|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Eindelijk is het dan bijna zover: onze Carclean.nl T-Shirts! Jullie hebben er lang op moeten wachten, maar over ongeveer 1 a 1,5 week is het dan eindelijk zover, onze Carclean.nl T-Shirts komen binnen!
Deze week zullen ze ingevoerd en online gezet worden. De maten varieren van Small t/m Extra Extra Large.
De prijs zal € 17,99 per T-Shirt worden, maar we gaan ook voordeelbundels maken.
We hebben net de definitieve drukproef binnengekregen en jullie kunnen dus alvast een kijkje nemen hoe de shirts eruit komen te zien:
 I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2008 Locatie: Schoonhoven
|
Gaaf! Als ze binnen zijn bestel ik er 1-2
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Polishing Power 4 me! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
|
|
|
|
Dibbuz schreef:Polishing Power 4 me! Jij mag niet he! Geintje dus! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
"Dit is niet mijn auto" Leuk! En handig! Scheelt allicht weer een hoop bijdehante opmerkingen als je druk bezig bent met je bolide.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Die shirts zijn mooi!  Nu nog kiezen welke. Maareh .... het verrassingsshirt staat er nog niet tussen zo te zien, toch?! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
DAP500 Shirt, die wisten jullie nog niet hoe die ging worden. Dat was het verrassingontwerp dan  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: Biddinghuizen
|
Prof carcleaning en Carclean.nl certified graag  Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. “It costs Volkswagen £200 pounds to buy a set of four fuel injectors for the Golf diesel. Kia could probably make a couple of cars for that.” Powered by Festool
|
|
|
|
Kleuren ook mooi toch zo? Donkerblauw vond ik er mooi uitkomen. Een paar witte en een zwarte. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
tinus schreef:Leuk! Ik vind de wit met roze echt iets voor jou! I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-8-2008 Locatie: ergens tussen de poetsspullen in Drenthe
|
Mooie actie  die shirts zijn mooi! Groet Jan Poets Junk in opleiding
|
|
|
|
Snel even teruggezocht: klopt! Ook een leuk shirt! Maar waarschijnlijk ga ik toch voor de Carclean.nl Certified. Ik krijg al genoeg opmerkingen van voorbijgangers, omdat ik langs een doorgaande route in het centrum woon. Daarom graag vooral een shirt wat niet tot gesprekken ('ben je nou alweer bezig', 'er blijft geen lak meer over', 'waarvoor is dat blauwe tape?') leidt. Er moet gedetailed worden. Bovendien ben ik geen sociaal werker. Graag niet verder gaan op reacties van passanten, ik moest het alleen even kwijt Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Dat Slipjes shirt is dan ook leuk voor je  Zijn ze meteen uitgeluld haahahaha I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-8-2008
|
Ik zie er al 3 die ik wil hebben 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Super gaaf! Complimenten! Die DAP vind ik ook wel erg mooi! En zoals je al zegt Tim, de kleuren zijn ook prima! Heel fijn dat er voordeelbundels komen, makkelijk voor de mensen die moeilijk een keuze kunnen maken.... Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-8-2008 Locatie: Rotterdam
|
Hebben  ! Ik zie er ook als 2 of 3 die ik wil hebben dus kom maar op met die voordeelbundels.
|
|
|
|
Tim, die 'slipjes' kan ik niet maken tegenover mijn plaatsgenoten. Te aanstootgevend. Alblasserdam is reli-capital van de Alblasserwaard: 25000 inwoners, 28 kerken  , waaronder een aantal heel strenge. In omringende dorpen is men ook zeer gelovig. Ik ben zelf import ..... Vrienden noemen me Martin
|
|
|
|
Okee, ik kom wel een keer bij je op visite dan met zo'n Shirt aan, neem ik Tinus mee  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
Leuk idee.
Moet wel zeggen dat jullie de laatste tijd met een boel leuke acties of nieuwe dingen komen. Nog meer in petto?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik kan niet kiezen, dus neem ze allemaal maar. Ben niet de moeilijkste Tim
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-9-2008 Locatie: Binkom (belgië)
|
leuke t-shirts. ik zal er zeker enkele bestellen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-11-2008 Locatie: Valkenswaard-Aalst-Waalre
|
Mooi kleurtjes; Vooral het logo van Carclean.nl zelf komt erg mooi naar voren. Ik ga zeker bestellen. Nog efkes bekijken welke. Mooi. Geduld is Schoon
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Zien er top uit, als ze in de webshop komen ga ik er direct enkele bestellen Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Komen er ook nog polo's ??? Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
Ik zie er zo 3 die ik wel aan zou willen trekken. Zijn er voor de herfst/Winter al Fleece truien gepland? Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
De zwarte en de Carclean.nl certified spreken mij zeer aan...  ...Allemaal leuke shirts, maar deze twee spreken mij het meest aan...  Dennis 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-3-2009 Locatie: Drunen
|
 gave shirts ik zou zeggen laat die bundels maar komen Pluk de dag en leef je leven
|
|
|
|
Peter Jansen schreef:Komen er ook nog polo's ??? Niet op korte termijn, misschien volgend jaar. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Maarssen
|
Tim schreef:Niet op korte termijn, misschien volgend jaar. Dan heb je nu al twee geïnteresseerden Tim. Het DAP500 shirt is inderdaad een hele mooie verrassing! 1998 Honda Prelude 2.2 VTi-S My GarageAutobrite - Super Snow Foam :-: Meguiar's - Gold Class Car Wash :-: Poorboy's World - Poly - Elastic Clay :-: SSR1 Light Abrasive Swirl Remover :-: Black Hole EX Sealant with Carnauba :-: Natty's Paste Wax Blue & Red :-: QD+ :-: Natural Look! :-: Cobra microfiber towels & gloves :-: Meguiar's detailing tools and some other stuff from other brands Please visit PreludePower.com
|
|
|
|
Bedankt voor alle leuke reacties mensen! We zijn zelf ook erg tevreden met de shirts  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Guest
|