|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-6-2009 Locatie: Veldhoven
|
Beste forumleden, Voor de handigheid had ik voor mezelf een PDF bestandje gemaakt waarin ik alle profesionele detailers producten van Meguiar's heb staan, met daarachter de juiste mengverhoudingen en de omschrijving. Omdat dit zo'n prachtig forum is waar veel kennis en kunde gedeeld word, kan ik dit jullie natuurlijk niet onthouden. Voor de gene die het willen downloaden kunnen op de onderstaande link klikken.
*UPDATE* Nieuw overzicht + Reconditioning Cream toegevoegt Klik hier om de PDF te downloaden. veel plezier ermee Groetjes Dennis
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
Mooi overzicht Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-9-2008 Locatie: Linter (B)
|
Gedownload. Mooi initiatief!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Mooi overzicht, maar wil er nog wel even bij vermelden dat in de shop de mengverhoudingen bij de producten staan Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-6-2008 Locatie: Apeldoorn
|
Nice! Aangezien je nog 1 plekje over hebt, voeg dan gelijk de Reconditioning Cream toe. Is het overzicht ook weer compleet
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-6-2009 Locatie: Veldhoven
|
Alvast bedankt voor de reacties allemaal @ havanna - In de nieuwe versie die nu geupload is heb ik de Reconditioning Cream toegevoegt Gr.dennis
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-2-2009 Locatie: Bergeijk
|
en bedankt natuurlijk Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Ster van de Elfsteden
|
En dan staat er als nog een typfout in "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
Netjes! Ga ik eens goed bekijken...  Dennis 
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,191 seconden.