|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
Kun je als je de polijstpads in de wasmachine wast, kun je het dan voor een ander polijst middel gebruiken ?
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Ja, doe ik ook. Het allerbeste is natuurlijk om voor ieder product een aparte pad te hebben, maar dat is ondoenlijk als je veel verschillende producten heb zoals ik Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 28-4-2009 Locatie: Maas en Waal
|
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-1-2009 Locatie: Kwadendamme
|
Kun je de Lake Country pads voor bijv. de DAP ook in de wasmachine doen? Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2008 Locatie: Mijdrecht
|
chost10 schreef:Maar is het merkbaar ? Nee aan de werking is het niet merkbaar. Alleen de geur van Collinite blijft na het wassen in mijn pad hangen. Dennis Blomaard schreef:Kun je de Lake Country pads voor bijv. de DAP ook in de wasmachine doen? 't wordt niet aangeraden maar ik doe het altijd eigenlijk en de pads zien er nog steed puik uit Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
|
Oké bedankt, dan zal ik tezijnertijd ook eens kijken wat het beste is En de meeste mensen gebruiken gewoon Dreft om de pads schoon te maken? Mensen zonder Padwasher dus Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
|
Insprayen met Dasty (geel maar niet te veel) daarna goed uitspoelen en vervolgens in de wasmachine. Ik heb sinds kort een padwasher misschien dat het insprayen en uitspoelen hiermee kan vervallen maar dat moet ik eerst nog uitproberen. Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-12-2008 Locatie: Assen
|
 you used the MAGIC WORD! ontopic: ik spray ze in met APC en doe ze daarna in de wasmachine, werkt prima
|
|
|
|
En blijven de DAP pads nog mooi na ze een aantal keren in de wasmachine gedaan te hebben? Na x aantal keer? Een hobby mag geld kosten 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 23-11-2008 Locatie: Tilburg
|
Ik heb inmiddels zo'n 10-15 auto's gedaan en daarna altijd in de wasmachine en zijn nog prima. Pads verkleuren door unilakken maar even er op schrijven welke pad het is en dat is geen probleem. Pads blijven prima bruikbaar!
|
|
|
|
Pads verkleuren, krijgen putjes gebruiksspporen etc, het enige dat je kan doen om dat te voorkomen is ze niet gebruiken. Alfa 147 2.0 T-Spark Distinctive, Eibach Pro System -30mm - tentar vie non battute Gasten die "muziekjes" zetten over race filmpjes sporen niet helemaal!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,219 seconden.