|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-10-2008 Locatie: Monster
|
jeffrey rallye schreef:Vanmiddag effe geroken de geur toch niet zo lekker (die fles wat er bij zat) De volgende keer toch maar apc + doen.. Hopelijk is dat beter! Heb ook aan de fles geroken en niet echt lekker. Maarrrrr: Heb het ook gebruikt en me gehouden aan de mengverhouding van 1:200. Dan blijft er van die geur niet echt veel meer over. Heb de stoelen van mijn Jeep ermee gedaan als probeersel. Deze had ik 2 maanden geleden ook als een gedaan met de "APC-oplossing opspuit- en opzuigen met de waterzuigermethode". Het verbaasde me nogal wat er nu weer uit de stoelen kwam met de bijgeleverde reiniger i.c.m. extractor Stoelen zien er nu echt schoon uit. Plan is nu om binnenkort deze excersitie te herhalen maar dan met APC van PB. Kijken of er nog meer uit te halen valt.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-7-2008 Locatie: NH
|
Vanavond even de overloop op de 1e verdieping gedaan. Na 3 behandelingen, waarvan de laatste met alleen water, kwam er nog steeds troep uit het tapijt. Moet je de behandeling blijven herhalen totdat er niets meer vanaf komt? Welke borstel gebruiken jullie bij de voorbehandeling als je het inspuit met bijv. APC? Seat Leon (2012)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 29-9-2008 Locatie: wierden (twente)
|
Heb die grote dop gebruikt. Toen heb ik de onderste bodemtje gevuld met het spul wat er bij zat + de rest water.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: Rotterdam
|
Geweldig! Dus ook binnenshuis genoeg toepassingen voor dit apparaat! Dennis 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
Binnenshuis heb ik geweldige resultaten geboekt op kleedjes op de trap en zelfs op mijn laminaatvloer van de slaapkamer. ook de automatten zijn flink opgeknapt. Echter het vaste tapijt in de Alfa is een viltachtig spul dat geen "Pool" heeft. Deze bekleding neemt het opgebrachte apc en het water nauwelijks op. Wegzuigen is hierdoor een fluitje van een cent maar de reinigende werking stelt dan ook niet zoveel voor. Iemand tips? Moet ik het anders eerst flink inborstelen? Het meubilair hoeft niet behandeld te worden (Leer) Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-3-2009
|
InSPiRE schreef:Vanavond even de overloop op de 1e verdieping gedaan. Na 3 behandelingen, waarvan de laatste met alleen water, kwam er nog steeds troep uit het tapijt. Moet je de behandeling blijven herhalen totdat er niets meer vanaf komt? Welke borstel gebruiken jullie bij de voorbehandeling als je het inspuit met bijv. APC? Als je van te voren wil inwerken met een borstel dan kan je het beste gebruik maken van een paardehaar borstel (tenminste deze gebruik ik voor mijn stoelen in de auto). Hij is wel te koop bij Carclean: http://carclean.nl/produ...aar__85-590_101232.aspx
De haren zijn niet te hard en beschadigen dus niks. Heb je een vloerbedekking die echt vuil is dan kan je denk ik een steverige borstel gebruiken. Dit antwoord geldt eigenlijk ook voor Centoquarantasette, inwerken met een paardenhaarborsteltje -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Nijmegen
|
InSPiRE schreef: Na 3 behandelingen, waarvan de laatste met alleen water, kwam er nog steeds troep uit het tapijt. Moet je de behandeling blijven herhalen totdat er niets meer vanaf komt?
Zolang het water dat je opzuigt nog vies is, wil dat inderdaad zeggen dat het nog steeds vuil is... Dus nog ff doorgaan. Maarrr, ik zou het persoonlijk niet te nat maken telkens, ik zou zeggen stop er voor nu even mee, en laat het even drogen, en doe het een paar dagen later nog eens. Ik gebruik trouwens de Mothers borstel om hardnekkige vlekken te bewerken alvorens ik het opzuig. Succes
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-6-2009 Locatie: bovenkarspel
|
Vandaag voor het eerst toegekomen aan het gebruik van de extractor, geprobeerd op een achterbank. Kwam niet zo veel rommel uit, maar op 1 plek werd er bruin water opgezogen. Heeft iemand hem al gebruikt op stoelen met stoelverwarming, en vooral, doen ze het nog Gr, Michel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 17-7-2008 Locatie: bij je moeder thuis
|
ja ikke, maar mijn stoelverwarming op de bestuurders stoel was toch al doorgebrand (klote seat is al 4e keer), maar die op de bijrijdersstoel doet het nog prima, gewoon goed laten drogen, en dan pas gebruiken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 1-6-2009 Locatie: bovenkarspel
|
Oké, dank je, zal ik het ook gaan proberen. Gr, Michel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2009 Locatie: Noord Holland
|
Ik zit er ook aan te denken om een extractor aan te schaffen. Zijn er ook nog alternatieve/soortgelijke apparaten?
|
|
|
|
Gezien de zeer goede prijs/kwaliteit van deze extractor kan ik je deze van harte aanbevelen. Eventuele extra/reserveonderdelen zijn ook bij Carclean.nl te verkrijgen. In deze prijscategorie vind je denk ik weinig andere apparaten. -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
|
Ik kwam toevallig deze tegen:
Kärcher SE 4001
|
|
|
|
Kan die ook insprayen? Destijds heb ik het apparaat voor een zacht prijsje kunnen kopen in een groupbuy, dat maakt daarom de prijs/kwaliteit voor mij beter. Nu is de karcher iets goedkoper maar ik heb geen ervaring met dat apparaat. Ik weet wel dat je bij Carclean.nl altijd perfecte service hebt mocht er iets suk gaan. -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-7-2009 Locatie: Temse
|
Als ik deze even opzoek, lijkt hij inderdaad vergelijkbaar qua vermogen, eigenschappen en accessoires...
|
|
|
|
Wil Carclean.nl uiteraard niet hun beleg van de boterham afpakken, maar het scheelt wel € 50,- en daar kan je toch weel mooi wat andere produkten voor kopen.
Zijn er mensen die een andere extractor gebruiken?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 6-4-2008 Locatie: Den Haag eo
|
De Karcher is ook een prima ding. Helaas ging die bij ons (we hadden hem gekocht voordat de AluTec er was) al snel kapot, sproeien deed ie niet meer goed maar dat zal vast niet bij allemaal zo zijn. Verder gaan is niet zo moeilijk, weten wanneer je moet stoppen wel...Bastard of Bling! Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-10-2009 Locatie: Bodegraven
|
beest23 schreef:Wil Carclean.nl uiteraard niet hun beleg van de boterham afpakken, maar het scheelt wel € 50,- en daar kan je toch weel mooi wat andere produkten voor kopen.
Zijn er mensen die een andere extractor gebruiken? Ik heb niet zulke geweldige ervaringen met de service van Karcher! Ik heb om die redenen de Alutec bij Carclean.nl gekocht! Van meerdere mensen hier op dit forum heb ik enkel positieve ervaringen gehoord! De extractor heb ik nu enkele keren gebruikt en ik vind 'm super! Zelfs de fles extractorvloeistof die erbij zit is zeer goed! Het feit dat je de losse hulpstukken gewoon bij Carclean.nl kan bestellen vind ik ook ideaal. Mvg Robin
|
|
|
|
Hmmm 2 wat minder positieve reacties over de Karcher... Jammer dat ik de groupsbuy gemist heb.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 5-2-2009 Locatie: West-Vlaanderen
|
Idem hier, ik had namelijk wel interesse. Zal er in de toekomst nog een worden georganiseerd door Carclean.nl ?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 9-3-2011 Locatie: Belgie
|
 dit vraagt om een nieuwe groupsbuy
|
|
|
|
Ik geloof dat die vorig jaar zomer geweest is. Toen heb ik het nieuwe model aangeschaft... -=Met Een Hamer Past Alles=-
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-6-2010 Locatie: haarlem
|
wat betaal je eigenlijk voor een alutec ntsr 20 ? blijf altijd achter jezelf staan!
|
|
|
|
Guest
|