|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Soepergrover schreef:Vraagje: ik zie op de foto in de webstore dat op de mouw staat www.dap500.euAls je met je browser naar die URL gaat, kom je op zo'n site van een domeinregistratie bedrijf. Misschien (tijdelijk) even verwijzen naar www.dap500.nl ? Komt goed!  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-12-2008 Locatie: Assen
|
Al wat meer bekend over de shirts Tim?
|
|
|
|
Ze gaan terug om er een juiste druk overheen te zetten. Zal wel weer een week of 3 gaan duren  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
heb je de proef dan al ontvangen....????? zo ja was dat resultaat bevredigend ????? en heb je die shirt enkele malen gewassen ???
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-6-2009 Locatie: Haarlem
|
Jammer dat de shirts er nog niet waren, had wel ff gekeken toen ik mn bestelling plaatste maar zag alleen de DAP shirts. Hopen dat het nu wel goed gaat en als ze dan gaan leveren dat het resultaat naar behoren is. Wij hadden van de Cinquecento Club ook eens shirts laten maken, maar die zijn helemaal geborduurd...... Misschien een optie voor een volgende lichting POLO's Fiat Marea Weekend HLX 2.0 20V Fiat Cinquecento Sporting 1.1
I Don't need a mirror, I've got my CAR
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-7-2008
|
Komt er ook nog een T-shirt met de tekst "Nee, die van jou mag je zelf doen!" Ik weet niet meer van wie deze tekst was maar ik vind het wel een hele goeie om dat eeuwige gezeur van voorbijganger voor te zijn. Als je niet onderweg bent ga je ook nergens heen
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
+1 Scheelt inderdaad de helft aan opmerkingen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
+1 Is inderdaad een hele goeie! Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
|
Nieuwe shirts, in goede kwaliteit zijn binnen. Op dit moment de witte shirts: - Slipjes - My Rules Zie: http://www.carclean.nl/p...cts.aspx?search=slipjes
en http://www.carclean.nl/products.aspx?search=rules
I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2009 Locatie: nroodlepa
|
 de eerste al binnen de jeugd golft wij rijden beetle
verstand komt met de jaren daarom rij ik beetle
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Mooi.. Zag alleen maar een kleine maat staan vanavond een keer..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2008 Locatie: Zevenaar
|
Heren, hoe vallen de maten van de t-shirt lijn? Dennis (Dibbuz) wat voor t-shirt maat heb jij?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Nog nieuws van de andere shirts?
|
|
|
|
Het blijft vanuit de fabriek angstvallig stil.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Je hebt de laatste tijd wel geluk met de fabrikanten. Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
|
Tegenslagen horen erbij, zolang je er rekening mee houdt en niet opgeeft, komt het uiteindelijk goed:  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
heeft iemand een idee wanneer de dodojuice rotary club t-shirts er weer zijn? as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Ik denk maandag of dinsdag. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,446 seconden.