|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-7-2009
|
Hoi iedereen.
ben wat aan het spuiten geweest op mn auto. Morgen de spuitnevel weg poetsen. Welk product kan ik hier het beste voor gebruiken?
Groet Bart
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 16-5-2008
|
Met kleien. Maar waarom wachtje nog een dag?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-8-2008 Locatie: De Bilt
|
Hangt er vanaf waarmee je gespoten hebt.
|
|
|
|
Heb al van alles gelezen,maar niet dat je met kleien spuitnevel weg poetst. Maar het zou zomaar kunnen,heb er echt de ballen verstand van. Je moet volgens de beschrijving 10 tot 48 uur wachten met wegpoetsen van spuitnevel. Ik zou commandant nr 4 kunnen gebruiken maar er zal echt wel een beter product voor dit klusje zijn..
|
|
|
|
Fi-Wi schreef:Hangt er vanaf waarmee je gespoten hebt. Gespoten met Motip metalic acryl lak,
|
|
|
|
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar het staat volgens mij bij de product informatie van klei bij Meguiar's . Of het staat op de verpakking zelf, heb er eens iets van gelezen.
|
|
|
|
Thanks, Ik zal het is opzoeken.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bunschoten
|
Trab schreef:Heb al van alles gelezen,maar niet dat je met kleien spuitnevel weg poetst. Maar het zou zomaar kunnen,heb er echt de ballen verstand van. Je moet volgens de beschrijving 10 tot 48 uur wachten met wegpoetsen van spuitnevel. Ik zou commandant nr 4 kunnen gebruiken maar er zal echt wel een beter product voor dit klusje zijn.. met kleien is de spuitnevel best wel te verwijderen, kost wel even tijd wanneer je te lang zult wachten. er zijn wel meer opties maar die hou ik voor me zelf 
|
|
|
|
Harold-A1 schreef:met kleien is de spuitnevel best wel te verwijderen, kost wel even tijd wanneer je te lang zult wachten. er zijn wel meer opties maar die hou ik voor me zelf  Tja,daar zul je dan je reden wel voor hebben. Dacht dat forums er voor waren elkaar juist adviezen te geven.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2008 Locatie: Budel-Dorplein
|