|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
Gweldige avond gahad,mn kaakspieren doen weer pijn. Lang leve de Carclean.nl kroeg! Opel Antara 2008 Festool 3M
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-5-2008 Locatie: Alphen a/d Rijn
|
Gezellie Carclean.nl kroeg: nu met lunchkaart. Aanbeveling van de kok: Het twaalf-uurtje met een Natty's soep en twee sneetjes omelet Nano.- Detailen is het leukste dat er is, laten we dus zorgen dat er wat over blijft voor morgen -
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Was gezellig jongens! Voor iedereen die nog niet is geweest ,het is de moeite waard om eens een bezoekje te doen. Carclean.nl -mensen ,bedankt voor het leuke onthaal ,koffie's en ...! Ik kom graag nog eens een keer terug.. Bart had ook nog foto's ,maar die kan hij er nu even niet op zetten want ik heb z'n camera Je kan hem straks komen halen hoor  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
Tim zo druk dat ie geen tijd meer heeft om zich te scheren :P Whahaha ziet er gezellig uit daar  Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Wat aan avond mannen, geweldig! Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
ziet er gezellig uit...  Dennis 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Ziet er heel gezellig uit! Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Leuk om te zien! (  ) nieuwe lokatie Carclean.nl : apart deel inrichten voor koffie/bar ? Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Ik sta er weer eens schattig op  Nieuwe lokatie wordt compleet iets anders Marcel  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Gezellig zo te zien. Baal er een beetje van dat ik geen tijd had en hem heb laten versturen.
|
|
|
|
LeonDriver schreef:Tim zo druk dat ie geen tijd meer heeft om zich te scheren :P Whahaha ziet er gezellig uit daar  Daar komt het inderdaad op neer ja. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
Gelukkig hoef je het niet alleen te doen en heb je goede hulp  Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Zitten ook leuke tussen Bart  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
Boel opgeschoond en graag ontopic. Inmiddels is alles duidelijk  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,367 seconden.