|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
Ik ben zo nu en dan aan het zoeken naar andere brands zoals insta finish van warner chemicals. Iemand ervaring mee ?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Warner Chemicals? Da's toch dezelfde toko als Chemical Guys, Smartwax, ... ? Zou dat een bij ons onder een andere naam bekend product kunnen zijn?
|
|
|
|
Ik heb geen flauw idee. Maar op die site hebben ze ook leuk spul.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
klik: is al eens aanbod gekomen, is volgens mij één grote fabrikant die voor verschillende merken spullen produceert. Of gewoon verschillende labels heeft. Zou lijken de spullen veel op die van chemical guys, en die zijn best goed, dus zal dit ook wel meevallen. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Soepergrover schreef:Warner Chemicals? Da's toch dezelfde toko als Chemical Guys, Smartwax, ... ? Zou dat een bij ons onder een andere naam bekend product kunnen zijn? Dat klopt, maar Warner produceert ook nog voor wat andere merken. Ik ken de Insta Finish niet, wat doet het? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Is een merk volgens mij..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Oh ahaaaaa  Dan moeten we eerst weten welke producten van 'Insta Finish' je zoekt, dan vinden we die vast terug in de Chemical Guys reeks. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Insta finish is de naam waaronder warner zijn producten rechtstreeks op de markt brengt. Als je naar de site van warner chemicals gaat ( klik) dan zie je dat. Bijvoorbeeld de insta finish: cut #1:  of de insta finish: maxi suds shampoo:  Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
B.K. schreef:Is een merk volgens mij.. My bad. Dacht ook in eerste instantie dat het om een product ging.
|
|
|
|
Nou laten we zo zeggen dat ik graag van alles probeer. Dan kunnen we er over praten. Nieuwe topics ???
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,205 seconden.