|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Dat ziet er zeer luxe uit 276159! Is dat een bestaande camping of een resort ? (hahaha.in Nederland) en....bovendien denk ik dat daar genoeg parkeerplek is (50 auto`s is niet niks) Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * SK Tuning Endrohr * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
wij kunnen ze wel kwijt thuis  Maar de accommodatie is waardeloos...  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
Dat zou erl heel mooi zijn 276159 en lekker dicht bij ook al.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-12-2008 Locatie: Wouwse Plantage
|
scenic schreef:Dat ziet er zeer luxe uit 276159! Is dat een bestaande camping of een resort ? (hahaha.in Nederland)
en....bovendien denk ik dat daar genoeg parkeerplek is (50 auto`s is niet niks) Dat is 1/6 van onze achtertuin  . Dit was een foto van het 25-jarige huwelijk van me ouders, toen waren er ook wel een auto of 80 geparkeerd. Kan het altijd vragen indien er de vraag naar is, maar laten we eerst de ideeen van het Carclean.nl team afwachten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
@276159 ik stem voor, kunnen we nog lekkere een duik nemen om de detailluchtjes van je te spoelen.
ff zonder gein, je woont niet verkeerd
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ben erg benieuwd naar het hoe, wat, waar en wanneer. Lijkt me toch een behoorlijke opgave om iets goeds te vinden voor zo'n grote groep.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
We moeten dit tussen de megadrukte door gaan oppakken hier, hou er rekening mee dat het nog wel even kan duren voordat er iets geregeld kan worden. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
Anders maak je er gewoon een project voor de langere duur van. Na de vakanties want straks zijn er dozijnen detailers op vakantie. Bijvoorbeeld als afsluiting van het seizoen mijn ma zij altijd wat in het vat zit verzuurd niet Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-5-2009 Locatie: Zuid Holland
|
Aangezien ik maar pas hier kom kijken lijkt mij het leuk om ook mee te gaan eten (als het mag natuurlijk  ) Detailing dag ben ik ook wel voor te porren Groeten,
Antoni
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Even een schopje! Al iets meer bekend ? Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * SK Tuning Endrohr * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Geplaatst op 2 juni: Citaat:We moeten dit tussen de megadrukte door gaan oppakken hier, hou er rekening mee dat het nog wel even kan duren voordat er iets geregeld kan worden. Geduld is een zeer schone zaak, ga er maar vanuit dat het niet binnen 1 a 2 maanden geregeld is. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Bij ons in het dorp kan je met 50 man BBQ.s in de de oude smederij. klikkerdeklik door klikken naar de cadsandria. Mocht er interesse zijn wil ik dit best organiseren. Is op het industrie terrein bij ons best wel een bedrijf te porren om daar een detail dag te houden.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
smullen aub NIET tijdens/na de rotarysessie, want dat wordt een grote bende bij de locatie. Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
Doe gewoon lekker alleen een Etentje/bbq of iets dergelijks. maar met 50 man hele dag hard werken dan is iedereen bekaf bij het eten. De meesten moeten dan ook nog weer de nodige kilometer terug naar huis. Zou het erg op prijs stellen als het een beetje centraal zou zijn. Moet al zo vaak stad en land af rijzen omdat de grote meetings nooit in het oosten zijn. Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
bump Hoe groot is de kans dat we hier nog een datum voor durven te prikken? 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Even na ons hoogseizoen, dan gaat het zeker lukken. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Hopelijk in mijn vaderschaps verlof
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
mag ik onder voorbehoud van de datum, nummer 48 zijn? as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Denk niet dat Chevy V8 daar blij mee zal zijn. Is nr. 52 ook goed?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
01- bartr123 02- peter jansen 03- peter a3 tdi 04- nicknameless 05- rodders 06- dibbuz (vriendin komt ook mee, ze helpt vaak genoeg mee om mee te mogen wink2) 07- Leonneke 08- madtraxx 09- ThaBird (afhankelijk van de locatie ) 10- sjoerdnijhuis 11- ParaNoya 12- B.K. 13- DKBM (afhankelijk van datum en tijd) 14- Fluffy (onder voorbehoud) 15- Juffer1 16- Wilma 17- Stimpy68 18- Tim 19- Abarth 20- Scenic (Marcel) 21- Goku3 22- Poetsertje (mits Cees nog wat overlaat) 23- LeonDriver (onder voorbehoud van Locatie en datum) 24- Leon1987 (onder voorbehoud van locatie en datum) 25- Bas (ondervoorbehoud van datum) 26- H@RM (onder voorbehoud van locatie en datum) 27- Dutchcardetailing 28- Tinus (probeer gaatje te vinden ) 29- Havanna 30- Anabasis 31- Jan (Centoquarantasette) Ben met vakantie van 11-6 tot en met 12-7 32- John (Johnny) 33- nick (ovb datum,locatie) 34- Bj0rnn (ovb datum) 35- JeePee (ovb datum,locatie) 36- Patrick (ovb datum,locatie) 37- Typhoon 38- Alteaniels (ovb datum, locatie zal waarschijnlijk in de buurt van Bergschenhoek zijn gezien de geopperde dagbesteding) 39- Soepergrover (hoort wel waar en wanneer) 40- Radmer 41- LB (Léon) 42- Marsjel (ovb datum,locatie) 43- RedFiesta (o.v.b. datum) 44- Bosman 45- JantjeV (o.v.b. datum, locatie) 46- 276159 47- IceT (René ) o.v.b. datum, locatie 48- chevy V8(plaats,tijd maakt me niet uit,als het maar veel is haha) 49 - remonrace (ovb datum, locatie, gat in m'n portemonnee) 50 - Paultjuh (ovb datum) 51 - Pastra-v6 (afhankelijk van datum locatie) 52 - aron147 (o.v.b. datum) 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
|
ik dacht er weer te makkelijk over.. chevy v8 is de moeilijkste niet hoor... heb er iig zin in as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Maar als Chris (chevy v8) over eten gaat, dan gaatie over lijken. Hij is absoluut niet moeilijk ( i really know ) maar eten is heilig.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-12-2008 Locatie: Hellevoetsluis
|
Hahaha,het maakt mij niet uit welk nummer ik ben,als het maar tussen de 1 en 50 is. Zou wel gezellig zijn aron als je mee gaat. Maar je moet niet aan me eten zitten want dan krijg je
|
|
|
|
ik was degene die meenam als ik op de tijd / datum kan, gaat ik ZEKER mee as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-7-2009 Locatie: Detail Shed
|
Meld ik me ook vast aan voor de reservelijst! 01- bartr123 02- peter jansen 03- peter a3 tdi 04- nicknameless 05- rodders 06- dibbuz (vriendin komt ook mee, ze helpt vaak genoeg mee om mee te mogen wink2) 07- Leonneke 08- madtraxx 09- ThaBird (afhankelijk van de locatie ) 10- sjoerdnijhuis 11- ParaNoya 12- B.K. 13- DKBM (afhankelijk van datum en tijd) 14- Fluffy (onder voorbehoud) 15- Juffer1 16- Wilma 17- Stimpy68 18- Tim 19- Abarth 20- Scenic (Marcel) 21- Goku3 22- Poetsertje (mits Cees nog wat overlaat) 23- LeonDriver (onder voorbehoud van Locatie en datum) 24- Leon1987 (onder voorbehoud van locatie en datum) 25- Bas (ondervoorbehoud van datum) 26- H@RM (onder voorbehoud van locatie en datum) 27- Dutchcardetailing 28- Tinus (probeer gaatje te vinden ) 29- Havanna 30- Anabasis 31- Jan (Centoquarantasette) Ben met vakantie van 11-6 tot en met 12-7 32- John (Johnny) 33- nick (ovb datum,locatie) 34- Bj0rnn (ovb datum) 35- JeePee (ovb datum,locatie) 36- Patrick (ovb datum,locatie) 37- Typhoon 38- Alteaniels (ovb datum, locatie zal waarschijnlijk in de buurt van Bergschenhoek zijn gezien de geopperde dagbesteding) 39- Soepergrover (hoort wel waar en wanneer) 40- Radmer 41- LB (Léon) 42- Marsjel (ovb datum,locatie) 43- RedFiesta (o.v.b. datum) 44- Bosman 45- JantjeV (o.v.b. datum, locatie) 46- 276159 47- IceT (René ) o.v.b. datum, locatie 48- chevy V8(plaats,tijd maakt me niet uit,als het maar veel is haha) 49 - remonrace (ovb datum, locatie, gat in m'n portemonnee) 50 - Paultjuh (ovb datum) 51 - Pastra-v6 (afhankelijk van datum locatie) 52 - aron147 (o.v.b. datum) 53 - HLE-99 (Hans) (o.v.b. datum) Glansofiel
|
|
|
|
we kunnen ook gewoon een mega bbq houden @ bergschenhoek as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Voor 50 man bbq'en lijkt me net iets teveel van het goede. Wil je niet te lang op je eten wachten met 50man dan zal je toch echt een lopend buffet moeten hebben. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Citaat:... dan zal je toch echt een lopend buffet moeten hebben. Ik wil zittend eten, de hele tijd met je bord en glas rondlopen is ook niets ...  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
of achter het buffet aan moeten lopen; loopt continue weg dat ding... We beginnen met een warm buffet, daarna een lauw buffet, en we eindigen met een koud buffet... (Herman Finkers) Glans is een keuze
|
|
|
|
Zal ik het desert mee nemen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Ik heb vernomen dat er een tafel van 25 meter lang komt......... Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Dan kunnen we dus giraffevlees eten! Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
Gewoon eten uit een trog en af en toe een emmer bier of fris er tussen gooien!
|
|
|
|
Guest
|