|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Vandaag gaan we over naar een nieuwe versie van onze forumsoftware. Het heeft lang (heel lang) geduurd voordat er een nieuwe versie is uitgekomen, maar nu is het dan eindelijk zover.
We beginnen over een uur (14.00) met het upgraden van de database en de forumsoftware. Het forum zal die tijd offline zijn. Het zal hopelijk niet al te veel tijd in beslag nemen.
We hebben zelf nog niet alles kunnen doortesten, dus al er iemand nog gekke dingen tegenkomt, horen wij dat graag in dit draadje.. Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Na ja! en dat op me vrije dag Leuk! Wat voor nieuwe dingen kunnen we verwachten? "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Ben ik blij dat ik nog net ff gauw kan loeren Suc6 met de upgrade Bert, ik hoop idd, dat er geen problemen ontstaan. Kunnen we straks in de nieuwe versie ook weer op zoek naar evt. bugs?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Rotterdam
|
Ow jee, afkickverschijnselen Succes, ik zal vanavond eens uitbreid testen of ik iets vreemds tegen kom!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Succes jongens met de forumupgrade. Ik was vandaag vrij maar goed ik zoek wel even wat anders. Nogmaals succes! -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-5-2008 Locatie: Nieuwegein
|
Succes!
|
|
|
|
Het zal geen uren duren hoor, maar je weet het natuurlijk nooit met zo'n upgrade... we hopen het binnen een kwartier voor elkaar te hebben, dan staat of de nieuwe versie er, of de oude er nog steeds Wat er allemaal nieuw is weet ik zelf ook nog niet allemaal, maar ik heb al wel gezien dat alle avatars mooi bij Carclean.nl gaan passen! Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Jeroen schreef:Na ja! en dat op me vrije dag Leuk! Wat voor nieuwe dingen kunnen we verwachten? De 'Auto-Block Jeroen' functie o.a. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Ah, interesting, benieuwd of die het straksjes doet "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Het zit inderdaad wat tegen Op de server zijn wat beveiligingsinstellingen anders dan verwacht en moet er nog het een en ander opnieuw gecompileerd. Morgenochtend volgt een nieuwe poging! Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ah, interesting! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Gelukkig hebben we goede backups Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Inderdaad. En je hebt pas een goede backup als..... je deze succesvol kunt restoren! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Niet geschoten altijd mis, suc6 morgen dan maar weer 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Ik citeer: testspot! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Ja inderdaad, ik had wel een testspot, maar niet op dezelfde machine hehehe  Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-1-2009 Locatie: Tiel
|
Bert, ik zeg chmod 777! Hier stond ooit een logo...
|
|
|
|
Gaat hier niet op... is IIS  dat wordt meer cacls Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Ah, Stimpy ook een ITert  Maar is het al gebeurt of is Bert inmiddels op de fiets naar de hosting providert?  Met cacls zou ie toch een eind moeten komen. Hier stond ooit een logo...
|
|
|
|
Het zegt me allemala niets die afkortingen, maar het ziet er allemaal hetzelfde uit dan als gisteren "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
We denken hetzelfde Jeroen. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-5-2008 Locatie: Zwijndrecht
|
Jeroen schreef:Het zegt me allemala niets die afkortingen, maar het ziet er allemaal hetzelfde uit dan als gisteren Blijft vreemd volk hoor die IT-ers  they are 1337! nee schat, de collectie groeit niet...... de schuur begint te krimpen.
|
|
|
|
Over een paar uurtjes als het wat rustiger is op het forum gaan we weer beginnen met de upgrade. enne.. geen cacls, maar csc  Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
|
|
|
|
MartijnIbi schreef:Blijft vreemd volk hoor die IT-ers   Een markt bewust vaag, ingewikkeld en complex houdend zodat wij ons brood er mee kunnen blijven verdienen. Leuker kunnen we het wel maken, niet makkelijker Hier stond ooit een logo...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Hé, dat ken ik! Logistiek op hoog niveau werkt precies zo: je maakt gebruik van het feit dat anderen niet logisch nadenken en/of niet ketendenken, verzint daar een onduidelijke 3-letterige term (met Engelse uitleg uiteraard) bij met een voor velen net iets te compliceerde flow chart, legt dat net even te snel uit om dan direct af sluiten met de mededeling dat het zo eenvoudig is. Uiteraard is de toehoorder overdonderd en neemt klakkeloos aan dat je er verstand van hebt. Ideaal! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Zo werkt het in de detailhandel ook. Gebruik zo veel argumenten bij producten, dat de consument er maar weinig van snapt, en alles lekekr van je aanneemt  Maar goed, ik mag ook gewoon graag zien, dat de klant tevreden is na behulp van jouw, en dat als die later terug komt. Je ook verteld dat het toch echt de juiste oplossing was. (wordt tegenwoordig zelfs door klanten aangesproken bij jawel mijn voornaam) "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Wat leven we met z'n allen toch in een mooie grote economische bubbelbel Tis wachten tot die weer eens plopt.........oh, das pas gebeurt. Hier stond ooit een logo...
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Bert schreef:Over een paar uurtjes als het wat rustiger is op het forum gaan we weer beginnen met de upgrade. enne.. geen cacls, maar csc  Ga je er nachtwerk van maken? I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
yep, je bent een IT-er of niet he Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Het forum is weer up! Het ging een stuk voorspoediger dan de vorige keer Er moet hier en daar nog wel wat verder aangepast worden, zoals de knoppen boven en onder de berichten, maar dat daar kijkt flaire naar. Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Donders, dat ziet er fris uit! Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Server Error in '/' Application. The resource cannot be found. Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.
Requested URL: /cc_postst2220p22/Hebben-we-nog-wat-gedaan-vandaag-Deel-2.aspx
Woeps? off topic chat last page "hebben we nog wat gedaan vandaag"
|
|
|
|
Guest
|