|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Wij zijn aanwezig op de USA Show & Shine 6 en 7 juni in Balkbrug. Een groot twee-daags evenement in en rondom de Diamanthal (Hoogeveenseweg) in Balkbrug. Vele Amerikaanse auto's zullen op dit evenement staan te pronken.
USA Show & Shine website schreef:USA Show and Shine 2009 wordt opnieuw een 2 daags treffen voor alle Amerikaanse voertuigen. Daarnaast hebben wij een kampeervergunning zodat bezoekers op locatie kunnen overnachten. Deze kampeervergunning geldt voor een kampeerterrein aangrenzend aan het treffenterrein. Wij zullen hier zorgen voor toiletvoorzieningen. De kosten voor het kamperen bedragen 10 euro per persoon, kinderen tot 12 jaar gratis, waarbij de toegang tot het treffen en Classic Rock Event gratis zijn. Het is noodzakelijk u vooraf aan te melden voor overnachting op ons terrein.
Ook aan de kinderen wordt dit jaar gedacht door o.a. een springkussen en wellicht een sminkhoek te plaatsen. Op de zaterdagavond is er een BBQ a 15 euro p.p. (opgave en betaling vooraf) en als afsluiter een avondvullend feest met 2 live rockbands (zie hiervoor de aparte flyer en informatie). Tot slot willen wij enkele activiteiten organiseren, waaronder een burnout strip.
Kijk voor meer informatie op: http://www.usashowandshine.nl/
Zaterdag 6 juni: 12h Opening 13h Burnout demo (elk uur herhaling) 18h BBQ (opgave en betaling vooraf) 20.30h – 00.30h Classic Rock Event met Gasoline Station en Ol’Deezer

Zondag 7 juni: 11h Opening 12h – 16h Live muziek met Nowadays 13h Burnout demo (elk uur herhaling) 17h Einde Evenement

I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Harderwijk
|
Een evenement in Balkbrug Is er een keer wat te doen bij mn ouders in de buurt, zitten wij in Duitsland op een groot Opeltreffen www.astratuningclub.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-6-2008 Locatie: Ommen
|
Zo maar dat is in de buurt zeg! Deze gaat in de agenda, ik kom zeker even buurten. Rick
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Kan er op deze dag ook nog wat gekocht worden?? Of als ik wat besteld die dag op komen halen?
|
|
|
|
Kopen kan zeker, order meenemen moet ook lukken!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
Jullie staan er ook beide dagen? Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
|
Dat is wel ons plan ja, maar als we de eerste dag niets te doen hebben, dan is het niet zinvol om de tweede dag te blijven. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Oke' mooi zo Wel licht besteld ik dan nog wat van te voren..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Ah eindelijk een evenement bij me in de buurt, ik kom denk ik ook nog wel even langs om te neuzen -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
|
Goedenmiddag. Ben vanmiddag ook even geweest en tot mijn grote spijt was het Carclean.nl team al weg  helaas. Ook vond ik dat er niet heel veel wagens meer stonden (grootste gedeelte zal gisteren wel geweest zijn). Maar jullie als Carclean.nl team gister een leuke dag gehad? Rick
|
|
|
|
Hoeveel auto's heb je zien staan? We zijn wel benieuwd eigenlijk. We zouden vandaag ook daar staan, dat klopt helemaal, maar de opkomst was zo dramatisch (er waren 350 deelnemende auto's toegezegd), dat we besloten hebben om naar huis te gaan. Gisteren telden we 16 auto's  Het was wel een goede generale repetitie. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2009 Locatie: Doesburg
|
16 stuks  Er stonden vrijdag ook minimaal zoveel Amerikaanse auto's bij ons in het dorp bij de Elvis Café..
|
|
|
|
Tsja, zoiets heb je ook wel eens een keer. We hebben genoeg geleerd in ieder geval. Veel lol gehad en voor de volgende keer doen we het weer anders.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Dat was dus naatje pet voor jullie, ach Tim ieder nadeel heb z'n voordeel (zei de grote JC) als ik nu naar buiten kijk ben ik blij dat de DAP workshop een week vervroegd is
|
|
|
|
Helemaal waar, beter vorige week met schitterend weer DAPpen dan vandaag in de plensregen  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Hoe veel auto's ik heb zien staan? Als ik er over het hele terrein 20 heb zien staan was het veel. Dus het was helemaal niks? En toch als je die foto's van vorig jaar bekijkt was het nog wel een leuke opkomst. Maar net zoals je zelf zegt hier leer je wel weer van.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Als de foto´s van vorig jaar bekijk was dat ook volgens mij niet echt een grote opkomst, er is nergens een overzichtfoto en de meeste foto´s zijn genomen op het voor terrein waar een auto of 20 kunnen staan. Het is allemaal een beetje jammer om zo´n eind te rijden met de hele crew. Ach we hebben lol gehad (erg belangrijk!) en weer zaken geleerd. Het ging allemaal redelijk efficient. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik de foto's niet uitzonderlijk goed bekeken heb. Maar meende in ieder geval, toch twee rijen met auto's te zien. Doet er verder ook niet toe. Voor jullie is het gewoon flink balen als je zo'n stuk moet rijden en de opkomst blijkt erg tegen te vallen.
|
|
|
|
We hebben er weer van geleerd. Volgende keer doen we het anders. Fotootje gevonden:  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,434 seconden.