|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
We hebben weer een nieuw speeltje (made in Korea dit keer, niet China )

We hebben er twee van, en morgen gaan we de tent opzetten (die is ook binnen )Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Lelystad Haven
|
 YEAH! Oud Japans Gezegde WAX ON - WAX OFF
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-6-2008 Locatie: Arnhem
|
Ziet er goed uit Tot welke windkracht blijven ze staan met zo'n losse voet?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Mooi! Eindelijk en ook eindelijk de tent binnen! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Leuke aanwinst Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
JohnnY schreef:Ziet er goed uit Tot welke windkracht blijven ze staan met zo'n losse voet? Voet kan je vullen met water of zand! Edit: ik hoor van Bert tot windkracht 7! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-6-2008 Locatie: Arnhem
|
Boven de windkracht 7 staan we buiten toch niet meer te detailen dan waait de wax zo van je padje af
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-12-2008 Locatie: Nunspeet
|
Ziet er goed uit
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2009 Locatie: Hedel
|
Ik heb het al life mogen bewonderen... Ziet er errug goed uit! Dit is verslavend!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
 Netjes  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Nice, ziet er goed uit
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-11-2008 Locatie: Leidschendam
|
Zo nu is het pand eindelijk te herkennen Eerste keer dat ik er heen ging toch 3 keer langsgereden en getwijfeld met aanbellen of het wel echt Carclean.nl was....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-12-2008 Locatie: Nunspeet
|
Ik ben er enige tijd geleden ook geweest maar inderdaad ook eerst voorbij gereden
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-6-2008 Locatie: Enschede
|
Ziet er professioneel (dus mooi strak) uit! Wroem wroem!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Hebben wil
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
proper, ziet er top uit! Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
Puntjes op de I. Mooi voor op een meeting stand.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Daar zijn ze ook voor gemaakt in eerste instantie. We hopen morgen foto's te kunnen maken van onze tent. Die is helemaal indrukwekkend (vind ik)! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2008 Locatie: Dordrecht
|
Mooie dag om te zien hoe de beading van de nieuwe tent is. Vlag ziet er trouwens fraai uit. Seat Leon FR, schaduwgrijs, 2005
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Leuk zo'n vlag! Vraagt er wel om op een piepklein gaatje onder op aan de zij kant te boren "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Ziet er mooi uit Ik ben dan nog wel nooit langs geweest, maar als ik het pand op de foto's zie is het wel makkelijker te vinden met die vlag bij de deur. Ben benieuwd naar de foto's van de tent. Groet, Arie 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Helaas mensen, die vlag staat niet buiten bij het pand maar is voor meetings e.d. We zetten hem misschien wel buiten bij een workshop oid. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,429 seconden.