|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Vanmorgen hebben we onze nieuwe tent opgezet, we hebben er wel lang op moeten wachten, maar dan hebben we ook iets wat helemaal naar onze zin is.
Het is een hoge-kwaliteit quick-up tent van 6x3 meter, waterdicht, dubbelzijdig full-color bedrukt en met extra gewichten onder de poten zodat we niet snel wegwaaien
We zijn er erg blij mee! Hier de foto's:
    Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Nice!  Eindelijk droog en we hebben de ruimte Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Mooie tent hoor
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Gaaf hoor! Geen Meguiar's op de tent zie ik?!  En waar is de turtle Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Mooie tent hoor! Ik dacht hetzelfde als Dennis: geen Meguiar's? Juist vanwege de bekendheid van het merk, er staan wel meer logo's niet op die op het forum geregeld naar voren komen. Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Als jullie dachten dat deze tent alles was? Wacht maar even!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Turtle Wax paste qua compositie niet zo goed op de tent
Voor Meguiar's hebben we een apart scherm van 2x2m laten maken, dat komt dan naast de tent te staan en trekt dan extra de aandacht! Hieronder het ontwerp: Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Hallo? 2.15x2.15 meter he  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-3-2009 Locatie: Drunen
|
VET!  Pluk de dag en leef je leven
|
|
|
|
Tim schreef:Hallo? 2.15x2.15 meter he  Dat was ook nog een verrassing  Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Complimenten......die zijn gaaf....................................
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-11-2008 Locatie: Tilburg
|
Ziet er super uit! mooi en opvallend op meetings en evenementen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-4-2009 Locatie: Landgraaf
|
Sjiek de friek!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-4-2009 Locatie: Zoetermeer
|
Ziet er weer fraai uit! Daarmee vallen jullie wel op..... Op de tent herken ik nog de voorkant van een zeker Audi R8.... Maar wat is dat nou voor een auto op dat Meguiar's doek??? - P@ul Een Poorboy's World snuiver.... 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Volgens mij de nieuwe Nissan GTR (Skyline) Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Bij mij kwam de naam Skyline ook bovendrijven.... waarom weet ik eigenlijk niet.. - P@ul Een Poorboy's World snuiver.... 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Mooi hoor! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
 Wow wat mooi! Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
|
De totale configuratie wordt nog gekker, maar dat bewaren we even tot de eerste meeting, je moet de concurrentie niet alles van te voren tonen natuurlijk  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Dat is toch wel de DAP meeting hé
|
|
|
|
Deels dan, niet volledig  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
Carclean...Goed onderweg hoor. Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
|
|
|
|
|
Tim schreef:Deels dan, niet volledig  Jammer  , reclame is een passie van mij, en dan kan ik onwijs genieten van dergelijke items
|
|
|
|
Komt allemaal goed uiteindelijk  De reden dat Meguiar's niet op de tent staat is dat Meguiar's persé een zwarte achtergrond wilde hebben voor het logo. Zoals jullie kunnen zien op de foto's hebben alle vlakken netjes een witte achtergrond, deze draagt bij aan de frisse uitstraling. Opeens een zwart vlak tussendoor zou de hele tent uit balans gebracht hebben. Op het losse scherm mocht wel, omdat de achtergrond donker genoeg was (komt deels door het asfalt). Al met al een mooie oplossing.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Zeer netjes dames & heren  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Prachtig, gaat er allemaal samen top uit zien! Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
zeer nette tent hoor
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-4-2009
|
Leuk visitekaartje voor op meetings enzo. Ziet er erg fris uit. Opel Omega 2.0 16V Onyx Opel Omega 3.0 V6 Executive Irmscher
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Zevenaar
|
Mooie tent en vooral interessante foto met die rode skyline! Een distributietransformator met 3 eindsluitingen en kabels die de grong ingaan! That's my job!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
zozo, leuk tentje Komt er ook nog een speciale indeling in/onder de tent of dat niet ? "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
 Ik kan niet anders zeggen dan PRACHTIG! De Logo's zien er zeer goed uit. Ik had eigenlijk ook niets minder verwacht van jullie. Ik hoop dat ik 'm een keer in het echt kan aanschouwen. Groet, Arie 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
Netjes hoor. Ziet er super uit!
|
|
|
|
Guest
|