|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Ster van de Elfsteden
|
Oh, Leuke Aktie Tim.. (maar ik zie de link, tussen detailen, voetbal, en Carclean.nl niet echt met een stressball) "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Ben benieuwd ,zou morgen post moeten krijgen  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
wehehehe als het goed is krijg ik morgen ook post, maar ik heb geen stress, ik geef totaal niks om voetbal
|
|
|
|
jullie ook al post morgen? "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
|
Ze komen morgen pas binnen, dus zendingen van vandaag zitten ze nog niet bij  En de link is gewoon leuk, voor de lol  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
bestel vermoedelijk volgende week weer wel iets "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
alleen voor die bal zeker jeroentje
|
|
|
|
lol neej hoor  mag nog op kosten van mijn ouders boodschappen doen  "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
|
|
|
|
Ze hadden veel eerder moeten komen, de timing is dus verre van optimaal, maar ze waren uitverkocht en via via konden we er opeens toch aan komen. Ach met die 3-0 van daarnet komen we misschien nog ver ook I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-5-2008
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Zoetermeer
|
Leuke actie! Ik heb eigenlijk geen stress tijdens de wedstrijden. Ik kijk niet hahaha. Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-6-2008 Locatie: Bergschenhoek
|
ladybug schreef:Leuke actie! Ik heb eigenlijk geen stress tijdens de wedstrijden. Ik kijk niet hahaha. Net als zij geen stress................ was vannavond mijn auto aan het poetsen  Zij hebben  gewonnen en ik een auto die weer  is.
|
|
|
|
Ik heb ook lekker staan poetsen tijdens de wedstrijd. Toevallig wel op een oranje auto (De Matiz van m'n moeder). Weet dan ook wel de stand, want wat kunnen kerels toch hard brullen om een bal die in een netje gaat Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-6-2008 Locatie: Bergschenhoek
|
ladybug schreef:Ik heb ook lekker staan poetsen tijdens de wedstrijd. Toevallig wel op een oranje auto (De Matiz van m'n moeder). Weet dan ook wel de stand, want wat kunnen kerels toch hard brullen om een bal die in een netje gaat Ik stond in de garage met de deur open, en toen 1-0. Overal gejuich, toeters en ik weet  niet wat ik meer hoorde. Aparte ervaring als je met iets anders bezig bent. Na afloop wel een  biertje op genomen. Naar aanleiding van de reputatie van de Italianen wist iedereen dat het een  zware wedstijd zou worden. En de statestieken n.b.t. Italië hebben we nu veranderd, hèhè.  Jammer Italië, volgende keer beter............
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Fryslân
|
Oh leuk, die klei is op een gegeven moment ook wel een keer goed genoeg doorkneed... :D Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-6-2008 Locatie: Alphen a/d Rijn
|
alleen jammer dat ik het balletje nu alweer alleen in de file kan gebruiken
|
|
|
|
Je kan je ook op dat balletje afreageren I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
Die balletjes vliegen bij ons altijd netzo lang door het huis tot ze versleten zijn :P Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
|
Mijn kat oefent z'n kwaliteiten ermee. Kom dat ding overal tegen. Leuk idee voor de volgende keer: oranje klei Voor sinterklaas: Een pietenmuts met velgenborstel erop ipv een pluim Voor kerst: Shampoo met kerstboomgeur Voor pasen: Paasei met wax Over feestdagen gesproken: Je kan met detailing altijd leuke cadeautjes vragen in iedere prijsklasse Ik weet nooit wat ik zeggen moet als ze vragen wat ik voor kerst/verjaardag wil hebben. Nu well Alle gekheid op een stokje... Doe mij gewoon een lollie
|
|
|
|
ladybug schreef:Leuk idee voor de volgende keer: oranje klei Weer eens wat anders ja...  Ik neem de klei trouwens na gebruik vaak mee naar binnen. Beetje kneden voor de Tv, is ook net een stressballetje, en 't is nog goed voor de hand- en armspieren ook. En de klei is weer netjes schoon en doorgekneed natuurlijk... Audi S8
"One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Enschede
|
Sven S8 schreef:Weer eens wat anders ja...  Ik neem de klei trouwens na gebruik vaak mee naar binnen. Beetje kneden voor de Tv, is ook net een stressballetje, en 't is nog goed voor de hand- en armspieren ook. En de klei is weer netjes schoon en doorgekneed natuurlijk... Euh waar bewaar jij de rest van je poets spullen dan? liggen die nog buiten Seat Leon 1.6 16v | Topsport bodykit | Full Leder Interieur | Weitec schroefset (-40mm) | 19" Team Dynamics | Full Xenon verlichting (6000k) | I.v.m. de verkoop van mijn Leon heb ik een hoop onderdelen over (Seat en Audio) zie: www.seatdriver.nl
|
|
|
|
Ja, onder de derde boom links... Met 'binnen' bedoelde ik natuurlijk de woonkamer in (waar momenteel overigens verrassend veel detailingspul ligt bedenk ik me net) Audi S8
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2009 Locatie: nroodlepa
|
bestelling binnen gekregen wel het kaartje maar niet de stressbal de jeugd golft wij rijden beetle
verstand komt met de jaren daarom rij ik beetle
|
|
|
|
Ik heb die van de EK, twee jaar terug ook nog wel ergens, Deze van de WK heb ik vanmiddag enorm nodig gehad, pffff wat een wedstrijd! "2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
Hahaha, is die vergeten? Donders, kan door de warmte komen. Ik leg er maandag 1 apart voor je voor de volgende bestelling  Plaatje om het goed te maken:  Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Jeroen schreef:Ik heb die van de EK, twee jaar terug ook nog wel ergens,
Deze van de WK heb ik vanmiddag enorm nodig gehad, pffff wat een wedstrijd! IDD! --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 20-5-2009 Locatie: Steenhuffel (België)
|
ladybug schreef:Mijn kat oefent z'n kwaliteiten ermee. Kom dat ding overal tegen. Onze kat is haar kwaliteiten ook aant oefenen  Live your life,Don't let life live yours! Alles is begonnen met een hobby,nu ben ik VERSLAAFD!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-1-2010 Locatie: Etten-Leur
|
Het balletje is goed van pas gekomen bij de wedstrijd Nederland-Brazilië. Alleen is het nu niet meer oranje maar bont en blauw
|
|
|
|
Goed he, we vonden het EK balletje zo'n succes, dat we hem gewoon naar het WK doorgezet hebben.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 15-5-2010 Locatie: Zuid-Beveland
|
Ik heb ondertussen alweer 2 van die balletjes! 1 voor iedere hand. Dt was gisteren wel nodig. Overigens: Heren van Carclean, bedankt voor de extra doek die bij mijn laatste bestelling zat! Het verschil tussen jongens en mannen is de prijs van het speelgoed!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 11-9-2008 Locatie: St. Annaland
|
Balletje kwam idd goed van pas!
|
|
|
|
Guest
|