|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Eindelijk hebben we dan een mooie voorraad van de Smartwax producten in kunnen kopen. SmartWax gelooft dat slimme mensen slimme producten verdienen. Daarom is SmartWax bedacht. Volgens SmartWax een nieuwe generatie producten met een professionele werking. Hoewel dat met een korrel zout genomen moet worden, zijn de producten zeker de moeite waard.
Snel en makkelijk in gebruik, de flesjes zien er kek uit, ruiken goed en beschermen uitstekend terwijl het de uitstraling van je auto verbetert. SmartWax gebruikt goede ingredienten in de producten om te zorgen voor een prima kwaliteit. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2008 Locatie: Zeist
|
Zag het net.... Ik vroeg me al af of ik wat gemist had...
Gefeliciteerd met het dealerschap
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Ook via deze weg, nogmaals gefeliciteerd Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
|
Om misverstanden te voorkomen, onze Smartwax producten worden niet ingekocht via de Nederlandse importeur. Het komt allemaal wel netjes uit Europa. Niet dat je het kan merken aan de producten zelf, die zijn gewoon identiek. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Mooie aanwinst voor de Webshop Tim!  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Weer een mooie aanwinst en zag ook Carlack produkten staan.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2009 Locatie: Hedel
|
Tim schreef:Om misverstanden te voorkomen, onze Smartwax producten worden niet ingekocht via de Nederlandse importeur. Het komt allemaal wel netjes uit Europa. Niet dat je het kan merken aan de producten zelf, die zijn gewoon identiek.
aha via het illigale circuit! Dit is verslavend!
|
|
|
|
Nee hoor volkomen legaal. In Europa hebben we vrij verkeer van goederen en diensten. Dat houdt in dat wij netjes, volgens de regels, producten in mogen kopen in een ander EU land. Hoewel Smartwax USA een bepaalde exclusiviteit toe wil kennen aan een importeur, houdt dit alleen maar in dat Smartwax USA niet bereid is om direct aan iemand anders te leveren in dat land. Dus niet via Nederland, maar wel volkomen legaal. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-6-2008 Locatie: Giessen
|
En ook blijvend in het assortiment of op=op?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2008 Locatie: De Bilt
|
Ik ben benieuwd naar de eerste reviews.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
my to!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
mooie review, heb zelf al een aantal testers van smartwax gehad en zit best leuk spul tussen. Al vind ik het met momenten wel wat aan de prijs. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Toch om Tim??   Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-9-2008 Locatie: Schiedam
|
Is Smartwax te vergelijken met de produkten van Meguiairs en Poorboy's of is het gewoon aan de man proberen te verkopen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008
|
Guard schreef:Is Smartwax te vergelijken met de produkten van Meguiairs en Poorboy's of is het gewoon aan de man proberen te verkopen Het is enigszins te vergelijken met Chemical Guys
|
|
|
|
sjoerdnijhuis schreef:Toch om Tim??   Nu we het voor een normale prijs in konden kopen, en dus ook voor een normale prijs kunnen verkopen, vonden we het de moeite waard om het op te nemen in het assortiment! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
rodders schreef:mooie review, heb zelf al een aantal testers van smartwax gehad en zit best leuk spul tussen. Al vind ik het met momenten wel wat aan de prijs. Ik denk dat je onze prijzen een stuk redelijker vindt. Ze zijn gebaseerd op een normale omrekenkoers en rekenen dus een prima prijs die bij deze producten zou moeten horen. Het is de moeite waard om de prijzen even te vergelijken. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
wesje schreef:En ook blijvend in het assortiment of op=op? Onze insteek is dat het in het assortiment blijft. We zijn hierbij wel afhankelijk van onze toeleveranciers die we bewust verspreid in Europa gekozen hebben. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Tim schreef:
Ik denk dat je onze prijzen een stuk redelijker vindt. Ze zijn gebaseerd op een normale omrekenkoers en rekenen dus een prima prijs die bij deze producten zou moeten horen. Het is de moeite waard om de prijzen even te vergelijken.
Idd als ik zo de prijzen vergelijk vallen ze bij jullie super mee! Hierbij geldt mijn uitspraak dan ook enkel voor de andere webshops en niet voor carclean! Ze hebben enkele leuke spullen! Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Tim schreef:Nu we het voor een normale prijs in konden kopen, en dus ook voor een normale prijs kunnen verkopen, vonden we het de moeite waard om het op te nemen in het assortiment! Nou ja geweldig toch! Is die Concours een fijne wax?? Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
Ik moet zeggen dat we nog geen ervaring hebben met de wax. Van eerdere berichten weten jullie dat veel producten een Chemical Guys broertje hebben. We moeten nog uitvlooien of dat bij deze wax ook het geval is. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Ik heb hier de Smartwax en de Rimwax samples nog liggen, best tevreden met die Rimwax. Spul doet waar het voor gemaakt is, en houd aardig lang stand. De Smartwax vind ik persoonlijk niet echt ergens met kop en schouders boven uitsteken. Trendy kleurtje voor waarschijnlijk een trendy detailer? :P Anyway, wederom goede aanvullingen weer voor de webshop.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bunschoten
|
de aanhouder wint 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zwijndrecht
|
sjoerdnijhuis schreef:Nou ja geweldig toch! Is die Concours een fijne wax?? Moet je even bij Cees (Goku) informeren, die had hem volgens mij  nee schat, de collectie groeit niet...... de schuur begint te krimpen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Tim, dus nu eindelijk ook de Rimwax ????? Oh.....ik zie het al staan in het overzicht. Binnenkort maar eens een bezoekje brengen (zie ik Dennis ook weer eens) Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
|
Ik heb er altijd positief tegenover gestaan, even een quote uit mijn test van vorig jaar: Citaat:Wat dan voor mij overblijft is het gebruiksgemak. Daar winnen momenteel de Poorboy's Wheel Sealant en de Smartwax Rimwax het bij mij. Niet dat de andere waxen moeilijk aan te brengen zijn, maar deze twee zijn net even makkelijker. Wel is de Rimwax bijna 30% duurder dan de rest. Dus qua prijs/prestatie staat hij bij mij onderaan. Nu wij de RimWax voor een redelijke prijs aan kunnen bieden is het prijsbezwaar ook van tafel! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Lelystad Haven
|
MartijnIbi schreef:Moet je even bij Cees (Goku) informeren, die had hem volgens mij  Ik vind het een hele fijne wax, makkelijk aan te brengen, en af te halen, wel ff omgv 20 a 30 min curen. Oud Japans Gezegde WAX ON - WAX OFF
|
|
|
Rang: V.S.P. Lid sinds: 4-3-2009
|
Gefeliciteerd voor je shop, maar ook voor ons de consumenten. Eindelijk een normale prijs. Is zoiets ook te regelen voor de Microfiber want die vind ik wel nog erg aan de prijs in Nederland vergeleken met bijvoorbeeld de shops in UK. Poorboy's doeken en Cobra zijn er veeeeeel goedkoper.
|
|
|
|
Volgens mij zijn de doeken niet zo bijzonder? Maar we kijken dit eerst even aan. Wellicht breiden we in de toekomst het assortiment verder uit, ik denk echter dat SmartWax NL en USA een blokkade op proberen te werpen. Hoewel dat een beetje kartelachtig (en kartels zijn verboden) begint te lijken, lijkt ze dat niet zo te deren. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
O, jawel alles is bijzonder waar het gaat naar een normalere prijs. Je ziet dat in UK de concurrentie op dit gebied wat groter is en daardoor ook prijzen aantrekkelijker worden. Dat zou hier ook een mooie ontwikkeling zijn. Maar voor wat betreft je SmartWAX initiatief.... petje af.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Vindt de prijzen van Carclean.nl anders ook aantrekkelijk hoor. Zoveel verschil is er echt niet tussen de UK en hier. Trouwens je moet er dan ook nog altijd meer verzendkosten op betalen.  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
We hebben geprobeerd om de prijzen conform andere landen te maken, dus we hebben bijvoorbeeld Amerika, Engeland en Duitsland gepakt en daar een redelijke omrekenfactor voor gehanteerd. Eigenlijk schiet Nederland als enige er flink bovenuit qua prijs (en Belgie, maar die valt onder dezelfde distri). I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
De prijzen zijn over het algemeen mooi. Absoluut met jullie eens. Mij viel op dat in UK de kwaliteitsdoeken toch best veel goedkoper zijn. Ook het argument van verzendkosten gaat hier eigenlijk niet op omdat het lichte spullen zijn. Als je een leuke bestelling plaatst van dit lichte spul is zo'n shop ook best bereid de verzendkosten erg laag te houden.
|
|
|
|
Guest
|