all in development. But we can't say too much as the timings will invariably change.
However, coming next month: - Dodo Juice machine polishing pad range - Dodo Juice machine polishing backing plate range - BV Pro and PH Pro panel pots - Supernatural Detailing Duster - Supernatural Merino Wheel Mitt - Supernatural Short Hair Wash Mitt
Some other stuff will follow this year like paste sealants, glass products, more metal polishes, machine polishing compounds - and a lot more!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
- Supernatural Merino Wheel Mitt - Supernatural Short Hair Wash Mitt
Some other stuff will follow this year like paste sealants, glass products, more metal polishes, machine polishing compounds - and a lot more!
Leuk dit spul.. ga ik op wachten! Hoop dat ze wel de tijd nemen om het de Dodo kwaliteit te geven.. en niet afraffelen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
ben zelf erg benieuwd naar de pad's.. en of Carclean.nl deze ook opnemen in de collectie.. en de s/n short hair mitt (gezien mijn bone lichtelijk begint te protesteren) as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
nicknameless schreef:Nieuwe Dodo produkten op komst: Kortom de hele Monello range met een Dodo label erop  Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2009 Locatie: Den Haag
|
Paste sealant ? Damn  BV Pro PH pro panel pots,die nieuwe washmits,het wordt me allemaal teveel To shine,or not to shine,thats the question www.street-force.nl
|
|
|
|
Citaat: Hoop dat ze wel de tijd nemen om het de Dodo kwaliteit te geven.. en niet afraffelen... +1. Ik vindt persoonlijk dat ze een beetje té snel van stapel lopen met produkten op de markt brengen. Citaat:... en of Carclean.nl deze ook opnemen in de collectie... Ik zie er de meerwaarde niet van in. Er is al genoeg keuze, Lake Country en huismerk Monello. Sommige zien nu al door de bomen het bos niet meer. En de Dodo pads zijn gewoon omverpaktte pads van een ander merk.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
nicknameless schreef:+1. Ik vindt persoonlijk dat ze een beetje té snel van stapel lopen met produkten op de markt brengen. Ik deel deze mening eigenlijk ook wel. Ze willen teveel in te korte tijd. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Al heben ze al een tijd geen nieuwe producten uit eigen ontwikkeling meer uitgebracht volgens mij, wel een paar relabeled producten. Dus ik heb goede hoop dat die nieuwe producten van Dodo kwaliteit en bruikbaarheid zullen zijn.. anders zal ik ze weer links moeten laten liggen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Kreeg net een sms dat het 3 pack Dodo Microfibers op voorraad is!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
klopt, de Yeti washmitt ook.  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Eens kijken wat stond er in de webshop boven de Dodo Juice produkten? "Dodo Juice is opgericht in 2007 door PJ en Dom, twee ondernemende types die het idee hadden opgevat om de autoverzorgingsindustrie eens flink wakker te schudden, een dubbele espresso te serveren en op hun bed te springen.
...
Al met al is Dodo Juice een bedrijf dat ánders is dan anderen en daar trots op is. Trots dat z’n logo lastig te lezen is, trots op z’n kenmerkende website (dodojuice.com) en trots op z’n vriendelijkheid, toegankelijkheid en leerzaamheid."Dat verklaart grotendeels onderstaande 'reclame': http://www.dodojuice.com..._Insist-ad_Mar-2010.pdf
(ca. 20MB groot)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-1-2010 Locatie: Uden
|
Met name de onderste regels Erg leuke manier van marketing! Op hun website zag ik bij toeval ook dit, Legal Stuff- Our lawyers, Mr Smith and Mr Wesson, would just like to point out that dodos may or may not be harmed in the manufacturing process, if they were or were not to exist, and we accept no liability for anything, ever.
|
|
|
|
Komt de short hair versie van de "Wookie" ook in de webshop? http://www.carnaubawaxsh...duct.php?product_id=266
|
|
|
|
|
|
|
|
Nee toch Quincy, dit is gewoon de Wookie met lange haren maar dan bleek. Thans dat doet de beschrijving wel vermoeden: Citaat: Dit is de bleke versie van de Wookie! Een langharige washandschoen gemaakt van de lichtstgekleurde Merino-wol.
Heerlijk zachte langharige washmitt van echte wol in een lichtere kleur dan de bekende 'Wookie'. Het best geschikt voor ruime emmers, want dit beest heeft nogal dorst als je 'm een emmer met water voorhoudt!
Het model welke ik bedoel, heeft korte haren tov de originele wookie!
|
|
|
|
Oh okay, was even in de veronderstelling dat je die bedoelde
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
de yeti wast heerlijk, lust alleen wel veel water, 14 liter kan ik mijn megane mee doen, heel veel verder kom ik er niet mee as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Daarom de short hair versie... want een avant er mee doen lukt me echt niet!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
SkyBuMp schreef:Nee toch Quincy, dit is gewoon de Wookie met lange haren maar dan bleek.
Thans dat doet de beschrijving wel vermoeden:
Het model welke ik bedoel, heeft korte haren tov de originele wookie! Komt een dezer dagen binnen! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Ook bekend wat deze gaat kosten Tim ? Ik heb nu twee van deze (http://www.carclean.nl/product/Carclean.nl/Wool_Wash_Mitt_VK-103_101427.aspx) mitts in gebruik en voor mij persoonlijk voldoen deze beter dan een microfiber washmitt. Deze heb ik ondanks het advies toch gewassen en daardoor hebben ze nu last van haaruitval Moet je de short hair Wookie ook onderhouden als de gewone Wookie ?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008 Locatie: Enschede en Bussum
|
Door gister voor het eerst blue velvet + purple haze gebruikt te hebben heb ik ten aanzien van dit een vraag. Kun je door double layering ook de tijd verlengen dat een wax goed op je auto blijft zitten? Groeten Danny
|
|
|
|
Guest
|