|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Op elkaar stapelen, zwaarste onder ( zeg ik die er nu 6 heeft gevuld  ) Ooowww waar .... in de hal, je parkeert je focus er toch niet las ik  // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-5-2009 Locatie: Etten-Leur
|
Soepergrover schreef:Ehm.., nou.., ik had nog een tweetal van die IKEA opbergboxen staan, waarvan er inmiddels dus weer eentje gevuld is. Het probleem is voornamelijk: waar laat ik die boxen nou? Volgende leasebak gewoon een maatje groter? En dan gelijk aanmelden op het Passatforum Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Met een Mondeo aanmelden op het Passatforum? Ik niet snap.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-8-2009 Locatie: Helmond
|
Mooie aanwinsten weer joost
|
|
|
|
Soepergrover schreef:Met een Mondeo aanmelden op het Passatforum? Ik niet snap. Ik zal herformuleren mijn vriend; een maatje groter en een stapje beter Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2009 Locatie: Oudenbosch
|
Past het niet meer in je ford joost ? Neem gewoon een passat variant net wat johan zegt kan je je eigen aan melden bij het passat forum . Dan heb je er een andere hobby bij , kunnen we wat leuke mods inbouwen hahaha
|
|
|
|
@ Denny_84: Ruimte zat in een Passat. Maar ook bij jou wordt de ruimte minder in de auto. Proficiat met jullie zoon Jayden. Een kleine jeukert! Soepergrover plaats je je panelpots nog in dit draadje? Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
|
Ergens in de nabije toekomst zal ik maar weer eens een totaalplaatje schieten. Panelpotjes halen het overigens niet bij de koffer van BlackPassatJunior. (en ff off-topic in mijn eigen draadje: gefeli Denny!)
|
|
|
|
Ik had me voorgenomen dit jaar maar wat minder te bestellen. Eerst maar eens wat spulletjes opmaken. De lijst tot nu toe is dan ook wat bescheidener dan voorheen: 20-1-2011 (potjes geruild met BlackPassatJunior):
- Dodo Juice - Flat Earth - 30 ml
- Dodo Juice - Double Wax (soft) panel pot - 30 ml
- Dodo Juice - Rubbishboy's Original Edition panel pot - 30 ml
18-2-2011:
- Dodo Juice - Blue Velvet Pro wax panel pot - 30ml
- Poorboys World - Deluxe Mega-Mega Towel - Koraal - 40x68cm
- Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel - 39x39cm
- Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Groen - 39x39cm
- 2 Carclean.nl - Hi-Tech Foam Applicator
26-5-2011:
- Smartwax - SmartClay - 180gram
- Monello - Monello Ibrido Hybrid Wax - Edizione Limitata
Met wat foto's van de laatste aanwinst:  
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-10-2010 Locatie: Den Burg Texel
|
T is wel een mooi potje, plus met een bijpassende doos erom. Goed oog voor detail bij Carclean.nl! Heb je al wat te melden over de look & feel van het product? Bak een poets of doe het niet, poets je wagen anders zie je het niet! 
|
|
|
|
Ehm..., het ziet er uit als een aluminium pot en het ruikt naar nootjes.
|
|
|
|
Joost ben eens wat precieser man! wat voor nootjes? Cashew, pecan, pistache, macadamia, paranoten, hazelnoot, walnoot, kokosnoot? Wat moet ik nou met van die halve antwoorden? Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
|
Ikzelf vind 'm naar hazelnoten ruiken. Anderen hadden het over pistache. Jij komt gelijk met een hele notenbar aangezet.
|
|
|
|
Ik wou toch eens kijken wat ik inmiddels aan spullen heb die ik gebruik om de auto bij te houden. Vervolgens alles maar bij elkaar verzameld en een fotootje van gemaakt. 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Nice collection Joost! New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Joost, als je al die spullen gebruikt voor die auto naast de kast, dan heb je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Zeist
|
Joost, vind jij dat je genoeg waswater hebt met die emmers, na het plaatsen van de grit guard.
Ik zit nog best te twijfelen of ik de GG emmers zal aanschaffen, of de iets kleinere variant. Ik was nu gewoon met simpele 10 lt emmers namelijk.
|
|
|
|
Patrick, wil je nog wat hebben voor die kleine 206'jes van je?
|
|
|
|
@Tamer: ik vind ze groot genoeg, maar ik gebruik de laatste tijd de grit guard alleen maar in de spoelemmer.
|
|
|
|
Vorige week wat spullekes uitgewisseld met Zuidwest10. Mijn fles Pinnacle Bodywork Shampoo is verhuisd naar Zeeland, hiervoor zijn in de plaats gekomen: 25-6-2011
- halve liter Meguiar's Super Degreaser
- sample Mothers California Gold shampoo (wat heet sample; heb het overgegoten naar zo'n 300ml Palmolive zeepdispensertje en die zat tot de rand toe vol)
- bolleke rode Meguiar's klei
- Glassmaster Pro
Thx Jeroen. Verder de 1e prijs van de Focusclub poetsmeeting verzilverd. De spullen zijn bedoeld voor een collega van me (Wouter, voor als je meeleest: het wordt onderhand eens tijd dat je je hier eens voorstelt  ): Daytona Speedmaster Wheelbrush en Gliptone Liquid Leather Gentle Cleaner + Conditioner setje.
|
|
|
|
Lekker bezig Joost!  New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Hey Joost, Met wat heb je die "auto" links op de foto ,onder handen genomen Jij hebt al bijna een kamer apart nodig om alles te stallen. Fraaie collectie hoor. Danny GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Erg fraaie collectie Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Serieuze collectie al . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
|
Mooi spulleke hoor Joost, waarom heb jij trouwens geen Supernatural shampoo in je collectie? Hebbon? Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-8-2009 Locatie: Helmond
|
Mooie aanwinsten weer joost
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2011 Locatie: Delfzijl
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-12-2011 Locatie: Brabant ,Jonguh
|
zeer mooie collectie It is nice to be important. But it is more important to be nice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2011 Locatie: Belgie
|
|
|
|
|
Een kleine update. Ik zag dat ik al een tijdje niets meer hier gepost heb. Spullen toegevoegd tussen de laatste update en eind 2011:
- C.Pro C.Quartz - Iron.X Cleaner - 1000ml
- Monello - Dolce Verde klei - 150g
- Monello - Ibrido - wooden box for Edizione Limitata wax
- Cobra - Micro-Restore Concentrate - 3780ml (alweer de tweede gallon; gaat ook hard als je al je doeken en pads ermee schoon probeert te maken)
- Monello - Peluche Verde Trio
- Poorboys World - Flesje met sprayer - 250ml
Februari 2012:
- Poorboys World - Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser - 946ml (vorige was ook al bijna op)
- C.Pro C.Quartz - Reload Spray Sealant Sample - 100ml
- Monello - Edgeless Soft Foam Hand Applicator (4x)
- Poorboys World - Bug Squash - 946ml (nog meer ter vervanging)
- Autobrite - Magifoam - 5000ml
En van gisteren::
- Auto Finesse - Lather - 500ml
Wat spullen ter vervanging, wat nieuws om te proberen. Binnenkort toch maar eens kijken of er niet nog een en ander uit de collectie kan. Ik heb geen supergrote voorraad waxen, maar wel teveel om zelf op te kunnen maken.
|
|
|
|
Wax heb je nooit teveel Joost New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Mooie aanwinsten! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Guest
|