|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Dank je Erik! // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2009
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Strak! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
Mooi Erik. Die gaan we even flink rondstrooien. Hans The best start for an answer, is someone to come up with a good question.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-7-2009
|
Mensen, bedankt voor de positieve reacties op de banner. Ik heb enorm getwijfeld of ik er wel goed aan deed en was toch wel bang voor negatieve reacties in de geest van "waar bemoei jij je mee?". Ik vind het leuk dat ook de mensen van Carclean.nl zelf positief gereageerd hebben, dat beschouw ik als een compliment. Ook leuk om eens iets voor Carclean.nl terug te doen. Zij doen al zoveel voor hun klanten  Groeten, Erik
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2009
|
Er is geen reden om te twijfelen. Ze zijn retestrak. Het wordt enorm gewaardeerd! Dat kunnen ze alleen maar waarderen natuurlijk, hier bij Carclean.nl . Jij doet je best, het resultaat is super. Wat mij betreft:
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-3-2009 Locatie: Boskoop
|
@tee-dee-ie je hebt een onwijs gave banner gemaakt, moet zeggen die onderschrift die je nu heb is ook onwijs vet. Is het mogelijk dat ik deze ook op gestuurd kan krijgen? of hoe dat in zijn werk gaat GRTZ Walter Volkswagen Polo 6n 1.0 8v '95 --> gehad Peugeot 206 xn/xt 1.4 8v '00 --> gehad Volvo C30 sumnum opties 2.4i '07 --> gehad Peugeot 207 feline 1.6 16v THP '07--> Eindelijk miste peugeot teveel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Bruchterveld
|
Ik had de banner geplaatst maar werd door een moderator  op de vingers getikt dat dit eigenlijk niet worden toegestaan  . Om verder gezeur te voorkomen heb ik de banner maar weer verwijderd  . Moeten we maar even een ander taktiek bedenken, aah ik weet al wat  . Mijn onderschrift maak ik wel een URL van die naar Car-Clean verwijst No Risk No Fun!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Hij is mooi die banner, maar ik hou wel de oude. Anders klikken de mensen meteen door, zo goed is ie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Niet boos worden hoor....maar is het niet wat om dit als sticker te leveren bij de bestellingen? Of op een kentekenplaathouder? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: V.I.P. Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Carclean.nl
|
Ik vind 'm ook hartstikke mooi! Alleen CG mag inderdaad een iets minder prominente plaats hebben (dus niet op het eerste stuk), omdat het zeker niet één van onze hoofdmerken is, wat mij betreft dan hè. Maar dat is een minor detail
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Maak dan van CG Monello Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Maar die banner is ook niet in jullie opdracht gemaakt toch ? Denk dat hij de merken vermeld, waarover hij tevreden is. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-6-2009 Locatie: Biervliet
|
Ik heb ook mijn woord gehouden, Hij staat op mijn siteHeeft geen moer met het onderwerp van die site te maken, maar toch Quod me nutrit, me destruit
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Die brandweerwagens worden wel met goede spullen "gepoetst". My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,395 seconden.