|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Euhm... een topic uit den ouden doosch... is van 2008 Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008 Locatie: reuver
|
GHE GHE. gooi ut maar eens omhoog. kijken wat er gebeurt
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-7-2009 Locatie: België
|
Als er rotary gebruik in de clinic aan te pas zal komen wil ik er wel bij zijn!
beter laat dan nooit he
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-2-2009 Locatie: Bergeijk
|
Ik wil ook wel proberen vleselijk aanwezig te zijn Altijd leuk weer wat te leren Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Misschien wil de TS wel weer eens een clinic/meeting organiseren, hij is inmiddels zelf wel ervaren genoeg. (denk ik)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 27-8-2009 Locatie: vlissingen
|
ikke kom zeker  voor mij is ht altijd ver vanuit de kust ik stel geen domme vragen ik doe het nog niet zo lang maar ooit....
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-11-2009 Locatie: Elsloo
|
Interesse is er zeker....  A.k.a Ralf "A new wax layer (or layers) every 3 months is the detailing equivalent of wearing fresh undies every day. And as anyone's mother will tell them, that's really quite essential."
Don, Dodo Juice
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-8-2009 Locatie: Helmond
|
Ik heb ook intresse, maar ik ben niet ervaren......
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 30-4-2009 Locatie: Helmond
|
Ik wil ook graag een meeting bijwonen. Tja alleen waar kunnen we dit organiseren? Ik kan wel een plaats regelen met electra en water. Alleen is dit buiten. Met dit weer niet echt handig. if it ain't broken, don't fix it!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 25-12-2008 Locatie: mierlo
|
Wat dacht je van de leegstaande panden op de autoboulevard? (de Helmonders onder ons weten wel over welke ik het heb) Weet alleen niet bij wie dan moet zijn.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-8-2009 Locatie: Helmond
|
Staat er niet te huur op? Eventueel de verhuurder contacten.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Ik zou vast en zeker komen, maar ik ben niet ervaren en ik zie het me dus ook niet organiseren. My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 22-5-2008 Locatie: Maastricht
|
Hey mede mestreechteneer! Ik las zojuist op dit forum dat er binnenkort waarschijnlijk een meeting in Eijsden is. Misschien interessant om daar heen te gaan, er valt altijd een boel te leren!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 8-8-2009 Locatie: Maastricht
|
Als dit niet samenvalt met die Meeting in Lelystad (daar heb ik me voor opgegeven) dan kom ik daar zeker kijken. My heart yearns for something shining (Shaka Zulu +/- 1828)
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,347 seconden.