Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

Budel Mini-Meet 25-05-09 Opties
B.K.
#1 Gepost : dinsdag 26 mei 2009 12:05:18
Rang: Lid
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Ik zal even wat foto's plaatsen van gisteren avond.

Bart had Jan en mezelf uitgenodigd om in Budel bij Bart thuis wat te komen spelen met plaatwerk. Aanleiding was de nieuwe festool machine die Bart had aangekocht.

7 u was het verzameltijdstip ,en Bart had niet gelogen toen hij vertelde dat hij voor wat plaatwerk had gezorgd ,ruim voldoende materiaal om mee te werken.

Uiteindelijk hadden we dan toch gekozen voor de motorkap van een Zafira.

Op zich zag deze nog te goed uit ,dus konden we zelf deze even in bewerkbare staat brengen. Bart een goede handvol staalwol en ik een schuurblok 150 gritt. Jammer genoeg waren we net iets te veel van het goede aan het doen ,waardoor er dus uiteindelijk langere krassen in bleven zitten die we er niet meer uitkregen.
Wil je dit dus thuis doen ,beschadig met beleid...!

Bart had een plannetje opgemaakt met de producten ,pads ,passes.. Dus dat zal hij later wel aanvullen.

Doel van de meet was : de machine leren kennen (En ik ben overtuigd ,geweldige machine ,zeer krachtig ,stabiel en zeer licht.) ,wet-sanden en eens kijken hoe makkelijk je door de lak kan gaan. En ik moet zeggen ,voor dat laatste hebben we ons best moeten doen.. ohoh
Met 2 man de kap tegen houden ,Bart die krachtig op de machine duwt ,hoge snelheid en dit op een kantje. Toen was het er eindelijk door. cool

En misschien even vermelden ,DAP + Oranje pad + SSR 2.5 ,lust wet sand krassen wel.

Voor de rest zal ik de foto's laten spreken..

Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
Dibbuz
#2 Gepost : dinsdag 26 mei 2009 12:30:34
Rang: Moderator
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer goud: Detailer in optima forma!Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.

Jammer dat het zo ver weg is anders was ik er zeker bij geweest!

Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...
Bastard of Bling!
Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
bartr123
#3 Gepost : dinsdag 26 mei 2009 12:38:36
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

Ik probeer vanavond mijn foto's hier te plaatsen.
Opel Antara 2008
Festool
3M
rodders
#4 Gepost : dinsdag 26 mei 2009 12:49:40
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailerReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Was heel gezellig en leerzaam. Bedoeling was om wat te kunnen proberen met rotary/wetsanden en dergelijke en dat hebben we ook naar hartenlust kunnen doen dankzij het talrijke plaatwerk dat bart voorzien had!
Die festool is echt een top apparaat, een zekere aanrader.
Ook ben ik er best van verschoten dat met de dap wetsand krassen nog redelijk eenvoudig te verwijderen waren. Met een strakke finish als gevolg. Alleen een beetje spijtig dat we geen lakdikte meter hadden aangezien we nu echt geen idee hebben of we veel/weinig lak hebben verwijderd. Maar het plaatwerk is er nog en van zodra de lakdikte meter er is kunnen we dat nog nameten.

Bart bedankt voor de gezellige avond en het zorgen voor het plaatwerk/producten!

Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
B.K.
#5 Gepost : dinsdag 26 mei 2009 13:09:26
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

bartr123 schreef:

cool

En ook van mijn kant ,nogmaals bedankt voor de leuke avond en de Budel pils ja

Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
-Vanquish-
#6 Gepost : dinsdag 26 mei 2009 13:14:11
Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.

Zag er een leuk en leerrijke oefenavond uit!

rodders schreef:
Ook ben ik er best van verschoten dat met de dap wetsand krassen nog redelijk eenvoudig te verwijderen waren. Met een strakke finish als gevolg.

Met welke pads en producten ben je te werk gegaan? Ik wil in de vakantie ook de eerste stappen zetten in het wetsanden, hoofdzakelijk om er al eens mee kennis te maken, maar een rotary heb ik niet.
Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
rodders
#7 Gepost : dinsdag 26 mei 2009 13:43:39
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Detailer zilver: Frequente detailerReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

Oranje pad met poorboy's ssr 2.5 op een dap op standje 4 à 5.
Nu weet ik niet of dat op iedere lak gaat, maar op de test motorkap van gisteravond ging dat prima.

Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
ThaBird
#8 Gepost : dinsdag 26 mei 2009 16:27:11

Met welke grid was je ge-eindigt?
scenic
#9 Gepost : dinsdag 26 mei 2009 16:33:36

Zo te zien 2500 of vergis ik me ?
Marcel
Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900

rodders
#10 Gepost : dinsdag 26 mei 2009 16:38:21

Marcel heeft gelijk, we hadden gister enkel grid 2500 ter onze beschikking. Ik was de rest van wetsand papier thuis vergeten. Maar zelfs de krassen van 2500 gingen er nog goed uit.

bartr123 schreef:

Geen gelukte foto's uit gekomen?

alteaniels
#11 Gepost : dinsdag 2 juni 2009 11:56:27
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

bartje waar blijven die foto's ??

kan ik binnenkort de Kalos brengen voor de overige krassen te laten verwijderen?
nick22
#12 Gepost : dinsdag 2 juni 2009 13:19:14

jammer, wist niet dat er een minimeet was,budel is niet ver voor mij
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire