|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
 Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Dat is mooi ....., net 15-5 de padwasher besteld en betaald. En ik zal niet de enige zijn.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
De padwasher kan redelijkerwijs ook echt niet nog eens een keer meegenomen worden in zo'n actie eigenlijk he... Dus de groupbuy is uitgesloten. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Ik had al het vermoeden, maar dat is dan nu gelijk duidelijk. Een mooie actie.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
Jammer dat de actie niet in April was gestart. Ik heb tot het laatste moment gewacht voordat ik mijn DAP500 bestelde. Maar die bestellingen kom er wel hoor 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Leuke actie, spijtig dat ik de nieuwsbrief weer niet openkreeg Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Let wel : Er staat "maakt kans op" Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
Haha das jammer, dacht met de padwasher wel goed te zitten voor die mooie plaatsen Scheelt dat ik ook nog wat andere kleine dingen nodig heb, dat telt toch wel gewoon neem ik aan?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2009
|
Lekker! net gisteren voor een vermogen bestel en vandaag deze actie!
|
|
|
|
Zonde, maar wij moeten toch ergens beginnen met de actie. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2008 Locatie: Goes
|
Tim schreef:De padwasher kan redelijkerwijs ook echt niet nog eens een keer meegenomen worden in zo'n actie eigenlijk he... Dus de groupbuy is uitgesloten. Nou vraag ik me hier 1 ding over af.. Ik doe zelf ook mee aan de groupbuy, maar bestel gelijk met de padwasher nog een flinke lading andere artikelen mee. Telt het in zo'n geval wel, aangezien die andere producten ook al wel boven de €75/€150 grens uitkomen? Of zou ik (als ik mee wil dingen) er 2 aparte bestellingen van moeten maken in dit geval? Hier ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, want ik vind het echt een topactie!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Die telt uiteraard wel mee  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2008 Locatie: Goes
|
Ok, thanks voor de info! Vrijdag dus even een deel van m'n vakantiegeld doorsluizen naar jullie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2009 Locatie: nroodlepa
|
waneer kan ik de kaarten ophalen tim de jeugd golft wij rijden beetle
verstand komt met de jaren daarom rij ik beetle
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-10-2008 Locatie: Berkel en Rodenrijs
|
If you make my body feel like ice
|
|
|
|
Morgen of overmorgen worden de winnaars bekend gemaakt!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
VERTEL MAAR VERTEL MAAR VERTEL MAAR!
|
|
|
|
Het komt ook nog officieel, maar door gebrek aan tijd loopt het wat uit. Er komt nog een nieuwsbrief achteraan, maar: Voor orders tussen 75 en 150: Frank Preuter uit Apeldoorn Voor orders boven de 150: Bjorn Molenaar uit Schoonhoven Dus grappig genoeg heeft Frank (FrankV6) dus die kaartjes nog gewonnen ook! Namens ons alvast officieus gefeliciteerd! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Helaas, hier geen prijs. Frank en Bjorn gefeliciteerd en vermaak je bij U2.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
Jammer voor mij... Frank, Bjorn, van harte gefeliciteerd! 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
wat maak je me nou? Gefeliciteerd beiden! Glans is een keuze
|
|
|
|
helemaal geweldig tim je weet niet hoe blij je me hier mee maakt de jeugd golft wij rijden beetle
|
|
|
|
Leon1987 schreef:If you make my body feel like ice Frank, Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je door je geluk afziet van mijn koude lichaam. Heel veel plezier gewenst beide!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Frank en Bjorn van harte gefeliciteerd! Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Frank en Bjorn veel plezier daar met Utwee! Ik ga 10 september naar Coldplee!Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2008 Locatie: Schoonhoven
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
Jongens (Frank en Bjorn) gefeliciteerd met het winnen van de kaartjes -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
|
Leon1987 schreef:Frank,
Van harte gefeliciteerd!
Ik hoop dat je door je geluk afziet van mijn koude lichaam.
Heel veel plezier gewenst beide! mijn lichaam was net iets kouder  maar zal aan je denken als ik de arena binnen loop de jeugd golft wij rijden beetle
|
|
|
|
De officiele mededeling + overhandiging komt er asap aan natuurlijk!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
Gefeliciteerd heren! Veel plezier bij U2, maar dat zal wel goed komen denk ik zo! Dennis 
|
|
|
|
Tim schreef:De officiele mededeling + overhandiging komt er asap aan natuurlijk!  als je me zoekt ik lig onder de brievenbus de jeugd golft wij rijden beetle
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Hehehehe Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2008 Locatie: Schoonhoven
|
frankv6 schreef:als je me zoekt ik lig onder de brievenbus Haha, ik stond al te springen om naar Bergschenhoek te rijden..
|
|
|
|
Guest
|