|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Carclean.nl WHQ
|
Meguiar's heeft besloten om haar Quik Clay Kit voortaan met een 50 grams kleiblokje te leveren, dit was voorheen een blok van 100 gram.
Al enige tijd stond er 50 gram op de verpakking, maar werd er toch nog 100 gram geleverd. Ook heeft Meguiar's besloten de kleikit in prijs te verhogen. De adviesverkoopprijs is verhoogd van €22,50 naar € 24,99. De prijs zal bij Carclean.nl echter ongewijzigd blijven.
Mothers Wax heeft juist recentelijk besloten om haar Clay Kit uit te breiden van 80 gram klei naar maar liefst 160 gram klei, inclusief een microvezeldoek. De Mothers kleikit is dus nu een nog interessanter alternatief geworden.Never say "OOPS!" always say "Ah, Interesting!"Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2009 Locatie: Dordrecht
|
Ik heb beiden gebruikt en ik vind de Mother's klei zachter dan de Meg's. Beiden zijn goed maar ik zou nu voor de Mothers kit gaan!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Lachwekkende prijsstijging, maar inderdaad de Mothers klei is supergoed. Zeker in de winter, want die is net wat zachter dan bijvoorbeeld de Poorboy's klei. Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
Dus minder klei, maar wel duurder? Heeft Meguiar's klanten teveel ofzo?...  ...Ik heb de mothers klei ook, dus die ga ik eens proberen. Die cley kit is in ieder geval een héél stuk interesanter nu. Dennis 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Mooi.. des te meer reden om een gelijkwaardig / beter product tegen een lagere prijs aan te schaffen. Meg's is langzaam aan het vertrekken uit mijn collectie, al moet ik zeggen dat ik met hun witte clay altijd goed heb kunnen werken!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Voor mij de DoDo Supernatural Detailingklei! Meg`s hoeft voor mij niet meer! Maar die zal ook ooit wel duurder worden Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2008 Locatie: Hasselt
|
Niet dat ik Meguiar's ban uit mijn collectie, maar ik krijg meer en meer het gevoel dat die Amerikanen denken dat wij in Europa boerenkinkels zijn die op onze knieën vallen voor een merk als Meguiar's... Wij betalen al lang voor de goedkopere prijzen van Meguiar's in Amerika en dat gaat er bij mij niet in. Da's niet logisch en zelfs frustrerend. Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: België
|
Ik ben begonnen met de Mothers klei en die bevalt me prima. Als ik de belachelijke prijzen van Meg's bekijk, dan kan ik slechts 1 conclusie trekken; Carclean.nl gaat nog flink wat Mothers verkopen.  : There is no replacement for displacement! ==> 6,5l TurboDiesel V8 <==
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Meg's is bij 3M gegaan hé, en 3M staat voor 3 Maal duurder dan vergelijkende producten....dus daar zal het direct wel op uitkomen.......
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
de mothers klei bevalt mij ook prima as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2008 Locatie: Zeist
|
Tipisch voorbeeld "hoe prijs ik me uit de markt"
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik begin steeds minder van Meguiar's te begrijpen  Hun beleid raakt kant nog wal. Er komt steeds meer concurrentie en zij verhogen de prijzen en verminderen de inhoud (voor hun win-win zeg maar, denken ze zelf). Ze maken zelf het merk kapot.... Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Gewoon te belachelijk de te dure produkten nog duurder te maken... Meguiar's 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
Uitstekende actie van Meguiar's ; liever minder producten verkopen met veel marge Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-5-2008 Locatie: Dordrecht
|
Goed bezig.  Gelukkig hebben we alternatieven genoeg. Seat Leon FR, schaduwgrijs, 2005
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-12-2008 Locatie: Assen
|
Ik vind het supertof dat jullie ons hierop attenderen! topservice!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
De enigste gedachte die bij me opkomt is: sukkels. Kan er niks anders van maken. Het is inderdaad top, dat jullie dit melden! Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Nieuwe slogan van Meguiar's: Less is More Expensive!En Barry maar lachen:  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-2-2009 Locatie: [B]
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2009 Locatie: Zoetermeer
|
de keuze wordt wel makkelijk gemaakt, voor mij nog een reden erbij om van Meguiar's af te stappen, maak me oude vooraad op en maak plaats voor poorboys, dodo en mothers. P.s. goeie service dat jullie het vermelden, top.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-4-2009 Locatie: Lokeren
|
Ze zijn goed bezig bij Meguiar's ..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-6-2009 Locatie: Haarlem
|
Vandaag dit kitje binnen gekregen omdat de vorige klei ''op'' was de de spray ook op was. Niet vermoedend gewoon weer besteld en toen ik het pakketje vandaag open maakte had ik al het idee dat het minder was dan de vorige keer. Maar dat klopt dus ook. Volgende keer dan toch maar overgaan op de mothers..... wel jammer dat ik het zelf niet had gezien. Maargoed, het spul werkt wel en nu maar wachten tot ik weer ga bestellen.... Fiat Marea Weekend HLX 2.0 20V Fiat Cinquecento Sporting 1.1
I Don't need a mirror, I've got my CAR
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Limburg
|
Echt top dat jullie het wel even netjes doorgeven.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
volgens mij is de mothers klei wel iets zachter als die van meg's wel had ik het idee dat er meer troep vanaf kwam as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-4-2009 Locatie: Zoetermeer
|
Vreemde strategie van die gasten..... Kan me voorstellen dat ze met de huidige economie ook een beetje de wind tegen te hebben (alhoewel je hier op het forum daar heel weinig van merkt trouwens.....  ). Dan zullen ze wel gedacht hebben: wat kunnen we doen om de gestegen kosten / verminderde omzet een beetje goed te maken: 1) prijs verhogen - risico dat je mensen afschrikt 2) inhoud verminderen - eigenlijk een verkapte prijsverhoging, maar minder schrik-effect. Weet je wat..... we doen het gewoon allebei! En zo heb je een dubbele prijsverhoging te pakken, maar jaag je wel je klanten weg  . Slimme jongens daar. - P@ul Een Poorboy's World snuiver.... 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-4-2009 Locatie: Zuid-Holland
|
Als Meguiar's deze trend voortzet, maken de andere merken alleen maar meer kans meer te verkopen. En dat lijkt me toch ook niet slecht. Concurentie is een gezonde zaak. Groet, Arie 
|
|
|
Rang: V.S.P. Lid sinds: 4-3-2009
|
Ze zouden zich moeten schamen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2008 Locatie: regio Margraten
|
Klassieke commerciele inslag: Minder product is meer omzet Meer omzet is meer winst... Totdat ze merken dat klanten verhuizen naar andere merken. Meguiar's prijst zichzelf op termijn uit de markt op deze manier... Ik gebruik zelf alleen nog wat spullen uit de Detailerlijn van Meg's: APC, Glass Cleaner en Last Touch. (hoewel andere merken ook vergelijkbare producten hebben) De Consumentenlijn is ten eerste veuls te duur in NL en bovendien is er voor minder geld beter spul te krijgen. A dirty mind is a joy forever, a dirty car is not....
|
|
|
|
Guest
|