|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
Heeft iemand een goeie tip m.b.t. het opbergen van machinepads. Ik bewaar ze op het moment per kleur in hersluitbare plastic zakken (met soort rits) om ze stof en zandvrij te houden. Op verschillende meetings zag ik ze ook los in tas of box liggen maar dat lijkt me niet ideaal omdat er zomaar zand ed op kan komen. Wat is een goede manier om mn pads op te bergen (ook qua ruimte bedoe ik dan) Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
Bij elkaar in een aparte opbergbox met deksel? Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ik heb al mn pads in een Festool systainer zitten. Alles netjes bij elkaar, zowel pads als machines.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-3-2009 Locatie: Uden
|
Heb een soort van plastic bakken waar ik de pads in bewaar van SUNWARE Hier gaan er genoeg in ... www.sunware.nl
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-9-2008 Locatie: Gelderland
|
Ik heb ze in afgesloten diepvrieszakjes in een kunstof opbergbak met deksel zitten. Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-6-2008 Locatie: Alblasserdam
|
Ik heb de pads opgeborgen in transparante dozen van de Hema. Deze zijn 'afsluitbaar'door de clips aan de zijkant. Geen last van stof of zand. Tijdens het detailen ligt er meer stof op de auto. Vrienden noemen me Martin
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 31-5-2008 Locatie: Alphen a/d Rijn
|
Ik heb ze in een curver achtige box met deksel. Ik hou de boxen in de kofferbak met als ik eraan denk de deksel er op zodat er geen zand in waait.    - Detailen is het leukste dat er is, laten we dus zorgen dat er wat over blijft voor morgen -
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Mooie hoge opbergboxen..
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
Angelique schreef:Ik heb ze in afgesloten diepvrieszakjes in een kunstof opbergbak met deksel zitten. Zo doe ik het ook DKBM schreef:Ik heb de pads opgeborgen in transparante dozen van de Hema. Deze zijn 'afsluitbaar'door de clips aan de zijkant. Geen last van stof of zand. Tijdens het detailen ligt er meer stof op de auto. Ik heb de zelfde boxen. daarin stop ik mn pads verpakt in plastic hersluitbare zakken. Bovendien vind ik de HEMA boxen een goede prijs kwaliteitsverhouding hebben ParaNoya schreef:Ik heb ze in een curver achtige box met deksel. Ik hou de boxen in de kofferbak met als ik eraan denk de deksel er op zodat er geen zand in waait. Daarom heb ik ze als extra ook nog eens in plastic zitten jeffrey rallye schreef:Mooie hoge opbergboxen.. De 50 literboxen van de HEMA zijn ook zo lekker hoog. Daar kunnen de Meguiar's spraybottles rechtop in staan. Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bunschoten
|
zo maar in een bak stoppen ook al zit er een deksel op is vragen om rotzooi in de pads. ik zie dat aan mijn bakken waar ik zowel de pads en doeken IN afsluitbare zakjes heb opgeborgen......je schrikt gewoon wat er toch aan rotzooi in de bakken komt, niet veel maar ik haal liever krassen uit de lak wel zaak om de pads pas op te bergen als ze echt goed droog zijn want een beetje vocht is funest, het 'weer' komt er gegarandeerd in.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Bedankt.. Moet er nog wel eentje bij hebben dus.. Heb die vorige gekocht bij de blokker.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,239 seconden.