|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2009
|
Omdat het embleem van mijn 2 jaar Peugeot 206 los zat, heb ik deze er maar helemaal afgehaald. Nu is de lak onder de oude plaklaag heel iets verkleurd. Kan ik dit met ssr1 wegkrijgen of moet ik andere/zwaardere middelen aan de gang?
Gr. Mark
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-11-2008 Locatie: Tilburg
|
Gewoon proberen, 2-3 passes doen en als dat niet lukt pas zwaarder gaan.
|
|
|
|
Aangezien ik de ssr1 nog niet beteld heb en toch graag mijn vlekken weg wil hebben dit weekend, heeft een collega aangeboden het met meg Deep Crystal Paint Cleaner 'Step '1' te proberen. Zal dit ook werken of kan ik beter wachten tot ik mijn ssr1 binnen heb gekregen?
Gr. Mark
|
|
|
|
Met meg Deep Crystal Paint Cleaner 'Step '1' is het niet gelukt. Zal het met step 2 van meg wel lukken of dan toch de ssr1 proberen? Hierbij wat foto's   Iemand??
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-7-2009 Locatie: Veldhoven
|
Step 2 van meg is een glaze dus die zal het klusje evenmin klaren... SSR1 is wel iets "sterker" t.o.v. Step 2 dus misschien werkt die wel.. anders gewoon nog een stap verder gaan lijkt me.... Opel Corsa 1.4 16v sport  
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-5-2009 Locatie: Hoge Nooooorden....
|
Ik had hetzelfde probleem op mijn (veel oudere) auto. Daar was de lijm ook de blanke lak ingetrokken. Daar heeft iemand heel erg zijn best op gedaan met wetsanding en een Rotary....maar dat was dan ook een pro. Een DAP met PB SSR ging hier niet meer helpen. Nu is het er gelukkig uit. Veel succes!
|
|
|
|
Guest
|
Snel naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,216 seconden.