|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
indd zijn dit beroerde dingetjes om op te lossen, maar ik heb er geen last van.. mocht het indd in java zijn geschreven, had ik een kiekje kunnen/willen nemen ik denk trouwens niet dat het nog HEEEEEL lang gaat duren voordat er een update komt 1.9.3 is toch ook al een aantal maanden uit enyhow, yaf is wel 1 van de mooiste vind ik persoonlijk as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
|
|
|
|
i know, collega van me moet er een beetje verstand van hebben.. zal hem eens vragen vandeweek vind het toch wel leuk om vanacht eens door de source te bladeren... zit toch wel leuk in elkaar! as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Als het eenvoudig te fixen zou zijn, had ik het al gedaan  , maar dit ligt toch even wat lastiger, waardoor je al snel een paar uur ermee zoet bent helaas. Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2009 Locatie: Rotterdam
|
Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-6-2008 Locatie: Belgie
|
geert dr schreef:Als ik bij nieuwe berichten bvb op de 2e pagina een bericht bekijk en dit wegklik om het vlgde bericht te lezen,kom ik altijd terug op de 1e pagina terecht! Ik wil niet zeuren ,maar word het niet eens tijd dat dit opgelost word ?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Wij hebben ongeveer 900 programmeeruren in de planning staan, waarbij alles voor de shop(s), onze backoffice en nieuwe pand voor gaat Tot nu toe is Bert de enige die bij ons actief programmeert, in het nieuwe pand zullen meer programmeurs aangenomen worden. Hou er rekening mee dat dit probleem zeker nog een jaar actueel zal zijn. Ik snap dat het irritant is, maar de rest gaat voor. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2009 Locatie: Stiens
|
Ik klik meestal om een topic te openen, rechter muisknop, openen in nieuw venster. Ben ik uitgelezen, dan kruisje rechts boven in beeld. All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
+1 // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-6-2008 Locatie: Belgie
|
ronald mk1 cabrio schreef:Ik klik meestal om een topic te openen, rechter muisknop, openen in nieuw venster.
Ben ik uitgelezen, dan kruisje rechts boven in beeld.
Bedankt voor de tip , ik weet meer van detailen dan van PC's @ Tim, ik begrijp dat je nu wel andere zorgen aan je hoofd hebt ,met de tip van Ronald is er wat mij betreft geen probleem meer!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Mooi, enne Ronald, bedankt voor de tip dan!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-7-2009
|
ronald mk1 cabrio schreef:Ik klik meestal om een topic te openen, rechter muisknop, openen in nieuw venster. Zo deed ik het ook in IE8 maar in dit forum topic gaf aron147 de tip om ctrl ingedrukt te houden en dan op de link te klikken. Deze wordt dan automatisch in een nieuw tabblad geopend. Shift plus muisklik opent een link in een nieuw venster. Groeten, Erik
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-1-2009 Locatie: Stiens
|
 Kan ook, vele wegen leiden naar Rome All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009
|
En om ook maar extra een optie te geven voor een weg naar Rome Middelste muisknop drukken/klikken. Krijg je de pagina die je wilt openen als extra tabblad.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Uhh, ik heb alleen maar een linker en rechtermuisknop. Helaas geen één in het midden. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
9 van de 10 muizen, kan je ook op het scroll wieltje klikken, naar beneden dus als je muis ook een scroll-tilt functie heeft. dit geeft hetzelfde effect als control+klikken (met links) as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Dan heb ik die één van de 10. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2009
|
aron147, bedankt voor de aanvulling! Ik bedoel inderdaad met scroll wieltje.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,367 seconden.