|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Rijsbergen
|
Ik las iets over een nieuwe webiste van Carclean: motorclean.nl
Is er al iets bekend wanneer deze online komt?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Joh  Ik zie dit topic nu pas  Motorclean.nl zal voor het volgende seizoen online gaan. Eerst in compacte vorm en zal in de loop van volgend jaar uitgebreid worden.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Wat zijn de voornaamste verschillen met Carclean.nl dan? Bijna alle Carclean.nl producten kunnen toch ook voor de motor gebruikt worden?  Of is het meer een soort van verwijzing, zodat Motorrijders alsnog op Carclean.nl uitkomen? Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Tim, Ik neem even contact met je op. Erg leuk dit! groetjes, Dirk-jan --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
|
Het wordt echt een aparte site, maar je zal inderdaad soms dezelfde producten tegenkomen, maar bepaalde producten zijn juist weer uniek voor de motor (en vice versa). I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Even een voorlopige teaser. Let niet op de inhoud of producten.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Interieur Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Weer een uitgavenpost erbij, dit keer voor m'n CB'tje dan
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-4-2009 Locatie: Oegstgeest
|
Wanneer is het dap500 pakket beschikbaar?????
|
|
|
|
Ja leuke inhoud he  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-4-2009 Locatie: Oegstgeest
|
Kan nog wel een dapje gebruiken dus gooi die site maar online
|
|
|
|
berichtje ontvangen Tim? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Rijsbergen
|
Aha, weer iets om naar uit te kijken dus Zoals Tim zegt zijn veel producten ook op de motor toe te passen maar nu is niet altijd duidelijk of bepaalde producten ook geschikt zijn voor de motor. Denk bv. even aan het kunststof windscreen e.d. Een aparte Motorclean site schept daarin meer duidelijkheid. Tim bedankt voor je reactie!
|
|
|
|
D-J schreef:berichtje ontvangen Tim? Uhm, nee? PM of mail? I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
email via dit forum --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
|
Gevonden  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Tim schreef:Even een voorlopige teaser. Let niet op de inhoud of producten. Layout ziet er erg mooi uit!  Strak, fris en overzichtelijk en ook een mooi logo! Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-5-2008 Locatie: België
|
Dennis Blomaard schreef:Interieur Wss zijn ze bij Motorclean fan van de BMW C1  There is no replacement for displacement! ==> 6,5l TurboDiesel V8 <==
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Das geen motor... dat is een ei met 2 wielen Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Angelique schreef:Layout ziet er erg mooi uit!  Strak, fris en overzichtelijk en ook een mooi logo! Met nadruk op fris! Veel mooier als Carclean.nl Kan de Carclean.nl forum lay-out ook niet wat frisser ?? (Ik bedoel dat baby-blauw en dat oranje, beetje flets!) Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
|
Misschien ben je wel kleurenblind Marcel.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Misschien een betere monitor kopen? Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
Tim, geweldig mooi. Vriendelijk fris en vernieuwend. @ Marcel.....aanrader Samsung 214T monitor, je weet niet wat je ziet
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2009 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
Mooi ontwerp! Enne http://www.dpreview.com/...lorvisionmonitorspyder/ zorgt dat elke monitor het 'goed' gaat doen 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-12-2008 Locatie: Leiderdorp
|
Er is echt niets mis met mijn monitor!Heb een 20 inch Eizo! Hebben we het over hetzelfde ? Carclean.nl is toch blauw en een niet te definieren kleur oranje ? Krijg nou t........ Marcel Scenic II 2.0 16V DynLux MY05 B66 Gris Eclipse * 17 inch Borbet LV4 Lights Black * Continental SportContact2 225/50/17 * PE150 Finishine DAP900
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-11-2008
|
nee liever niet, dat laat ik wel aan de wederhelft over Eizo is toch ook niet één van de minste nee... Ik zie bij mij warm geel +/- PMS 130 blauw +/- PMS 2707 en een donker blauw...en juist die kan ik geen PMS nummer geven
|
|
|
|
Guest
|