Afgelopen zaterdag de 27ste was het zo ver. De eerste café meeting was een feit!
In het cafe zitten een paar leipen die het briljante idee hadden om een meeting c.q. bbq te organisteren.
De vaste leden bestaan uit:
- nicknameless
- bartr123
- peter jansen
- dibbuz
- natasja (vriendin van dibbuz)
- stimpy68
- rodders jan
- sjoerd
- b.k.
- goku
- peter A3 (helaas niet aanwezig)
Momenteel zit er een ledenstop op en een wachttijd van +/- 1 jaar om lid te worden....
s'Morgens om 8 uur ging de wekker af. Ik stond al op met een grijns van oor tot oor want ik wist precies wat er ging gebeuren vandaag: een groot lachfestijn
Douchen, snel aankleden, bakkie pleur naar binnen geworpen, de laatste spulletjes bij elkaar gezocht en vertrokken richting Nootdorp. Daar aangekomen was Dibbuz in geen velden of wegen te bekennen.
Dus ik pak m'n telefoon en bel hem. Neemt ie op (slaperig): "Huh ja, wat is er? Ik lag nog te slapen, je belt me wakker". Dus ik bij mezelf denken: "Huh, wat the f*ck? Ben ik te vroeg of hij te laat?"
Reactie van Dibbuz: "Hahahahaha, ik heb je te pakken"
Het pestjong had me dus al te grazen...de toon was gezet.
Nadat alles was ingeladen in de auto, reden we richting L'dam om daar Stimpy68 op te halen. Gezien z'n ochtend humeur had ie er veel zin in.
Onderwerg bij een benzinepomp gestopt om de beentjes te strekken en vitamine K (koffie) en vitamine N (nicotine) te nuttigen.
Daar op de parkeerplaats stond een demobus van Sonax, herstel, Sonix. Ik dacht bij mezelf: "Die bus kan eerder een demo gebruiken". Wat zag die eruit....Achterruit eruit geslagen, alsof iemand die Sonix meuk wil pikken....
Ook was er een speciale gast overgekomen uit de USA, namelijk niemand anders dan de Master detailer himself, Mister Wright!
Hij wilde ons een nieuw produkt, de SSR6 laten zien. Dit produkt is vanaf heden te koop, echter alleen op verzoek.
Genoeg gepraat. Foto's!
s'Morgens onze sunshine ophalen...

Peter was er al vroeg bij

Hoe werkt zo'n ding ook al weer? Adrie legt het vast voor het nageslacht

Kan ik? Niemand ziet het...

Even de heg voorzien van water...

Peter is toch niet in de buurt....

Stoffig boeltje in Zevenaar!

Niet lullen, maar vullen! Waar kennen we dat ook alweer van? De 4 emmer methode?

Roots vond het allemaal maar best.

Sluikreclame.

Volgens bepaalde personen tel je pas mee als je op 19 of 20 inch rijdt...

Cees? Gevloerd?

En ja hoor, daar is hij, de special guest. De Master Detailer himself, rechtstreeks overgevlogen uit Nutvillage

Hij had voor deze speciale gelegenheid zijn eigen 'poetsmachine' meegenomen voor een demonstratie

Kleine uitleg voor het publiek

En zijn wonderpoetsmiddel

Men neme wat delen zand...

Voeg het wondermiddel eraan toe. Hoeft niet zuinig...

De Master aan het werk

De Masterdetailer gebruiktte een of ander gevaarlijk goedje. Je mag niet bellen in de buurt van dit spul. levensgevaarlijk! Is een mix van 99% alcohol en water...Alleen mensen met een chemische achtergrond mogen dit gebruiken...

Het nieuwe produkt: SSR6, en raggen maar.

Uiteraard is het levensgevaarlijk voor mens en dier als de Master Detailer aan de slag gaat. Cees zocht een veilig plekje.

En trof de nodige veiligheids maatregelen.

Cees, massageolie moet je smeren, niet drinken!

De CCC-ers houden van werken, ze kunnen er uuuuuuuuren naar kijken

Hier werd een woolpad met SSR2,5 op een motorkap gezet en werd er flink geragd!
Je ziet het bijna niet, maar de rotary een tijdje op 1 plek houden zorgt voor genoeg warmteontwikkeling zodat een beetje water erop verdampt!

Poetsdoeken? Nee hoor, Cees zag er zijn nieuwe bikini in!

Hoeveel leipen zijn er nodig om een tentje op te zetten?

Cees neemt Bart in de zeik. Dit is niet uit te leggen, die moet je aan de lijve ondervinden of er live bij zijn...

De CCC-ers in de normale modus...

Het enige wat de 'poetsmachine' goed doet, is ....

Bij deze wil ik Bart en wederhelft bedanken voor de gastvrijheid, de bbq, de gezelligheid, het vele gelach, al dan niet met tranen
Ik denk dat ik namens de hele CCC stamgasten mag spreken.