|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2008 Locatie: Bollenstreek
|
Je zult het mogelijk wel ietsje verlengen qua standtijd, maar denk dat het dan hooguit een aantal weken zal zijn. Freude am Fahren
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Met een goede voorbereiding valt of staat alles. Hoe vaak moet het nog gezegd worden? Een wax (al dan niet een hele) dure) moet gewoon een goede schone en geprepareerde basis hebben. PUNT Double layering wordt meestal gedaan zodat ook daadwerkelijk alle oppervlak behandeld is.  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2009 Locatie: Den Haag
|
Tim schreef:En binnenkort verwacht: 1) Blue Velvet PRO en Purple Haze PRO panel posts € 13,49 p/s 2) Supernatural Short Hair Wash Mitt, een Wookie die naar de kapper is geweest.  prijs nog niet bekend 3) Supernatural Detailing Duster - The Wookie on a stick (zoals die van Zymol en die wij gaan krijgen hier) prijs nog onbekend. 4) Supernatural Wheel Mits - lamswollen mitts. Lijkt op de Supernatural Finger Mitt, maar dan groter en uitgevoerd in wol. € 8,75 Is hier al wat bekend over wanneer ze er zijn? Voornamelijk de Short Hair Wookie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Zou binnenkort in de shop te krijgen moeten zijn, had Tim al ergens gemeld volgens mij. Tis ff afwachten :D
|
|
|
|
Daar heb ik dan waarschijnlijk overheen gelezen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2010 Locatie: Lommel, Belgie
|
Heeft er iemand ervaring met deze producten van dodo?
Supernatural fine cut metal polish.
En de:
Supernatural Gloss Trim Sealent Kit.
Graag van de gene die met deze producten gewerkt hebben wat informatie over de verwerking en/of de kwaliteit t.o.v. andere merken.
mvg, Peter
|
|
|
|
Niemand geen van deze producten gebruikt?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Van Twitter:  Dodo Juice is 3 jaar! Ze hebben ook een wedstrijd uitgeschreven voor de uber pot met wax: Link naar de wedstrijdJeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Hebben hebben hebben die mooie aluminium pot!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Inderdaad, die wil ik ook wel, even denken wat ik hen kan sturen als origineel verjaardagscadeau. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Cool! Eens kijken of ik die levende dodo van mn buurman zou mogen lenen  --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009
|
Hey ik sta op het punt om een Dodo wax aan te schaffen. Mijn voorkeur gaat uit naar een softwax, althans ik ga er van uit dat deze het meest in de buurt komt van de Nattys. Alleen zit er verschil in de purple haze, rainforest rub, orange crush? Zit het m alleen in de kleur en de geur. Ik ga de wax puur op mijn donkerblauwe auto gebruiken. En waarom is de rainforest goedkoper eigenlijk? Ik neem aan dat het niet met kwaliteit te maken heeft.
|
|
|
|
Lees DIT topic eens door over de verschillen tussen hard en soft. En DIT topic over de kleur verschillen. Daarin zal je lezen dat het verschil minimaal is en eigenlijk niet eens zichtbaar. Kwaliteitsverschil is minimaal. Er zal naar mijn weten alleen verschil zijn in toegevoegde stoffen ivm de kleur specifieke waxen. Dit zit in Rainforest Rub niet en zal daarom dus wat goedkoper zijn. Het zijn allemaal topwaxen en zeker het aanschaffen waard! Als ik jou was zou ik op je gevoel / geur / verwerking af gaan. Je zal er in ieder geval geen spijt van krijgen
|
|
|
|
Tamer: ik zou de Blue Velvet gebruiken. Ondanks dat je een softwax wilt, is deze echt geweldig. Brengt er fijn aan. Ben zelf echt een liefhebber van de hardwaxen.  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Zal ik ze dan allebei maar nemen, de BV en PH?
|
|
|
|
 Heb zelf ook een aantal DJ waxen!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2008 Locatie: Rotterdam
|
Misschien een idee is: Lime and Dark Test TubeDe sample potjes kun je je auto meerdere malen mee doen, het is erg zuinig in gebruik. En Lime Prime is sowieso geweldig mooi spul  Als je toch wilt kiezen, ik heb zowel BV als PH gehad, en hoewel ik softwaxes zelf fijner vind, ging mijn voorkeur van de twee uit naar de Blue Velvet. Deze brengt super dun en makkelijk aan, en is zo vreselijk zuinig. Ruikt heerlijk ook bovendien. Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
|
|
|
|
Je kan uiteraard ook voor de Dodo Juice BLue Velvet Pro of voor de Dodo Juice Purple Haze Pro kiezen. Zie ook mijn review.  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Volgens mij ie de Rainforest als eerste uitgebracht, wellicht daardoor goedkoper. Heb zelf de Rubbishboys ( beide edities  ) en de juiced is erg makkelijk te verwerken en geeft een mooi resultaat. Hoe dan ook, blijft allemaal persoonlijk die geuren en kleuren BV ruikt waanzinnig lekker, PH op 2e plek, maar is zachter en ietwat zachter, als ik zou moeten kiezen tussen die 2, dan zou ik voor de BV gaan ( kan je 'm eventueel daarna nog toppen met een zachtere variant  )
|
|
|
|
3x raden wat ik besteld heb
|
|
|
|
Turtle Wax?  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
We zullen het morgen zien bij de aanwinsten topic
|
|
|
|
Ik heb toch voor de Blue Velvet en Purple Haze gekozen. God moge weten wanneer ik het ga opmaken Een gewaardeerd forumlid zegt 'Er is geen betere raad dan voorraad'. Ik vind de geur overigens niet overtuigend, bij de Poorboys vind de produkten wel lekkerder ruiken, maar dat is mijn mening.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
De geuren van de wax komen vooral vrij bij het verwerken, dit omdat dan alle oliën in de wax vrijkomen en gaan verdampen. Hierdoor krijg je de geur meer naar boven, ik zou zeggen begin maar eens te smeren en snuif dan nog eens  Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
was inderdaad met rubbishboys juiced edition ook zo, je rook hem wel lichtjes, maar als je eenmaal aan het smeren bent as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Klopt, bij het verwerken komen er heerlijke dampen vrij!  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Ik heb gisteravond de Dodo Juice Austintacious soft wax - Limited Edition op m'n auto gesmeerd, die verwerkt zo prettig dat ik vanmorgen om 06.00 in de "werk stube" nog een laagje stond aan te brengen........en dan die geur mmmmmmmmmmmm
|
|
|
|
Lexusfreak schreef:Ik heb gisteravond de Dodo Juice Austintacious soft wax - Limited Edition op m'n auto gesmeerd.... Eeuwig zonde om die open te maken Bij mij staat ie verzegeld en ongeopend (en dat blijft ie) in de kast Potje 33 van de 539  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
|
een wax is om te smeren, net als een auto om te rijden is.. ben wel benieuwd of de geur ook anders word als je eenmaal door het eerste deel heen ben, en aan het 2e deel begint as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
aron225 schreef: ben wel benieuwd of de geur ook anders word als je eenmaal door het eerste deel heen ben, en aan het 2e deel begint
DodoDom schreef:The wax is based on a main range recipe and each layer smells the same, despite being a different colour Dus ... Ik kan je bij deze vertellen dat alle 3 de lagen hetzelfde ruiken, namelijk naar de Blue Velvet  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
|
ooo oke, wel grappig concept iig! as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
nicknameless schreef:Eeuwig zonde om die open te maken euwige zonde om hem in de kast te laten staan, ik wil ervan genieten, daar koop ik hem voor.... en idd hij ruikt exact als de Blue Velvet P.s. potje 45 van 539 ieder geniet ervan op z'n manier
|
|
|
|
nicknameless schreef:Eeuwig zonde om die open te maken Bij mij staat ie verzegeld en ongeopend (en dat blijft ie) in de kast Potje 33 van de 539 En hoe weet je dan dat ze alle 3 het zelfde ruiken
|
|
|
|
Guest
|