|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
He nicknameless de swipetest heb ik gedaan , maar die was na 1 minuut al goed . En auto staat nu lekker in de garage . Ik heb ook de Wolfgang Deep Gloss Spritz Sealant , kan ik deze er volgende week over heen doen ? it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Landgraaf
|
De Wolfgang DGPS hoeft alleen maar te hazen volgens dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=pmLKB6k3iBU
Daarna lekker overnacht in de garage laten staan.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Gisteren heb ik de Megane van mijn vriendin in de Deep Gloss Paint Sealant 3.0 gezet.....(het uitharden daarvan en drooghouden van de wagen is geen probleem aangezien mijn vriendin door een schouderoperatie de komende tijd geen auto kan rijden).....kan ik dan volgend weekend er nog een laagje DGPS bovendoen (ik neem aan dat je deze sealant wel kan layeren...) of zou dit niks toevoegen? Iemand ervaring hiermee? Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Als je zou gaan layeren dan zou ik er een wax op zetten ( uiteraard zonder de alombekende monsters die de onderlaag wegknabbelen ) // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-10-2010 Locatie: Belgie
|
Ok bedankt voor de info mk-us, een wax overheen zetten ga ik echter niet doen  Het zal bij 1 enkel laagje DGPS blijven dan Progress is a slow process
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Toch gek dat op de site van Wolfgang zelf dit staat: Citaat:Once the vehicle is covered, wait 30-45 minutes before buffing. Bovendien wordt er inderdaad alleen maar gezegd dat het hoeft te drogen tot een haze maar dat kan wel een half uur tot 45 minuten duren natuurlijk. Volgens mij wordt er nergens een tijd gezegd dat je moet wachten? Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Als ik zo naar het filmpje kijk, smeren ze het erop en het lijkt wel of ze het direct weer wegwrijven Het ziet er zo vet als wat uit. En ze smeren het giga dik lijkt het wel. De droogtijd hangt natuurlijk af van veel factoren: temperatuur, luchtvochtigheid enz. Gewoon de swipetest doen om er zeker van te zijn of het product lang genoeg gecured heeft. Wel moet een sealant langer curen dan een (carnauba) wax.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Is er iemand van Carclean.nl of vanop het forum die ervaring heeft met de Wolfgang Exterior Trim Sealant. Deze is (nog) niet verkrijgbaar bij Carclean.nl , echter ben ik heel tevreden van de andere wolfgang producten en lijkt dit me nogwel iets het waard om te testen. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-1-2011 Locatie: België
|
De Wolfgang Trim Sealant krijgt in het buitenlang lovende kritieken. Naar wat ik gelezen heb is deze trimsealant bruikbaar voor de banden, wielen, trims, metalen, ... M.a.w. dit produkt is ontwikkeld voor het hele exterieur (uitgezonderd de lak natuurlijk). Als dit zo blijkt te zijn is dit voor mij de reden om dit te gaan gebruiken. Ik gebruik de hele Wolfgang-lijn en ben dus zeer benieuwd naar de komst van dit produkt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Nog 1 die zeer tevreden is over Wolfgang... Waar blijft die Exterior Trim Sealant ? A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Wax en de shampo valt me niet tegen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-6-2010 Locatie: Arnhem
|
http://www.carclean.nl/p...3ml_WG-5000_100775.aspx
zat te denken om de spot eliminator te bestellen, maar is dit niet hetzelfde als een normale APC vab bv PB's of Megs??? iemand ervaring met dit product "Scooby Doo is less confusing than you"
|
|
|
|
Citaat:Wolfgang Paintwork (Pre-Wax) Polish Enhancer
Is bedoelt om de lak voor te bereiden op een sealant en/of wax. Tevens geschikt om oude sealent/wax lagen te verwijderen zodat je een ideaal schoon oppervlak krijgt. Zorgt er dan ook voor dat de volgende stap beter hecht aan de lak. Haalt ook eventueel overgebleven contaminatie weg en maakt de lak super glad. Ik gebruik het regelmatig met de DAP, op stand 3 en een zwarte pad.
Prijs/kwaliteit: 8/10 Geur: 7/10 Gemak (opbrengen-afnemen): 9/10 Duurzaamheid: nvt Resultaat: 8/10 Te vergelijken met: Dodo Juice Lime Prime
Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0
Een wondermiddel! Wat een geweldig spul is dit. Het is een vloeibare, gele substantie die wederom bijna geur neutraal is. Brengt zeer eenvoudig op en neemt fantastisch (!) eenvoudig af. Na het aanbrengen (doe ik met de hand) een uurtje laten curen en het afnemen is een genot. En de glans die het oplevert....wauw!
Enige, doch grote (!) nadeel is dat na het afnemen de Deep Gloss Paint Sealant minimaal 12 uur moet uitharden voordat er een wax aangebracht mag worden. En in die tijd is regen of dauw niet toegestaan. Uiteraard is het allemaal geen ramp maar het schijnt de duurzaamheid niet ten goede te komen als je je hier niet aan houdt. Dus alleen als je je auto onder een carport of in een garage kan zetten is dit middel de perfecte sealant! Blijft zonder problemen 6 maanden je lak beschermen.
Prijs/kwaliteit: 9/10 Geur: 7/10 Gemak (opbrengen-afnemen): 10/10 Duurzaamheid: 10/10 Resultaat: 9/10 Te vergelijken met: Poorboys EX-P en CG Jet Seal 109 Kan iemand mij helpen met wat vragen over deze 2 producten: Ik wil beide producten aanschaffen maar ga het handmatig verwerken! En hoe met de hand aan te brengen? kan ik daar een Monello foam applicator hand voor gebruiken (en welke kleur eventueel) en afnemen met een normale deluxe mega towel van PB's ofzo? Voor de Deep gloss paint sealant gelden eigenlijk dezelfde vragen misschien een betje domme vragen, maar better safe than sorry "Scooby Doo is less confusing than you"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Beide producten kun je gebruiken i.c.m. een applicatorpadje. Machinaal kun je ze ook aanbrengen met een zwarte pad op de DAP500/900 en met een niet te hoge snelheid.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-9-2010 Locatie: Lauwe (België)
|
martin78 schreef:Kan iemand mij helpen met wat vragen over deze 2 producten: Ik wil beide producten aanschaffen maar ga het handmatig verwerken! En hoe met de hand aan te brengen? kan ik daar een Monello foam applicator hand voor gebruiken (en welke kleur eventueel) en afnemen met een normale deluxe mega towel van PB's ofzo? Voor de Deep gloss paint sealant gelden eigenlijk dezelfde vragen misschien een betje domme vragen, maar better safe than sorry Voor de dgps gebruik ik deze: monello padIk gebruikte vroeger eerst een mf-applicator van poorboys maar deze is nog veel gemakkelijker in gebruik. Detailing is geen hobby, het is een passie
|
|
|
|
@Nicknameless: ik heb geen DAP dus voor mij gewoon RSI polsen van het handwerk @Hondasport: Die rode heb ik al (vaak voor wax aan te brengen), heb bij mijn bestelling ook en zwarte van Monello besteld "Scooby Doo is less confusing than you"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-1-2011 Locatie: Tongeren (B)
|
Ik zit nog met een vraagje ivm. het wolfgang gamma... Met wat kan de Fuzion (op de deep gloss paint sealant) na de (wekelijkse) wasbeurt best "geboost" worden? Met de Spritz Sealant of de Detail Spritz? Alvast bedankt! Lode RogierV12; "Dan heb ik het liefst dat niemand zich met me bemoeit en me lekker met rust laat. Kan ik lekker mijn karretje wassen, zonder dat er iemand aan mijn kop zeikt "
Computergame's don't effect kid's. I mean, if pac-man affected us as kid's, we would all be running round in darkened rooms, munching magic mushrooms and listening to repetitive electronic music ...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-3-2010 Locatie: Bodegraven
|
Had deze combi destijds op een 911 van een klant zitten ( de DGPS en de Fuzion ).Een aantal maanden later kwam deze terug voor een opfrisbeurtje.Aangezien er nog een mooie beading was heb ik deze na het wassen met de Spritzsealant behandeld.Vond dit perfect werken.En de keer erna was de beading hiervan nog zeer netjes Tip van de maand van Smurf :
"Als je teveel met een Smurf Smurft , wordt je van zelf wel verSmurft"
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,431 seconden.