|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: den haag
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-6-2009 Locatie: Veldhoven
|
Sow Dat ziet er weer fraai uit ik wist niet eens dat dit kon, kunnen er op deze manier geen scheurtjes in de laklaag komen door gebruik van het leer? Topresultaat!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2009 Locatie: nroodlepa
|
colourlock werkt perfect gebruik het al een aantal jaar de jeugd golft wij rijden beetle
verstand komt met de jaren daarom rij ik beetle
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
Goed bezig buurman 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-10-2008 Locatie: Harderwijk
|
Ziet er echt schitterend uit hoor! Ben benieuwd hoe lang dit goed blijft. www.AstraTuningClub.nl => De site voor Astra rijdend Nederland!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: den haag
|
dennism3 schreef:Sow Dat ziet er weer fraai uit ik wist niet eens dat dit kon, kunnen er op deze manier geen scheurtjes in de laklaag komen door gebruik van het leer? Topresultaat! lijkt me niet want het is speciaal gemaakt voor leer. bijna alle (gladde)leersoorten zijn geverfd met zo'n soort systeem.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-2-2009 Locatie: Limburg
|
Dat ziet er zeker goed uit.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-6-2008 Locatie: Enschede
|
Nice, mooie wagen! Wroem wroem!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Mooi gedaan!  Hoe lang heb je erover gedaan De Benz ziet er zelf ook nog netjes uit. Persoonlijk vind ik de uitlaat niet zo fraai en mogen de wielen iets dieper in de wielkasten vallen, maar hij ziet er nog strak uit. Mooie kleur ook! Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-3-2009 Locatie: Uden
|
 gewoon prachtig gedaan Helemaal super , complimenten
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-2-2009 Locatie: Den Haag- L'veen
|
Heee, da's toch de Stuyvesantstraat??
Mooi resultaat, en een supermooie klassieker. Zal'm een keer in 't echt bekijken, is m'n ouwe wijkie!
Gr,
Marco
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-12-2008 Locatie: utrechtse heuvelrug
|
Megakick. Weet niet of de TS hier nog wel 's rondkijkt, maar ik ben erg benieuwd naar het resultaat 2,5 jaar later. Houdt dit goed stand? Iemand anders die ervaring heeft met de duurzaamheid van het verven van leer?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-1-2010 Locatie: Oet Grunn!
|
Ben zelf veel bezig met herstellen van lederen interieurs, het schoonmaken en verven dan! Colourlock houd echt geweldig zolang je maar de instructies opvolgt. Je moet de verzegeling gebruiken om slijtage tegen te gaan. Heb vorig jaar het stuur van mijn RS opnieuw gekleurd, na een jaar nog steeds mat en als nieuw. Mijn broer zijn vorige A6 had ondanks de lage kilometerstand en 2 jaar oud toen hij hem kocht veel instapschade aan de stoel. Stoel gereinigd en geverfd en na vijf jaar zag het er nog als nieuw uit. Topicstarter heeft een zeer mooie resultaat behaald! Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Kwestie van profiel bekoekegluren van de TS >>> laatste bezoek:zaterdag 29 oktober 2011 17:07:26  // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-12-2010 Locatie: Oud-Turnhout
|
Wat een mooie auto is zo'n w126 toch. Knap werk geleverd! Op detailingworld kan je ook veel voorbeelden zien.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-2-2009 Locatie: Made
|
super werk zeg en wat een prachtige bak zo'n benz echt super.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-3-2010 Locatie: Vlaardingen
|
Marco schreef:Heee, da's toch de Stuyvesantstraat??
Mooi resultaat, en een supermooie klassieker. Zal'm een keer in 't echt bekijken, is m'n ouwe wijkie!
Gr,
Marco Ik weet niet of de TS zit te wachten op een openbare routeplanner naar zijn glimmende mercedes.. Anders had hij dat zelf wel gemeld. Auto en interieur zien er uit als nieuw! Had ook zelf de uitlaat origineel gelaten. Beetje hoog sjonnie gehalte. Robert
|
|
|
|
Paulus de Boskabouter schreef:Ben zelf veel bezig met herstellen van lederen interieurs, het schoonmaken en verven dan! Colourlock houd echt geweldig zolang je maar de instructies opvolgt. Je moet de verzegeling gebruiken om slijtage tegen te gaan. Heb vorig jaar het stuur van mijn RS opnieuw gekleurd, na een jaar nog steeds mat en als nieuw. Mijn broer zijn vorige A6 had ondanks de lage kilometerstand en 2 jaar oud toen hij hem kocht veel instapschade aan de stoel. Stoel gereinigd en geverfd en na vijf jaar zag het er nog als nieuw uit. Kijk, dat is goeie info.  Indrukwekkend dat de instapplek na 5 jaar nog steeds als nieuw is. Het 'voelt' vreemd om leer te verven (hoewel ik ook wel snap dat er geen crème- of bordeaux-kleurige  in de wei lopen) en ik heb er het idee bij dat het na een tijdje weer bladdert en zo. De resultaten direct ná de behandeling zien er natuurlijk altijd 'specta' uit. Maar wat is de 'standtijd'? Blijkbaar erg goed dus, en uiteraard zal eea zorgvuldig moeten worden voorbereid en uitgevoerd Ik begrijp, Paulus, dat jij veel leren interieurs verft? Professioneel of als uit de hand gelopen hobby? Heb je nog andere weetjes hierover? Houd me aanbevolen.
|
|
|
|
Ik doe het gewoon als hobby, ben logistiek manager en vrachtwagenchauffeur van beroep. Het verf trekt in het leder, dus afbladderen doet het niet! Je moet schoonmaken, opschuren met een speciale schuurpad, vervolgens ontvetten, dan het verf aanbrengen en tijdens het aanbrengen een fohn gebruiken. Daarna laat ik het een paar uur met rust en vervolgens breng ik een verzegeling. Soms is het leer erg verdroogd en dan gebruik ik een leder softner. Vorig jaar heb ik 8 lederen interieurs gedaan. Ben je gauw twee dagen mee bezig. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
|
Cool! Ook ervaring met compleet omkleuren van een interieur? Dan ben je toch wel wat langer bezig want dan zul je toch ook een heleboel willen demonteren om het goed te kunnen behandelen?
|
|
|
|
Het omkleuren van het leder is niet mogelijk, dat zal dan door een professioneel bedrijf moeten worden gedaan, als dat uberhaupt mogelijk is. Lederfresh is bedoeld om beschadigde plekken te herstellen, je kunt een zwart lederen interieur niet herkleuren naar beige of iets dergelijks met lederfresh! Voorbeeld:  Deze is niet bewerkt met lederplamuur, waardoor je nog wel een aantal krassen ziet in het leder. Audi Avant RS2 - Audi ur quattro 20V (nr.156) - Audi A1 1.6 TD I Ambition Proline
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-9-2009 Locatie: Omg. Deurne (NL)
|
Het KAN wel zelf hoor, maar is geen kattenpis...... New detailing project: Silver Beetle Highline (SOLD!) "Gek zijn doet geen pijn" - rodders
|
|
|
|
Ja, ik vond dit. Hier wordt een zwart/beige interieur in een BMW 3 omgekleurd naar kaneel/zwart. Daar valt echt je  ...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-1-2012 Locatie: Nederland
|
Dat resultaat mag er echt wel zijn ja. Ziet er erg netjes uit! Vriendelijke Groet, Melvern LEERVERVEN.NL
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-11-2009 Locatie: Boechout/Antwerpen
|
prachtig gedaan...net nieuw...mooie mercedes trouwens Groetjes, Wim
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-1-2012 Locatie: Roermond
|
Hier mijn ervaring met leer herstellen: [mod]Werkende link of niet, graag hier gewoon posten i.p.v. te linken naar een andere site.[/mod]Hard werken hoef je niet moe van te worden.
|
|
|
|
Hey Wittereus, dit is een dead-link. Kun je 'm aanpassen?
|
|
|
|
Guest
|