|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-2-2009
|
Ik heb nu Chemical Guys CGC-2 Medium polijstmiddel wat ik gebruik op een LC White pad icm de DAP500. Wat zou een geschikt middel en pad zijn om toch een net iets aggressievere combo te krijgen? Verder gebruik ik nog de Meguiar's M7 icm een zwarte pad. Nissanclub Nederland Bestuur
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-7-2008 Locatie: Zeist
|
Probeer anders eens een oranje LC pad. Misschien dat het meer resultaat geeft
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-11-2008 Locatie: Tilburg
|
Je kan bijvoorbeeld een Oranje Pad gebruiken met hetzelfde middel of CGC-3, SSR 2.5, SSR3 of Menzerna Intensive Polish.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-4-2009 Locatie: omg. Leiden
|
(LOL dubbelop bovenbuurman iets sneller) Misschien dezelfde polish op een LC oranje pad? gr bb email: wouter@nissanclub.nlweb: Nissan Club Nederland 
|
|
|
|
Teringkriebel, 3x dezelfde reactie in no-time! Thnx, wss pak ik dan een oranje pad en neem ik er sowieso een CGC-3 bij. Nissanclub Nederland Bestuur
|
|
|
Rang: V.S.P. Lid sinds: 4-3-2009
|
Ik heb goed resultaat behaald met de CGC-2 en een LC groen HP pad. Kwestie van uitproberen.
|
|
|
|
de groene is echt keihard vind ik en moet je mee uitkijken. Probeer eerst de oranje maar eens. Ik heb met de groene mijn Saab voor een deel gedaan (testpotje) en de lak werd helemaal mat en moest met SSR 2.5 op oranje echt nabewerken!
|
|
|
Rang: V.S.P. Lid sinds: 4-3-2009
|
Zo zie je maar weer het verschil in ervaringen. Bij mij pakte deze pad zeer goed uit, maar heb meer 'klachten' gelezen over marring.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
De heavy green was weer erg succesvol op oudere VAG lakken. Die marring is echt niet erg, maar je moet wel snappen welk doel je natuurlijk voor ogen hebt. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ahum: TESTSPOT! Iedere lak werkt anders, zelfs al is het van hetzelfde merk. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-4-2009 Locatie: omg. Leiden
|
Laurens anders kom je bij mij ff proberen, ik heb Menzerna en de SSr's icm met verschillende pads. Zo gauw je op de test spot de goede combo hebt ff bij Carclean.nl bestellen et voila. Misshien is aggresiever wel niet de oplossing. Misschien moet je wel fijner. Gewoon proberen en testen dus. gr bb email: wouter@nissanclub.nlweb: Nissan Club Nederland 
|
|
|
|
Tis niet specifiek voor mij Wouter  Meer voor bij de BMW van pa of mensen in mijn omgeving die naar me toe komen met poetsverzoeken. Sowieso is t handig om te hebben natuurlijk. Nissanclub Nederland Bestuur
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-9-2008
|
markprinsen schreef:de groene is echt keihard vind ik en moet je mee uitkijken. Probeer eerst de oranje maar eens. Ik heb met de groene mijn Saab voor een deel gedaan (testpotje) en de lak werd helemaal mat en moest met SSR 2.5 op oranje echt nabewerken! Heavy Green keihard? Dus voor oranje gaan? Dit snap ik niet, de oranje heeft toch een hogere cutting factor dan de heavy green? Dus zal de oranje toch nog harder zijn?
|
|
|
|
Volgens mij is de heavy green harder, hij is in ieder geval een stuk meer 'open'. Met oranje krijg ik zelden marring en met groen echt ontzettend! Maar door na te bewerken met oranje verdween die marring gelukkig snel.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-9-2008
|
markprinsen schreef:Volgens mij is de heavy green harder, hij is in ieder geval een stuk meer 'open'. Met oranje krijg ik zelden marring en met groen echt ontzettend! Maar door na te bewerken met oranje verdween die marring gelukkig snel. Hmmm.. oke. Heb nu alleen maar rood, wit en groen heavy met SSR 1 en SSR 2. Voor mijn gevoel krijg ik de lichte swirls/krasjes niet uit mijn lak met groen H. en SSR2 en dacht juist met de oranje meer cut te krijgen. Marring zie ik op mijn lak ook met de Groen H./SSR2
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 2-7-2009 Locatie: Oisterwijk
|
Karlok schreef:Hmmm.. oke. Heb nu alleen maar rood, wit en groen heavy met SSR 1 en SSR 2. Voor mijn gevoel krijg ik de lichte swirls/krasjes niet uit mijn lak met groen H. en SSR2 en dacht juist met de oranje meer cut te krijgen.
Marring zie ik op mijn lak ook met de Groen H./SSR2 Over wat voor een auto gaat het misschien de beruchte VAG lakken of BMW deze zijn tamelijk hard en moeilijk te bewerken met de SSR lijn van poorboys. Ik lees net dat het gaat om een BMW lak dan raad ik je menzerna intensive polish op een witte lc pad aan om vervolgens af te werken met menzerna Final finish op een zwarte lc pad.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-6-2008 Locatie: Zevenaar
|
Nijssen schreef:Sowieso is t handig om te hebben natuurlijk. Ok, jij bent dus ook verslaafd Groet, Peter  Volgens mijn psychiater ben ik schisofreen. Wijzelf vinden van niet. Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 4-1-2009 Locatie: wyk by duurstede
|
ga niet altijd van de zwaarste combo uit,meestal krijg je ook resultaten,met een lichtere combo alleen met meer behandelingen,maar zoals al bekend is maak testspots,er is bij deze natuurlijk een nadeel ,je moet wel meedere spullen in huis hebben, voor mijn VAG lak heb ik ook verschillende combo,s geprobeerd,en het beste bij mij was de Mezerna Intensive Polisch met de witte of de licht groen  sucses simon was getekend
passat variant 18T highline,inkyblue pearleffect,creme leder met wortel,Pon leusden 193 pk,evolution 8,5x19 et 35,Pirelli pzero nero 255/35/19 Fk schroefset 50-50 alles behandelt met spullen van carclean
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,391 seconden.