|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-6-2008 Locatie: Belgie
|
Is de 2.8 inch backing plate ( art.nr 101177 ) geschikt voor de rotary ( M14 binnendraad dus ? ) in combinatie met de 4 inch Spot Buff pads ? Wat is de cuttingfactor van de LC Spot Buff pads in vergelijking met Meguiar's pads ? Blauw,groen,oranje,rood,wit,geel,zwart! 't is een beetje verwarrend allemaal
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Helemaal goed, ik heb hem zelf ook. De zwarte is hetzelfde als de finishing van meg's de witte als de polishing van meg's en de gele is de rode meg's pad. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Past perfect..is M14 draad. Pads ja ,ik zou zeggen dat Blauw & Zwart in de buurt komen van de Megs beige. Wit en groen in de buurt van de gele Megs. En oranje in de buurt van de bordeaux. EDIT : Te lang nadenken over wat te typen ,Dennis is me voor.  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Sorry! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Keurig elkaar aangevuld toch?  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Helemaal waar  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-6-2008 Locatie: Belgie
|
Bedankt jongens!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
Geen dank, doe maar 100 euro... Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2009 Locatie: nroodlepa
|
die had ik besteld voor de dap maar niet op gelet past er niet op zijn er verloopjes voor de jeugd golft wij rijden beetle
verstand komt met de jaren daarom rij ik beetle
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Ja zijn er Frank, van M14 naar DAP is deze adapter. En mocht je 'm direct nodig hebben dan buurt je maar ff aan heb 'm hier voor je liggen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2009 Locatie: nroodlepa
|
is goed pat maar bestel hem wel even met de volgende mee de jeugd golft wij rijden beetle
verstand komt met de jaren daarom rij ik beetle
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,246 seconden.