|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2008 Locatie: Stadskanaal
|
Hoi forum leden, Ik heb met Tim contact gehad over een aantal nieuwe producten van Zymöl. Deze wil ik met jullie delen. Als eerste is een oude vertrouwde Ital Glaze terug in het programma van Zymöl. De Ital Glaze. Deze Glaze is speciaal in samenwerking met Ferrari Italië, Ferrari Noord Amerkia en Pininfarina ontwikkeld. Deze Glaze heeft de ingrediënten voor de zeer zachte lak van Ferrari. Hij bevat 47% Carnauba wax (90% geel, 10% wit)  De volgende speciale Glaze is de Talon Glaze. De Talon Glaze is als kit beschikbaar en wordt compleet geleverd met de HD-Cleanse, Pre-wax applicator en Microwipe. Deze kit is specifiek bedoeld voor motorfiesten. De Glaze is zeer bestemd tegen alle invloeden welke op een motorfiets afkomen.  We hebben dan nog 2 zeer speciale waxes in het programma gekregen. De eerste is de AGL Wax, deze is voor alles wat vliegt ontwikkeld. De andere is de Marina Wax. Zoals de naam al zegt bedoeld voor boten en alles wat in het water kan varen.   Naast de nieuwe producten zijn de prijzen aangepast van bijna elke wax/glaze en een aantal andere producten. Zymöl is nu voor heel veel mensen bereikbaar geworden welke een wax of glaze zoeken! Groet, Gerbrand 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Dat zijn best mooie producten! Jammer genoeg heb ik geen vliegtuig of boot en ook al geen ferrari  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
Ik beloof bij deze dat zodra ik een Ferrari, vliegtuig of boot heb ik een potje bestel. Kan denk ik nog wel ff duren.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Wat is het verschil tussen geel en witte carnauba? Ik heb gelezen dat witte carnauba gebleekte gele carnauba is? Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Even een stukje geleend van een collega detailer.
Brown carnauba wax The most common carnauba color, brown carnauba exudes the properties of carnauba wax but is harder to refine and work with than lighter colors.
Yellow carnauba wax Yellow carnauba is a rare wax produced only under optimum conditions. The best wax in this class, yellow #1 carnauba, helped earn the nickname "the queen of waxes" for all carnauba. This is the purest, most valued carnauba wax produced naturally.
White carnauba wax Pale carnauba wax that's lighter than yellow #1 carnauba is only produced synthetically. This includes the rarest of all carnauba wax—pure white. This super-refined white carnauba is wax at its purest form, creating the deepest possible shine and improved ease of use.
Zymöl gebruikt dus alleen de pure vorm van Witte Carnauba en geen synthetisch product.
|
|
|
|
Jullie hoeven ook echt geen Ferrari, boot of vliegtuig te hebben om Zymöl te gebruiken Het is bedoel voor elk vervoermiddel, van auto, motor, boot tot vliegtuig
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
There are various grades available (#1 Yellow and Yellow) the pale yellow wax (sometimes termed Ivory) has the highest clarity (very transparent) and is the highest grade of carnauba available, much sought after by concourse d’élégance entrants (See also Zymol website) A natural White Carnauba wax does not exist; this is just a marketing play on words to denote ‘purity’. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Franeker
|
Ik rijdt al in een stukje pininfarina (voor zover dat mogelijk mag wezen) Maar om er dan nog een potje was voor aan te schaffen "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Dibbuz schreef: There are various grades available (#1 Yellow and Yellow) the pale yellow wax (sometimes termed Ivory) has the highest clarity (very transparent) and is the highest grade of carnauba available, much sought after by concourse d’élégance entrants (See also Zymol website) A natural White Carnauba wax does not exist; this is just a marketing play on words to denote ‘purity’. Dennis ik wist het
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Nu dacht ik dat Meguiar's verwarrend kon zijn met de term polish (is bij Meguiar's een voedend product en bij vrijwel alle andere merken een glaze). Nu schetst mijn verbazing het, dat Zymöl een wax ook een glaze noemt...  Wel weer leuk dat ze nieuwe producten hebben. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: Gelderland
|
@Gerbrand
Zoals in de PM al eens aangegeven kom ik graag een keer bij je langs om een demo te krijgen. Op dit moment heb ik het even te druk met studie en werk, maar zodra het wat rustiger is neem ik middels een PM contact met je op.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,242 seconden.