|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Morgen krijgen we weer een aantal leuke nieuwe producten binnen. Ik zet ze op een rij: EZ Detail MiniInschuifbaar borsteltjeWolfgang productenAuto Bathe 3780mlBlack Diamond Tyre Gel 1892mlFuzion Wax MiniWe hebben ook wat nieuwe Marine producten binnen van Collinite en morgen komen er ook wat Meguiar's Marine producten binnen. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Goed nieuws Tim  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
waar blijft m'n gallon Swirlremover en Finishing glaze? Schattig die mini-fuzion Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2008 Locatie: hamont (BE)
|
Zijn weer leuke producten, volgende bestelling is voor na mijn examens schat ik zo, dan maar zo'n ez mini mee bestellen. Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
tinus schreef:waar blijft m'n gallon Swirlremover en Finishing glaze? Wilde je die dan? I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Zitten inderdaad leuke producten tussen! Ez-mini gaat zeker van pas komen in de velgen bij mij past de grote EZ brush niet in ;(. De autobath van Wolfgang wil ik ook nog wel is proberen!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
gaat Carclean.nl nu ook al detailspullen leveren voor modelauto's gefelicteerd met alweer leuke aanwinsten voor de shop
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Is de EZ-mini smaller of alleen korter? Verder: Netjes al deze uitbreidingen Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
|
Volgens mij een een stuk smaller maar niet echt heel veel korter. Vergelijkings foto ; 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
Evene mieren**ken...  Extravagante autoshampoo voor de meest kritische enthousiasteling, nun verkrijgbaar in extra grote voordeelverpakking! edit: het gaat om deze: Wolfgang Auto Bathe - 3780ml Dennis 
|
|
|
|
Weet iemand hoe de Wolfgang Auto Bathe bevalt? Met welke shampoo valt deze te vergelijken? Ik heb er nog niet zoveel over gelezen op t forum, nog redelijk anoniem product volgens mij.
Ben benieuwd hoe deze shampoo is vergeleken een Dodo shampoo.
|
|
|
|
Heb hem zelf nog niet gebruikt maar meen me te herinneren dat het samen met de dodo juice btbm één van de favorieten is van Dibbuz. En alles wat Dennis heeft is hot Ik zou zeggen test hem eens en schrijf een review Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2008 Locatie: Goes
|
Hmm, vooral die baby-Fuzion is wel interessant zeg Zit namelijk te twijfelen tussen Supernatural en Fuzion, maar op deze manier toch een mooie soort "tester" van de laatste! Binnenkort maar eens bestellen vrees ik
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
Onzinnige keuze; koop nou direct een grote pot Fuzion... Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-7-2008 Locatie: Hardenberg
|
SkyBuMp schreef:Weet iemand hoe de Wolfgang Auto Bathe bevalt? Met welke shampoo valt deze te vergelijken? Ik heb er nog niet zoveel over gelezen op t forum, nog redelijk anoniem product volgens mij.
Ben benieuwd hoe deze shampoo is vergeleken een Dodo shampoo. Ik gebruik de wolfgang autobathe, een paar drupjes in een emmer met handwarm water en je hebt een milde shampoo die goed reinigt en nog lekker ruikt ook. Na en tijdens het wassen voel je hoe glad de lak van je auto is, nog even drogen en opwrijven en je auto kan er weer tegenaan. Let's hyve!: http://tsunami69.hyves.nl/Alles is te lopen, als je maar genoeg tijd hebt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
De EZ Detail Mini..... Wie koopt zo'n ding nou? Waardeloze aanwinst Tim
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-11-2008 Locatie: Goes
|
tinus schreef:Onzinnige keuze; koop nou direct een grote pot Fuzion... True, ik neig steeds meer die kant op.. Maar het is dan wel ff 160 euri he... Ben nog steeds een zuunige Hollander 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Qua duurzaamheid zit je met de Dodo beter wat mij betreft, qua gebruiksgemak heeft de Fuzion een streepje voor.
|
|
|
|
Paultjuh schreef:De EZ Detail Mini..... Wie koopt zo'n ding nou? Waardeloze aanwinst Tim
Waardeloze mensen, zoals jij! I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Tja ik zit teveel thuis, dan krijg je dat, dan ga je de webshop eens bestuderen. Denk dat ik zaterdag de auto weer kan wassen
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-6-2008 Locatie: Dordrecht
|
Die EZ detail mini brush lijkt mij wel handig.  De grotere broer vind ik voor mijn velgen (multispaak) iets te groot.
|
|
|
|
Iemand die de twee ez-brushes eens kan langs elkaar leggen voor een duidelijke vergelijkende foto misschien? Good, better, best. Never let it rest. 'Til your good is better and your better is best.
|
|
|
|
Als ik de mini binnen heb zal ik een foto maken. Maar ik wacht nog tot de snappy clean binnen is, dus kan nog even duren.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
psst Paultjuh, ik was vandaag ik Bergschenhoek. ze waren volop bezig snappy clean te verpakken, dus zolang duurt dat niet meer.
|
|
|
|
Ik zag in het topic van de padwasher dat ze eind deze week weer binnen zouden komen, daarom had ik ze ook besteld. Maar grote kans dat ik er nog een boel voor me heb en alsnog langs de pot pis. Ik zie vanzelf het mailtje dat het verstuurd is.
|
|
|
|
alteaniels schreef:psst Paultjuh, ik was vandaag ik Bergschenhoek. ze waren volop bezig snappy clean te verpakken, dus zolang duurt dat niet meer. Herstel, dat was Quick Clenz van Cobra! Snappy duurt helaas langer dan verwacht. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
En dan te bedenken dat ik die eerst in het winkelmandje had zitten
|
|
|
|
Guest
|