|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Bedankt voor je reactie Dan zal ik de emblemen moeten laten zitten  Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-6-2009 Locatie: Den Haag
|
Flosdraad werkt overigens ook goed bij het doorsnijden van de lijm...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-3-2009 Locatie: brasschaat
|
Zoals Scenic al zegt,kan je de emblemen bij een Megane niet verwijderen. Ik heb er ook een gehad en dit is nu het eerste wat ik bij elke auto doe. Cijfers en letters vliegen er direct af. Dus bij jouw Megane Ford focus Econetic Black Magic  
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-6-2009 Locatie: Duiven
|
En na het verwijderen gelijk 'luxe'kentekenplaten erop. Dat maakt de achterkant helemaal strak. Seat Leon Copa candywhite 2011 Seat Ibiza Goodstuff black magic 2011
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-7-2010
|
Even dit topic ophalen. Ik heb een Audi A6 en mijn embleem op de kofferbakdeksle is een beetje verweerd. Het 'zilver' van het embleem laat los en nu wil ik ipv een embleemloze kont het embleem verwijderen en een nieuwe ervoor terug plaatsen. Het verwijderen moet met het volge van de aanwijzingen in de how to niet zo'n probleem zijn, mijn vraag is eigenlijk....hoe plak ik het nieuwe embleem weer vast, ergo met welke lijm?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-8-2008 Locatie: Utrecht
|
Op het nieuwe embleem zit denk ik dubbelzijdig tape, dus de plek ontvetten en vast plakken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Abarth schreef:Op het nieuwe embleem zit dubbelzijdig tape, dus de plek ontvetten en vast plakken. Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-7-2010
|
Abarth schreef:Op het nieuwe embleem zit denk ik dubbelzijdig tape, dus de plek ontvetten en vast plakken. Ok, da's makkelijk  Thanks!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 14-7-2010 Locatie: Emmen
|
Ik heb dit zelf ook gedaan! Alleen dan visdraad ipv een gewoon touwtje en zonder fohnen! wil best! en ziet er stukken beter uit! Opel Corsa C 1.2i uit 2005!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-7-2010 Locatie: musselkanaal
|
Welke lijm kun je het beste gebruiken bij het terugplaatsen?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Pritt  Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-11-2009 Locatie: Midden Nederland
|
ramusters schreef:Welke lijm kun je het beste gebruiken bij het terugplaatsen? Dubbelzijdig tape als 3M Scotch mount. In diverse breedten verkrijgbaar. Hans How wonderful it is that nobody need wait a single moment before starting to improve the world. Anne Frank
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-9-2010 Locatie: Waterland
|
Aanvulling: van een Mercedes E classe zijn de emblemen te verwijderen (zijn gestikkerd). Het Logo niet!
Enne, alle lettertjes en cijfertjes staan los, is dus niet als een geheel zoals bijvoorbeeld bij de Peugeot van topic starter.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-9-2010 Locatie: Baal
|
TT schreef:thinner is niet zo best voor je lak? Ik neem aan dat vb White Spirit of Wasbenzine de lak niet beschadigt, of ben ik verkeerd ?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Nee hoor, maar wel even na spoelen. Thinner gaat ook hoor als je er maar meteen met water over heen gaat. Nu ik er zo over denk lijkt het me wel leuk om een test paneel te gaan halen en alles middeltjes eens in de volle zon te laten in werken en kijken wat nu wel de lak beschadigt en wat nu niet. Gaat op de "To Do "list voor van de zomer
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-10-2010 Locatie: Oost-Vlaanderen Belgie
|
Ik heb de emblemen op de 207 ook verwijderd , met visdraad eerst en daarna met Valet Pro - Citrus Tar and Glue Remover de lijmresten verwijderd . Dit ging bijzonder gemakkelijk , en dan natuurlijk kleien en polijsten . it's better to live for something then to die for nothing
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-3-2011 Locatie: Antwerpen
|
Hallo, Heb bij mijn auto ook de letters ,logo's van "bose" en het plaatje van het type motor er ook afgehaald. Samen met mijn kids:eentje de haardroger,eentje pakt de letters aan en ik met de flosdraad! 11 stuks in totaal: 15 minuten werk en de laatste lijmresten met WD40 er afgeveegd. Heb de auto natuurlijk ook helemaal gekleid ,gepolisht en in de wax gezet   Groeten Danny GSIII 5.9/100 km bose-edition 1.5 dci
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-9-2011 Locatie: Zuid-Limburg
|
tinus schreef:Die leeuw zit vast met pinnetjes aldus iemand anders. Even ter info, op de 206cc van mijn ma zat de leeuw gewoon geplakt hoor..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-10-2010 Locatie: Bergen op Zoom
|
Vandaag de achterklep strak gemaakt. Logo's eraf gehaald dmv een nylondraad, met wd40 en nagellakremover (zonder aceton) de restanten lijm verwijderd. (Eerst even de nagellakremover geprobeerd op de binnenkant van het portier om er zeker van te zijn dat dit geen gekke dingen zou doen) Vervolgens gekleid en de klep gepolijst met Inizio op Geel, Mezzo op Oranje en Finale op wit. Vervolgens een laagje DJ Rainforest Rub er op gezet. Tijdens:  Na: 
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,390 seconden.