Naar Carclean.nl
Welkom gast! Zoeken | Nieuwe berichten sinds | Inloggen | Registreren

6 Pagina's 123>»
Nieuw: Monello Raffini Polijstlijn. Totaalkit met 10% korting! Opties
Tim
#1 Gepost : woensdag 29 juli 2009 16:16:23
Rang: Moderator

Binnenkort is het dan zover, de Monello Raffini Polijstlijn is dan op voorraad. Eerste klas polijstmiddelen, geschikt voor elk type lak!

Raffini
De lijn polijstmiddelen van Monello komt onder de naam Raffini op de markt en betekent, heel toepasselijk, verfijnen. De Raffini lijn zal bestaan uit 3 polijstmiddelen en 1 spray allen in 500ml verpakking. Later zal deze lijn verder worden uitgebreid.

De lijn verwachten we eind volgende week te kunnen leveren.

Raffini - Inizio
Compound van hoge kwaliteit geschikt voor de behandeling van zwaar verweerde lakken, krassen en zware waskrassen. Breekt uitzonderlijk goed af en geeft minimale waas. Geschikt voor elke lak, ook de hedendaagse krasvaste en keramische lakken. Bevat geen 'fillers'. Nabehandelen met Raffini Mezzo en/of Finale.

Cutting Factor 5/5
Gloss 1.5/5

€ 13,99

Raffini - Mezzo
Micro polish geschikt voor de behandeling van verweerde lakken, lichte krassen en waskrassen. Werkt uitzonderlijk snel en effectief. Geschikt voor elke lak, ook de hedendaagse krasvaste en keramische lakken. Bevat geen 'fillers'. Nabehandelen met Raffini Finale.

Cutting Factor 3.5/5
Gloss 3/5

€ 15,99

Raffini - Finale
Nano Finishing Polish verwijdert hologrammen en lichte waskrassen en geeft een indrukwekkende wetlook. Bevat cleaners. Geschikt voor elke lak, ook de heden- daagse krasvaste en keramische lakken. Nabehandelen met glaze, sealant en/of wax.

Cutting Factor 2/5
Gloss 5/5

€ 17,99

Alle bovenstaande polijstmiddelen zijn te verwerken met de hand, dual action of roterende polijstmachine.

Raffini - Spruzzo
Spray op waterbasis speciaal ontwikkeld om polijstwerk te kunnen inspecteren. Verwijdert fillers, glaze, polijstmiddel, polijstolie, vingerafdrukken, lichte vervuiling en stof. Veilig voor elk oppervlak en bevat geen glansmiddelen.

Per paneel vernevelen en afnemen met een microvezeldoek.

€ 10,99

Aanbieding: Raffini Polish Kit
Om de introductie van de Raffini serie te vieren, hebben we besloten meteen een mooie voordeelkit aan te bieden. De kit bevat de 3 polijstmiddelen en de spray en zal aangeboden worden voor € 44,99 (ruim 23% korting).

We hebben maximaal 100 kits beschikbaar voor deze prijs. Dus heb je interesse, wees er dan snel bij. First in, first out. De kit is nu al te reserveren via onze webshop.

Over Monello
Monello is dit jaar door ons in het leven geroepen met als doel hoge kwaliteitsproducten te leveren. Monello was al een beetje bekend van de polijstpads die in opdracht van Monello door Lake Country geproduceerd worden. Het assortiment is gestart met polijstpads van hoge kwaliteit, geproduceerd door Lake Country en wordt nu uitgebreid met de polijstmiddelenlijn Raffini, geproduceerd door een bekende Duitse polijstmiddelen fabrikant.

In een later stadium zullen speciaal voor Monello ontwikkelde waxen, glazes en sealants worden toegevoegd. We zijn hiervoor met Dodo Juice in bespreking. Ook zijn we bezig met een accessoirelijn. Denk hierbij aan doeken, (hand)pads, washmits en een detailerbag.

Volgende maand wordt ook de speciale 6" Monello Kompressor pad lijn geintroduceerd. Speciaal geoptimaliseerd voor het gebruik met de DAP500 D/A machine.

Voor Monello wordt een duidelijke, professionele website opgezet. Voordat hij klaar is zijn we wel even verder, maar we hopen deze in het voorjaar te kunnen introduceren.
I'm the Master of Bling!
aron225
#2 Gepost : woensdag 29 juli 2009 16:29:56
Rang: Lid
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardig

ik ga de kit reserveren, maar moet hij dan meteen besteld (en dus ook betaald) worden?
as for me no more sigs.. im not cool like that.
Angelique
#3 Gepost : woensdag 29 juli 2009 16:30:33

jippie Ook ik heb hem gereserveerd blij
Alfa Romeo 155 2.0 TD - Kleur Blue Spazio
Tim
#4 Gepost : woensdag 29 juli 2009 16:32:25

aron147 schreef:
ik ga de kit reserveren, maar moet hij dan meteen besteld (en dus ook betaald) worden?

Zolang hij niet besteld is, tel je niet meer voor de 1e 100 kits. Dus hij moet echt besteld worden om in aanmerking te komen. knipoog
I'm the Master of Bling!
aron225
#5 Gepost : woensdag 29 juli 2009 16:33:53

no problemo,regels als we nog niet op de 100 zitten, ben ik erbij!

-Vanquish-
#6 Gepost : woensdag 29 juli 2009 16:33:57
Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.

Ik ga het zeker bestellen. Ga ze waarschijnlijk binnenkort toch allemaal in huis halen, kan ik maar beter direct van de aanbieding genieten.

Tim, mag ik de kit nu al bestellen (zodat ik zeker bij de eerste 100 ben, want op dit forum kan het snel gaan) en later deze week nog een bestelling daar aan toevoegen? Twijfel nog tussen een aantal producten momenteel...
Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
Tim
#7 Gepost : woensdag 29 juli 2009 16:37:09

Je mag hem nu zeker bestellen en later een andere bestelling plaatsen, deze kunnen we zonder problemen combineren. ja
I'm the Master of Bling!
Tim
#8 Gepost : woensdag 29 juli 2009 16:37:43

aron147 schreef:
no problemo,regels als we nog niet op de 100 zitten, ben ik erbij!

*Tim kijkt naar het aantal bestellingen en merkt op dat het nu nog net lukt* knipoog
I'm the Master of Bling!
Dennis Blomaard
#9 Gepost : woensdag 29 juli 2009 16:38:39

Kun je dit deze lijn ook vergelijking met de Poorboy's World SSR lijn?

Ik heb namelijk nog geen polijstmiddelen great
Een hobby mag geld kosten ja
Tim
#10 Gepost : woensdag 29 juli 2009 16:47:09

Ja ze zijn te vergelijken, er zijn wel verschillen:

Poorboy's World SSR reeks ruikt lekker en kan ook in de zon worden gebruikt. De Monello polijstmiddelen zijn geurarm en mogen alleen in de schaduw worden gebruikt.

De Poorboy's World SSR reeks werkt uitstekend, maar is minder geschikt voor moderne krasvaste en keramische lakken, veelal toegepast op Europese auto's na 2001.

I'm the Master of Bling!
-Vanquish-
#11 Gepost : woensdag 29 juli 2009 16:51:00
Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.Review zilver: Plaatst regelmatig goede reviews.

Tim schreef:
Je mag hem nu zeker bestellen en later een andere bestelling plaatsen, deze kunnen we zonder problemen combineren. ja

Besteld en heb men bestelling toch nog compleet gekregen. cool
Malcolm, our customer care monkey, will gladly open complaints letters, eat half of them and then wipe the leftovers on his bright purple bottom. You can therefore see why we don't like reading them. If you have a real issue, it is worth emailing us and we can then file it under 'Genuine', 'Begging' or 'Barking'. The Begging and Barking emails then get printed off and given back to Malcolm, who thanks you in advance for taking the time and trouble to write.
Dennis Blomaard
#12 Gepost : woensdag 29 juli 2009 16:57:27

Tim schreef:
Ja ze zijn te vergelijken, er zijn wel verschillen:

Poorboy's World SSR reeks ruikt lekker en kan ook in de zon worden gebruikt. De Monello polijstmiddelen zijn geurarm en mogen alleen in de schaduw worden gebruikt.

De Poorboy's World SSR reeks werkt uitstekend, maar is minder geschikt voor moderne krasvaste en keramische lakken, veelal toegepast op Europese auto's na 2001.

Bedoel je met krasvast bijvoorbeeld VAG-lakken?
Tim
#13 Gepost : woensdag 29 juli 2009 16:58:34

Correct, maar wel de huidige lakken. Een lak van 1999 van VAG is prima te polijsten met de SSR serie bijvoorbeeld.
I'm the Master of Bling!
Dennis Blomaard
#14 Gepost : woensdag 29 juli 2009 17:05:01

Oké knipoog

En wat zijn de verschillen/overeenkomsten met Mezerna?

Tim
#15 Gepost : woensdag 29 juli 2009 17:06:36

Ik mag daar officieel geen uitspraken over doen. knipoog Maar Inizio is te vergelijken met Powergloss, Mezzo met de Intensive Polish en de Finale met de Nano Finish.
I'm the Master of Bling!
Soepergrover
#16 Gepost : woensdag 29 juli 2009 17:43:07
Hulpvaardig goud: Het toppunt van hulpvaardigheid!Review brons: Heeft goede reviews geschreven.

Ik mis Monello nog in het merkenoverzicht links in beeld.'
Tim
#17 Gepost : woensdag 29 juli 2009 17:45:43

Correct en tevens juist. Komt van de week 'in beeld'
I'm the Master of Bling!
tee-dee-ie
#18 Gepost : woensdag 29 juli 2009 17:55:58

Tim schreef:
De Poorboy's World SSR reeks werkt uitstekend, maar is minder geschikt voor moderne krasvaste en keramische lakken, veelal toegepast op Europese auto's na 2001

Misschien een domme vraag, maar zou je deze producten ook adviseren voor een VW Transporter uit 2002 (met af fabriek een zogenaamde pareleffectlak) of kan dat ook met de SSR producten? Zijn deze nieuwe producten ook veilig op een blanke lak?

Groeten,
Erik

Tim
#19 Gepost : woensdag 29 juli 2009 18:00:05

Prima te gebruiken, welke combinatie van de Raffini reeks zou je moeten vaststellen met een testspot.

Blanke lak, geen probleem.
I'm the Master of Bling!
aron225
#20 Gepost : woensdag 29 juli 2009 18:42:48

is er trouwens al iets bekend over WANNEER deze serie producten er zijn..

als ze bijvoorbeeld de 16e er zijn, neem ik ze wel mee tijdens de rotary clinicfeest
Jeroen
#21 Gepost : woensdag 29 juli 2009 18:54:23

Gereserveerdbesteld hehe

"2006 Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V Distinctive TI"

ThaBird
#22 Gepost : woensdag 29 juli 2009 19:07:55

Fantastisch Tim.great

Altijd leuk om bij de "geboorte" van een merk te zijn ja
HaroldV
#23 Gepost : woensdag 29 juli 2009 20:39:13

goed bezig Tim (en de anderen ook knipoog

tinus
#24 Gepost : woensdag 29 juli 2009 21:00:03
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

drie woorden: Ge Wel Dig jippie lief
Glans is een keuze wink2
Koeny
#25 Gepost : woensdag 29 juli 2009 21:30:03

Mijn Kitje is besteld hehehe

Veel succes jongens met deze nieuwe polijstlijn!
BlackPassat
#26 Gepost : woensdag 29 juli 2009 22:06:18
Hulpvaardig zilver: Zeer regelmatig behulpzaam.

Inspection Spray op waterbasis? Ik dacht dat die Duitse tegenhanger op basis van Isopropanol (isoporpylalcohol) was. Heb het zelf helaas niet in mijn collectie dus kan het niet checken.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
markprinsen
#27 Gepost : woensdag 29 juli 2009 22:16:41

Heb ook maar even zo'n kitje besteld! Lijkt me mooi spul!
Tim
#28 Gepost : woensdag 29 juli 2009 22:18:49

BlackPassat schreef:
Inspection Spray op waterbasis? Ik dacht dat die Duitse tegenhanger op basis van Isopropanol (isoporpylalcohol) was. Heb het zelf helaas niet in mijn collectie dus kan het niet checken.

Het is echt op water basis. ja
I'm the Master of Bling!
Tim
#29 Gepost : woensdag 29 juli 2009 22:19:28

Bedankt voor de leuke reactie allen! Spannend altijd om zoiets op te zetten.
I'm the Master of Bling!
Tim
#30 Gepost : woensdag 29 juli 2009 22:26:00

aron147 schreef:
is er trouwens al iets bekend over WANNEER deze serie producten er zijn..

als ze bijvoorbeeld de 16e er zijn, neem ik ze wel mee tijdens de rotary clinicfeest

Eind volgende week als het mee zit, maar het is afhankelijk van een paar factoren. De 16e moet wel lukken hoop ik. great
I'm the Master of Bling!
aron225
#31 Gepost : woensdag 29 juli 2009 22:35:01

oke,
ik heb hem voor opsturen gedaan, maar neem ze de 16e dan wel mee

als dat mogelijk is uiteraard.. dan neem ik meteen wat pad's mee..

tinus
#32 Gepost : woensdag 29 juli 2009 22:55:44
Hulpvaardig brons: Regelmatig hulpvaardigReview brons: Heeft goede reviews geschreven.

BlackPassat schreef:

Ik heb 'die Duitse tegenhanger' en is niet op basis van IPA hehe
Tegenhanger zal ik het ook niet noemen, maar meer twee-eiige tweeling? LoL
Glans is een keuze wink2
Thegame1512
#33 Gepost : woensdag 29 juli 2009 23:06:26

Ik bestel de spray en mezzo wel tzt. De FF zit nog 3/4 vol!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
6 Pagina's 123>»
Snel naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen polls aanmaken.
Je kunt hier niet stemmen op polls.

Carclean.nl forum layout is ontworpen door Flaire