|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Rotterdam
|
Dat doet de Spray en Wipe ook. En 1:10 verdunt kun je hem in de zomer als ruitenwisservloeistof gebruiken. Werelds spul dat Spray en Wipe
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Fluffy schreef:Dat doet de Spray en Wipe ook. En 1:10 verdunt kun je hem in de zomer als ruitenwisservloeistof gebruiken. Werelds spul dat Spray en Wipe +1! Helemaal mee eens! Vindt de Spray & Wipe beter werken dan de NXT Glass Cleaner en het kost ook nog eens een fractie van de NXT Glass Cleaner. Gr. Arjan www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Limburg
|
Heb tot nu toe altijd voor de ramen glassex gebruikt naar alle te vredenheid kost €3,99 per fles. En de Megs en PB zijn voor alleen de ramen een stuk duurder. Wat ik wel hier heb geleerd is dat de Spray&Wipe bijna een alles kunner is dus dan is het natuurlijk goedkoper en veelzijdiger. Dus voor in de toekomst een gallon Spray&wipe.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Glassex streept, wat je ook doet, heb van alles geprobeerd, maar het blijft gewoon strepen geven. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Born to be Slippy van Dodo Juice...! Naast dat BTBS een glijmiddel is voor de klei heeft het ook een reinigende werking. Probeer het.. en je zult versteld staan.. echt een blijvertje in mijn collectie Je kan de ready to use versie nemen daar krijg je het flesje met sprayer bij. Of Je kan het concentraat nemen welke 1 op 10 te verdunnen is. Uit een flesje van 500ML concentraat krijg je dus 5 liter klei vloeistof.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Nadeel van de Born Slippy is overigens dat je je auto moet afspoelen of wassen na gebruik. Ikzelf vind de Last Touch toch makkelijker werken dan de Born Slippy, maar das persoonlijk.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Dat hoeft niet echt hoor. Ik spray er gewoon wat water op met een plantenspuit om het wat te verdunnen alvorens af te nemen. Zo staat het ook op het etiquette dacht ik, je hoeft echt niet heel je wagen gaan afspoelen of wassen. Maar vind je Born Slippy dan niet veel gladder aanvoelen dan Last Touch? Niet dat ik je wil overtuigen of zo (ik werk ook graag met LT), maar wat vind je juist beter aan LT bij het kleien? Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Last Touch veegt wat makkelijker af ,de Slippy wil nog wel eens strepen nalaten ,wat waarschijnlijk (zoals als je vermeld) met wat water te vermijden is.  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Ik heb bij de Born Slippy het gevoel dat je veel vaker moet sprayen, dus meer product gebruikt. Ook wanneer ik een stuk nat heb gesprayed, mun klei inspray en vervolgens het oppervlakt ga behandelen de klei vaak stroef gaat waardoor ik weer bij moet sprayen. De Last Touch is iets dunner waardoor het product zich makkelijker en gelijkmatiger verdeelt. Ook het schuim dat de Born Slippy produceert vind ik niet prettig tijdens het kleien.
Het is echt puur mijn gevoel. Het zal best een kwaliteits klei lubricantje zijn hoor, ik vind het alleen niet prettig werken...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Xizer schreef:Nadeel van de Born Slippy is overigens dat je je auto moet afspoelen of wassen na gebruik. Ikzelf vind de Last Touch toch makkelijker werken dan de Born Slippy, maar das persoonlijk. Zoals -Vanquish- reeds eerder aangegeven heeft is dat niet noodzakelijk. Afnemen met een goede microfiberdoek volstaat zonder strepen achter te laten. Xizer schreef:Ik heb bij de Born Slippy het gevoel dat je veel vaker moet sprayen, dus meer product gebruikt. Ook wanneer ik een stuk nat heb gesprayed, mun klei inspray en vervolgens het oppervlakt ga behandelen de klei vaak stroef gaat waardoor ik weer bij moet sprayen. De Last Touch is iets dunner waardoor het product zich makkelijker en gelijkmatiger verdeelt. Ook het schuim dat de Born Slippy produceert vind ik niet prettig tijdens het kleien.
Het is echt puur mijn gevoel. Het zal best een kwaliteits klei lubricantje zijn hoor, ik vind het alleen niet prettig werken... Uiteraard is het gebruik van ieder product persoonlijk en de manier hoe je het product ervaart maar ook toepast! Schuimen was ook nieuw voor mij als claylube.. maar dat vond ik eigenlijk een goede indicatie dat er werkelijk gereinigd werd (zoals de verpakking claimt... dat er cleaning agents in zitten). Het glij effect van de klei was echt mega goed de klei vloog echt over het plaatwerk! Last Touch zorgde er juist voor dat ik af en toe even een stukje klei dat een soort van vastgeplakt zat aan de lak, met de Dodo spayer + Born Slippy was het een en al klei fun! Qua verbruik vind ik de Born Slippy ook erg economisch, 60ML product voor de hele motorkap + voorste zijschermen. Het kan ook aan mijn LT sprayer gelegen hebben (oude dasty fles..), waardoor het verbruik van LT meer was. Niets anders meer voor mij
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Xizer schreef:Ik heb bij de Born Slippy het gevoel dat je veel vaker moet sprayen, dus meer product gebruikt. Ook wanneer ik een stuk nat heb gesprayed, mun klei inspray en vervolgens het oppervlakt ga behandelen de klei vaak stroef gaat waardoor ik weer bij moet sprayen. De Last Touch is iets dunner waardoor het product zich makkelijker en gelijkmatiger verdeelt. Ook het schuim dat de Born Slippy produceert vind ik niet prettig tijdens het kleien.
Het is echt puur mijn gevoel. Het zal best een kwaliteits klei lubricantje zijn hoor, ik vind het alleen niet prettig werken... Ik begrijp het.  En je moet inderdaad vrij vaak sprayen, maar dan nog vind ik dat ik er niet veel van gebruik. Ik denk dat jij ook wel meer auto's doet dan ik (enkel de mijne meestal) dus kan me wel inbeelden dat die sprayer dan niet optimaal is. Ach, met zo'n uitgebreid aanbod hier heeft ieder wat ie wilt...of beide waarschijnlijk Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Nieuwe naam? Mr Tangarine. Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008 Locatie: Enschede en Bussum
|
Idd goed gezien! Uitleg komt volgende week bij de show off! Groeten Danny
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2009 Locatie: Duffel - B
|
Ik heb vorig jaar dit pakketje eens gekocht Quik Clay Detailing System 473 ml met 50gr Clay Bar en werkte fijn met de Quick Detailer. Heb vandaag de wagen terug met klei behandelt maar met Last Touch 1:1 en moet zeggen werkte minder fijn. Komt dit misschien omdat het nu vandaag in de volle zon gebeurd is, klei happerde toch af en toe, zelfs twee stukjes kunnen weggooien die op de grond gevallen zijn. Heb de klei en het oppervlak steeds goed bevochtigd zodoende dat ik toch een Last Touch Spuitfles van 945ml bijna opgebruikt heb. Wat ik ook zag is dat de Last Touch mengeling een aangekoekte rand in de bus achterliet daar tot waar ik ze gevuld had en dus 1 op 1.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
born slippy refil.. 1:10.. voor 10 euro heb je 2.5liter lube.. en gewoon de beste die er is.. heb nog niets gevonden dat ZO glad is as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Kleien in de volle zon.... Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2009 Locatie: Duffel - B
|
Weet het en ondervond het. Probleem was hij moest tegen morgen gedaan zijn en heb geen plaats binnen. Ben er wel naar op zoek.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
neem gewoon een grote parasol.. zo hebben wehet ook bij mk-us gedaan as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
born slippy is voor mij de gladste kleispray, maar het wassen achteraf+meer product gebruik+die irritante buurtkinderen die je auto willen aflikken omdat ze denken dat het ranja is.....  maakt dat ik Spray&wipe HET multifunctionele product vindt omdat ik er veel dingen mee kan doen. Koop het per gallon, en ben er dol op (ook de geur...  ) Glans is een keuze
|
|
|
|
Guest
|