|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Grappig om te lezen ^ Ik heb een periode best veel Smart Wax producten gebruikt en ga nu naast Dodo Juice ook meer producten van Poorboys World gebruiken! Als wax heb ik nu eigenlijk alleen nog de DJ Purple Haze Pro maar toch twijfel ik over de aanschaf van een potje Natty's ofzo
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Tim schreef:Ik kan ze inkopen, maar ik zie er geen voordeel in, volgens mij niet veel anders of veel beter en inderdaad nog steeds te vergelijken met de Chemical Guys varianten. ik weet niet of je makkelijker aan smartwax kan komen? ivm die leverings problemen en overig gezeur over CG? want die pro serie van smartwax lijken bijna exacte kopien van CG. sommige producten van smartwax zijn namelijk wel iets anders. groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Niet makkelijk, maar vooralsnog niet nodig. Ik snap ook de strategie er niet goed achter. smartwax is de consumententak en cg de pro variant. Maar nu is er ook smartwax pro? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-8-2009 Locatie: Oss NB
|
Tim schreef:Er zijn meerdere meldingen geweest dat de standtijd eerder een paar weken was. En er is nu een potje te koop voor de liefhebbers.
Ik gebruik de Concours wax van Smartwax al een tijdje en moet zeggen dat de standtijd zeker dichter bij 5 maanden ligt dan 5 weken... Zal em wel in de voorbereiding van de lak zitten dan
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-5-2010 Locatie: Hilversum
|
Tim schreef:Niet makkelijk, maar vooralsnog niet nodig. Ik snap ook de strategie er niet goed achter. smartwax is de consumententak en cg de pro variant. Maar nu is er ook smartwax pro? okee, ja smartwax is wat consument vriendelijker. en de pro versie is er misschien om de consument een proffesioneel gevoel tegeven ? haha Citaat:Ik gebruik al even de Concours wax van Smartwax al een tijdje en moet zeggen dat de standtijd zeker dichter bij 5 maanden ligt dan 5 weken... Zal em wel in de voorbereiding van de lak zitten dan weet je wel zeker dat het de wax nog is? en niet je sealant eronder? ik denk zeker dat het met voorbereiding te maken heeft, en met je zelf, wanneer vind je dat er niet genoeg wax meer over is. sommige van ons vinden het gewoon leuk elke 2 weken te waxxen. puur omdat je toch genoeg hebt voor de komende 3 generatie's groeten Bart
=> Goede raad is duur. Er niet naar luisteren nog duurder.
=> Waar een detailer gaat, is ook een 1-pots wondermiddel met "hetzelfde resultaat".
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Roderik schreef:Ik gebruik de Concours wax van Smartwax al een tijdje en moet zeggen dat de standtijd zeker dichter bij 5 maanden ligt dan 5 weken... Zal em wel in de voorbereiding van de lak zitten dan De vraag is, hoe meet jij de standtijd? Het is hetzelfde met andere waxen hoor, de ene claimt dat Natty's op zijn / haar auto een bescherming geeft van 4 maanden, de ander 4 weken. De andere weer na twee wasbeurten. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Doetinchem
|
Dibbuz schreef:Lijkt is misschien ook op de CG's concours 50-50? Geen idee hoe die eruit ziet/ruikt. Nee Dennis, de 50/50 van Chemical Guys, vond ik persoonlijk een hele fijne wax. Alleen van de standtijd kun je natuurlijk niet teveel verwachten daar het een concourswax is. De concourswax van Smartwax en Pete's 53 lijken inderdaad erg veel op elkaar, qua structuur, looks en ook de geur is vrijwel identiek  ik heb de concourswax en Pete's 53 allebei verkocht, het is simpelweg niet mijn cup of tea Stiekem neig ik naar de blau weiss van Swissvax, maar of dat zo verstandig is ? De Dodo PH Pro bevalt me op zich ook wel. Misschien dat ik nog eens de Bleu Velvet Pro erbij moet nemen als basislaag... We shall see!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-8-2009 Locatie: Oss NB
|
Tim schreef:De vraag is, hoe meet jij de standtijd? Het is hetzelfde met andere waxen hoor, de ene claimt dat Natty's op zijn / haar auto een bescherming geeft van 4 maanden, de ander 4 weken. De andere weer na twee wasbeurten.
Dat is idd zo. Dat is voor iedereen verschillend. Ik heb (zoals de meeste mensen  hier) meerdere waxen in mijn assortiment en die zitten qua duurzaamheid niet zo bar ver van elkaar imo. Het zal er ook wel aan liggen hoe intensief je de lak schoon houd.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,240 seconden.