|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2008
|
Is het ook nog een beetje snel op te zetten? is het zo'n tent met schaarconstructie? Het ziet er wel super uit! zoek eigenlijk ook zoiets voor detailen op locatie.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Mooie tent..
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
madtraxx schreef:Is het ook nog een beetje snel op te zetten? is het zo'n tent met schaarconstructie? Het ziet er wel super uit! zoek eigenlijk ook zoiets voor detailen op locatie. Supersnel, het is erg degelijk en het staat met 10 minuten. Het is een stuk degelijker dan de 'standaard' quick-up tenten die je tegenkomt. Dat moet ook wel, want de tent zal intensief gebruikt gaan worden. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Als ik mn carport die ik voor ogen heb niet mag bouwen,dan ben ik ook op zoek naar zo'n tent. Wat kost deze tent,of een link van de fabricant? antwoord mag in PM. Bart Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-2-2009 Locatie: Bergambacht
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-12-2008 Locatie: Nunspeet
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
 Mooie tent hoor Maar dat scherm is imho te overdone, maar ik ben dan ook geen megs fan
|
|
|
|
Overdone in welke zin? Qua ontwerp? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008 Locatie: Kommerzijl
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-6-2008 Locatie: Wageningen
|
Carclean.nl vond ik altijd al een top-tent, maar nu hebben jullie ook nog een top-tent Dit ziet er ontzettend mooi en professioneel uit. Het zal zeker een grote aantrekkingskracht hebben bij meetings en dergelijke.
|
|
|
|
We zijn er ook ontzettend blij mee, eigenlijk was de tent, toen hij opgezet was, boven onze verwachtingen. Hij is echt supermooi geworden.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2009 Locatie: Bergschenhoek
|
Hoi Tim, Niet om de feestvreugde te temperen maar de weblink van www.mothers.nl werkt niet  (staat wel op de tent???) Groet, Paul
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2008 Locatie: Bollenstreek
|
Erg gave tent. Ziet er erg profi uit! Mothers.nl linkt inderdaad niet door  motherswax.nl wel. Foutje op de tent? Freude am Fahren
|
|
|
|
Overlord schreef:Hoi Tim, Niet om de feestvreugde te temperen maar de weblink van www.mothers.nl werkt niet  (staat wel op de tent???) Groet, Paul Komt goed, dat domein is van ons. Ik zal hem laten verwijzen naar onze Mothers pagina voorlopig. Uiteindelijk willen we er een aparte site van maken.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2009 Locatie: Bergschenhoek
|
 Pfff, dat is een geruststelling
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Tim, je denkt ook aan alles. Groet, Arie 
|
|
|
|
Tim schreef:Overdone in welke zin? Qua ontwerp? ontwerp is leuk, maar meer qua grootte van het scherm. geeft mij het gevoel van: we verliezen marktaandeel in nederland, maar (gesponsord?, weet niet of dat het geval is) met een extra groot scherm, groter dan de andere merken winnen we dat misschien wel terug
|
|
|
|
Was het maar waar dat het gesponsord is  We krijgen geen stuiver van ze. We mochten zelfs onder strikte voorwaarden die foto gebruiken. Het doek is makkelijker te wisselen dan van de tent. Maar ik snap je zeker wel. Er komt nog een 2e scherm, daar zal zeker een ander merk op komen te staan, wat weten we nog niet  Bedankt voor je input in ieder geval!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
alteaniels schreef:  Mooie tent hoor Maar dat scherm is imho te overdone, maar ik ben dan ook geen megs fan Alleen veel mensen kennen Meguiar's en die klanten wilt je ook hebben natuurlijk  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Dat is ook nog helemaal waar. Meguiar's zorgt nog steeds voor een substantieel deel van onze verkoop. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Maar de rest is wel in opmars. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
Het is allemaal in de naam van klantenbinding, dat snap ik ook wel.
Maar het was mijn mening over het scherm
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
Ziet er goed uit! De tent hadden we bij de eerste DAP workshop wel goed kunnen gebruiken...  lekkere frisse uitstraling! Dennis 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Vandaag de tent - vlaggen en de zitzakken in real life gespot........COMPLIMENTEN  zagen er geweldig uit
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Zevenaar
|
+1 Zag er super strak uit! En een ijscoboer voelde zich er duidelijk door aangetrokken.... en z'n brommer zo erg dat die niet meer weg wilde 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: almere
|
Zondag maar eens IRL zien
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Wow, knap! Scherm van Meguiar's is begrijpelijk. Ik neig ook eerder naar PB's World, maar eigenlijk is dat een nogal vreemde merknaam om aanlokkelijk te klinken...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Niks van aan trekken. Gewoon kopen dat spul. Het werkt super! Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2008 Locatie: Zoetermeer
|
Deze ziet er goed uit. Komt deze op Fanatic Tuners day ook te staan?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
|
|
|
|
Guest
|