|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-5-2008 Locatie: Spijkenisse
|
Hmmmm ben ik anderhalve dag offline vanwege een conflict tussen m'n router en m'n modem, lees ik dit!  Moet ik me aangesproken voelen?  Live long and prosper!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-5-2008
|
Ligt eraan. Als je post om de teller omhoog te krikken wel. Zo niet, dan hoef je je niet aangesproken te voelen.
|
|
|
|
Ik maakte van het weekend een opmerking erover, omdat ik op Tim na de meeste posts had (viel me op, niet expres). Ik heb - met in mijn ogen normale reacties - wat meer posts gehaald, mede omdat Tim offline was en vervolgens voor de grap een screenshot geplaatst. En dat heb ik geweten ook...  Live long and prosper!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Mijn Rang is anders nog steeds: Lid, en dit zal de komende jaren wel zo blijven lijkt mij  "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Die rang heeft niks met het aantal posts te maken, die heeft met je status te maken en kan alleen door de mods aangepast worden. Live long and prosper!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
Freaky1975 schreef:Die rang heeft niks met het aantal posts te maken, die heeft met je status te maken en kan alleen door de mods aangepast worden. Ze zijn er ook nog niet klaar mee. Heb Tim nog wel meer plaatsen aan gegeven waar het nog zichtbaar was. Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
|
Ik geloof wel dat ik indirect de reden ben geweest voor het aanzwengelen hiervan, maar ik kan niet genoeg benadrukken dat het me zal jeuken of ik kan zien hoeveel posts ik heb geplaatst. Dat ik regelmatig uit m'n nek l*l is een ander verhaal...  Live long and prosper!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-5-2008
|
In kader van niet l*llen maar poetsen... De systeem technische bevindingen zijn nu bekend... het besluit is genomen, dus kan er, volgens mij, op deze draad een 
Mac OS X is voor coureurs, Windows voor monteurs
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Inderdaad bij deze is hij Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,216 seconden.