|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Het wordt 1 grote ronde tafel. Bart en Peter mogen op de hoek zitten  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
ik zit inmiddels op mijn geboortegewicht van de honger... Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Flinke baby geweest dan....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-10-2008 Locatie: Waterland
|
Als het straks dan toch groots aangepakt wordt, dan is er vast plek voor een paar meer 01- bartr123 02- peter jansen 03- peter a3 tdi 04- nicknameless 05- rodders 06- dibbuz (vriendin komt ook mee, ze helpt vaak genoeg mee om mee te mogen wink2) 07- Leonneke 08- madtraxx 09- ThaBird (afhankelijk van de locatie ) 10- sjoerdnijhuis 11- ParaNoya 12- B.K. 13- DKBM (afhankelijk van datum en tijd) 14- Fluffy (onder voorbehoud) 15- Juffer1 16- Wilma 17- Stimpy68 18- Tim 19- Abarth 20- Scenic (Marcel) 21- Goku3 22- Poetsertje (mits Cees nog wat overlaat) 23- LeonDriver (onder voorbehoud van Locatie en datum) 24- Leon1987 (onder voorbehoud van locatie en datum) 25- Bas (ondervoorbehoud van datum) 26- H@RM (onder voorbehoud van locatie en datum) 27- Dutchcardetailing 28- Tinus (probeer gaatje te vinden ) 29- Havanna 30- Anabasis 31- Jan (Centoquarantasette) Ben met vakantie van 11-6 tot en met 12-7 32- John (Johnny) 33- nick (ovb datum,locatie) 34- Bj0rnn (ovb datum) 35- JeePee (ovb datum,locatie) 36- Patrick (ovb datum,locatie) 37- Typhoon 38- Alteaniels (ovb datum, locatie zal waarschijnlijk in de buurt van Bergschenhoek zijn gezien de geopperde dagbesteding) 39- Soepergrover (hoort wel waar en wanneer) 40- Radmer 41- LB (Léon) 42- Marsjel (ovb datum,locatie) 43- RedFiesta (o.v.b. datum) 44- Bosman 45- JantjeV (o.v.b. datum, locatie) 46- 276159 47- IceT (René ) o.v.b. datum, locatie 48- chevy V8(plaats,tijd maakt me niet uit,als het maar veel is haha) 49 - remonrace (ovb datum, locatie, gat in m'n portemonnee) 50 - Paultjuh (ovb datum) 51 - Pastra-v6 (afhankelijk van datum locatie) 52 - aron147 (o.v.b. datum) 53 - HLE-99 (Hans) (o.v.b. datum) 54 - Silver_Ibiza (Stefan) Seat Ibiza '03 Sport TDI
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Ben benieuwd waar, wanneer...maar als het meevalt qua afstand dan kom ik ook. Wat zou dat leuk zijn om zo'n hoop mensen van het forum bijeen te krijgen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
Misschien dat dit arrangement een optie is. http://www.avifauna.nl/arrangem...ive.cooking.dinerbuffet/Het is ondergebracht bij Avifauna in Alphen aan den Rijn. Voor de Westerlingen een redelijk bereikbare plaats dacht ik zelf. Zelf ben ik hier nog nooit geweest maar mijn schoonouders zijn er lyrisch over. Ook al omdat het voor grote gezelschappen erg geschikt is. (Er is ook een arrangement aan dat al varend kan worden genuttigd.) Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
dannydehert schreef:Ben benieuwd waar, wanneer...maar als het meevalt qua afstand dan kom ik ook. Onder de Belgen en Nederlanders in de buurt valt vast iets te regelen. Carpool baby  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
Ik zou onderweg wel 3 man kunnen oppikken ook (wel knietjes optrekken achteraan in de Puma  )
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
Om dit topic warm te houden: Locatie in het midden van Nederland (Houten): Barbacoa: arrangementen + foto'sGoede prijzen en voordeel is dat ze twee of drie lange tafels hebben voor circa 24 personen. Lopend buffet, maar grillen aan de tafels zelf. In hetzelfde pand overigens ook een Japans wokrestaurant en een Italiaans restaurant volgens de all-you-can-eat formule. Verder is er ook een bowlingcentrum aanwezig. 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Dat ziet er wel gezellig uit! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Hmm, niet verkeerd. En een combinatie Italiaans restaurant + all-you-can-eat klinkt Soepergrover ook niet verkeerd in de oren.
|
|
|
|
@Dibbuz: het hoogseizoen zit er nu toch wel op, of niet? Ik zal Tim ook eens een pm sturen hierover. Hij zal de knoop door moeten hakken. 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Heb Tim net gezegd dat hij een PM heeft. Die zit namelijk tegenover me. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
@Peter: gaat het nog wel goed met de boerderij? Het lijkt soms of je vaker bij Carclean.nl bent dan op het land... 23:13, nog geen antwoord van Tim? 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
Ben benieuwd wanneer het plaats gaat vinden Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Peter Jansen schreef:Heb Tim net gezegd dat hij een PM heeft.
Die zit namelijk tegenover me.
Groet, Peter Anabasis schreef:@Peter: gaat het nog wel goed met de boerderij? Het lijkt soms of je vaker bij Carclean.nl bent dan op het land... 23:13, nog geen antwoord van Tim? Dat was op de verjaardag van Dennis. Tim was er ook Lang leve internet via de mobiele telefoon  - Ik ben niet goed, ik ben niet beter, ik ben de beste - Niemand is perfect. "Mag ik mezelf voorstellen? Ik ben niemand"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
ZzzzzzZZZZZzzzzzZZZZzzzzzzz Glans is een keuze
|
|
|
|
144km...gemakkelijk te doen. Als het daar is: count me in
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Niet om een domper op de feestvreugde te gooien, maar ik ben bang dat het er even niet in zit met alle drukte rond het nieuwe pand... Maar daar mag Tim de uitspraak over doen Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Ach, ik had daar stiekem inmiddels al wel rekening mee gehouden. Het zal ook niet meevallen om zoiets te organiseren. Misschien volgend jaar wellicht. Of een alternatief.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
dan doen we toch een housewarming party  :D 50 man moet er wel in passen, als we 1 bbq op de 10 man rekenen, moeten we 5 bbq's hebben, tafels en stoelen EN eten EN drinken, moeten de mensen die komen gewoon meenemen.. erg slecht idee niet? as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Ja, lekker zo tussen de Poorboy's, Meg's en Monello zitten BBQ'en. Hopelijk is dat niet al te brandbaar allemaal...
|
|
|
|
voordat de poorboys en monello;s er staan moet het kunnen toch as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
We kunnen ook gewoon met zijn alles zelf een datum prikken en gaan. Wie komt, komt. Wie niet wil komt niet. Alleen inschrijven=komen, niet zomaar afzeggen op het laatste moment. Uiteraard kan er altijd wat tussenkomen maar goed kijken of je wel of niet kan, niet dat je een verjaardag vergeet waar je 3 dagen vantevoren achter komt, das niet handig. Er moet wel gereserveerd worden. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Tim heeft al contact met mij gehad via PB. Hij is er nog altijd voor in, maar datum en locatie zullen nog bepaald moeten worden. Ik heb m gezegd dat de organisatie (reserveringen e.d.) uit handen genomen kan worden door andere mensen, zodat hij zich daar niet druk over hoeft te maken. Dus.....nog even wachten op Tim 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
|
wel een goed idee, alleen zijn er ALTIJD mensen die niet komen (en ook niet afzeggen) ik denk dat dat de grootste lasten post is. ergen een all you can eat regelen lijkt mij het bestte, zodat iedereen van tevoren kan betalen, dan zit je enkel met je drankjes... as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Inderdaad, vantevoren overmaken dan heb je nooit gezeik met mensen die apart willen betalen of alleen moeten pinnen ofzo. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Goed. Punt is dus dat we nog steeds moeten wachten op een reactie van 'the boss himself'.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-11-2008 Locatie: Valkenswaard-Aalst-Waalre
|
Dibbuz schreef:Inderdaad, vantevoren overmaken dan heb je nooit gezeik met mensen die apart willen betalen of alleen moeten pinnen ofzo. Helemaal mee eens. Desnoods even een aparte rekening openen. Of een rekening van 1 van de trouwe en betrouwbare leden ( dat zij we toch allemaal ) .... Ik denk ook dat er actie ondernomen moet worden. Ook ik verklaar me bereid om in elk geval wat 'werk' uit handen te nemen van Tim. Een plaats in het 'midden' van het land lijkt me het meest voor de hand liggend. Aaahh, ik mis dit forum toch echt het meeste. Nooit geen ruzie en gemopper hier. Veel leuke info en iedereen helpt elkaar. Meeting, etentje. Greetz Leonneke en allemaal een heel tof weekeinde met veel zon. Geduld is Schoon
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Dibbuz schreef:We kunnen ook gewoon met zijn alles zelf een datum prikken en gaan. . Denk dat hier mee alles gezegd is Gewoon een zaterdag avond prikken en naar die BBQ stal daar gaan van Anabasis Poll op starten voor zeg 3 zaterdag data's?
|
|
|
|
Doe je het 2de weekend van januari. Kan iedereen elkaar gelukkig nieuwjaar wensen. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Of op paasdag en een palmtak mee nemen?
|
|
|
|
Het is maar een idee hoor.... Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
Guest
|