|
|
Rang: Lid Lid sinds: 6-7-2009 Locatie: Hoorn - NH
|
Zat te snuffelen op internet en kwam per toeval een schuimlans tegen - €4,95. Uiteraard de bijbehorende adapter opgezocht voor bv een Karcher 0 €6,25 Prijs stelt niks voor, ben bang dat het schuimlansje ook niet veel voorsteld, maar toch  Iemand ervaring hiermee / ooit stoute schoenen aangetrokken Mocht ie verkeerd staan / totaal buiten proporties aangezien geen Carclean.nl -product is >>> actie ondernemen mag dan gewoon hoor.   // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
ben erg benieuwd.. waar komt hij vandaan? dan ga ik hem meteen bestellen, en uiteraard proberen! mocht tim er geen problemen mee hebben.. waar je hem kan bestellen, wil ik wel graag per PB as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ik heb precies zo'n ding gehad bij mijn Bosch HD (of het lijkt er in elk geval erg op). Ooit een keer gebruikt met wat Valma Wash&Shine die ik nog had staan, maar ik was niet echt onder de indruk (ook niet echt een shampoo om mee te foamen). Zulke 'schuimlanzen' zijn al eerder besproken op het forum. Je moet er geen wonderen van verwachten, maar voor die paar euro is dat niet gek.
|
|
|
|
Dat er goed, beter, best is daar ben ik ondertussen achter ( ook ik heb de turtlewax in de grote grijze bak geplaatst ). Ik zat eerder te denken: €17,20 thuis afgeleverd + goede shampoo dan wel foam ) is een aardige verbetering. Als je vergelijkt dat de goedkoopste a €72,49 is groot verschil. Is dat het verschil echt waard en dus €17,20 weggegooid geld of stiekem een leuke extra voor de beginnende detailer die allen zijn eigen auto doet en er niet zijn "extra'tjes mee regeld". Ik zal de zoveelste zijn die het wiel opnieuw probeert uit te vinden, maar als je niks vraagt word je ook niet wijzer. Ik vraag een hoop...ben al aardig wat wijzer geworden hier ( waarvoor mijn grote dank aan allen! ) // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
ik gaat hem bestellen, born to be mild is geschikt om mee te foamen.. mocht het wat zijn, bestel ik wel een gallon SSF as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-7-2008 Locatie: Bilthoven
|
*gaap*... KLIKBeen there, done that, FAIL! KLIK HIER STELLETJE PANNEKOEKEN....Altijd eerst aan Tinus vragen.... Glans is een keuze
|
|
|
|
niet zo he ik vind ruim 70 euro, voor een foamlans.. gewoon veel geld.. (net als die woolpad van 35 euro) aangezien ik hem toch bijna niet ga gebruiken.. gebruik die hele hogedruk ding bijna nooit... en ik ben gewoon benieuwd... al ben ik niet zeker of die karcher verloop.. op de oudere karcher's passen.. ik ga het toch lekker probere as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
hahaha, je mag hem best bij mij komen proberen hoor. Ies graties... Kan je dan altijd nog beslissen of je er 1 koopt of niet; toch weer een eurootje of 11 misschien bespaart... Glans is een keuze
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Laten we maar zo zeggen: goedkoop is duurkoop. Je koopt zo'n el cheapo ding voor enkele euro's incl verzendkosten, komt tot de conclusie dat het niets is = weggegooid geld. Spaar even door voor iets duurders wat wel werkt, en zich reeds bewezen heeft dat het werkt. Als je dus eerst de el cheapo koopt en later de "echte" ben je per saldo duurder uit!  Verkeerde bezuinigingen dus. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Lief zijn voor elkaar he Sjips weer geen wiel uitgevonden. Mocht Aron toch lekker eigenwijs blijven, dan zien we of ook deze in het archief kan OF dat stiekem het nieuwe wereldwonder is verricht. // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-4-2009 Locatie: ooltgensplaat
|
Ook ik heb het geprobeerd met de "schuimlans" die standaard bij de hogedrukreiniger zit. Het kost je veel shampoo en binnen 15 seconden is het er weer afgelopen. Pas van Jeroen een heavy duty foamlans overgenomen met Supasnowfoam. Man wat een verschil. Het blijft gewoon 5 minuten hangen. Dus zoals al eerder gezegd, zonde van je geld en niet te vergeten de hoeveelheid shampoo die je moet gebruiken. Effe doorsparen. Ik gebruik 100 ml foam op 800 ml. water en een schuim, niet te geloven. Meer dan voldoende voor 1 auto, misschien dat je er zelfs 2 mee kan doen. Dus je doet een eeuwigheid met die foam.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Buren hadden ook zoiets ,ik heb de resultaten gezien ,teleurstellend tov een Autobrite lans. Maar het 'werkt' wel (zie post van Tinus). Het is echt niet te vergelijken met een degelijke lans ,buy cheap ,buy twice..  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
Aansluitend/doorgaand hierop: met of zonder HD dat nog enig verschil? Indien een HD aanwezig dan voor die versie gaan of diegene die op een reguliere tuinslang past? Maakt het in verhouding dan weer niet zoveel uit of.... Simpeler: de autobrite-HD ovs Gilmoure-tuinslang: beide kwaliteit ( dus dat stukje is dan komen te vervallen ) maar krijg je dan weer meer waar voor je geld met de HD uitvoering ? Jaja ik weet het, ik blijf vragen HAHA ( even volhouden mensen, straks staat alles completa uitgestald en ga ik als een speer before/after-pics doneren  // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
De meesten die een gillmore gekocht hebben, zijn overgeschakeld op een HD versie aangezien dat veel compacter schuim levert. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
moeilijk ... moeilijk.... (nog niet besteld) as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2009 Locatie: Noord Holland
|
Aangezien de verslaving mij in een rap tempo heeft overmesteerd wil ik ook gaan foamen.
Ik heb de nog ongebruikte Karcher K3.99 van vader gepikt.....en nu verder?
Wat moet ik aanschaffen? -Autobrite Foam Kit Heavy Duty voor Karcher -Autobrite Super Snow Foam
|
|
|
|
in ieder geval een autobrite.. en niet degene die bij een webshop voor 10 euro tekoop is. je hebt nodig: een foam lans klik voor de heavy duty versieklik voor de normale versiede normale versie is even uitverkocht! en dan heb je indd snowfoam nodig.. je kan ook met sommige shampoo's foamen, maar snowfoam werkt het beste klik voor 1 liter foamklik voor 5 liter snowfoamdat is wat je nodig hebt as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-7-2009 Locatie: Detail Shed
|
Er zijn Die Hards hier op het forum die overtuigd zijn van de foam van Bilt Hammer, kijk daar ook maar eens naar. Glansofiel
|
|
|
|
ik heb trouwens bovenstaande foamlans toch stug gekocht.. en geprobeerd.. werkt voor geen meter, zoals tinus al zei. ik ben overtuigd van de power van de autobrite lans (die ik nu heb) niet met elkaar te vergelijken.. as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Je gelooft ons gewwon niet he? Of ben je nu echt zo eigenwijs Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 19-5-2008
|
|
|
|
|
eigenwijs en ik MOEST een foamlans hebben.. uiteindelijk een knappe autobrite heavy duty weten te scoren voor een goede prijs (groupbuy) en hij heeft me prima gedient de tijd dat ik hem gebruiktte! en ik gebruik de fles nu op mijn autobrite heeel soms gebruik ik hem, met bilberry wheelcleaner, omdat het beter uit die lans komt, en dan beter blijft plakken, als zo direct uit een sprayer as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 18-5-2009 Locatie: Zoetermeer
|
stimpy68 schreef:De meesten die een gillmore gekocht hebben, zijn overgeschakeld op een HD versie aangezien dat veel compacter schuim levert. daar ben ik er een van, ik heb ook de gillmore in bezit maar ben er niet echt kapot van, vrijdag maar de karcher hd lans bij Carclean.nl halen, zag dat ie binnen is namelijk.....
|
|
|
|
Als topic-starter ook maar ff een aanvulling doen  Destijds getwijfeld ..... nog meer testen gelezen ..... Tinus gevonden  ..... HD Foamlansje overgenomen ..... mega blij ..... dit idee maar snel weggestopt ..... ben zonder zelf te vergelijken overtuigd ..... ikkuh blij ( of had ik al dat gezegd ) met de HD-lans // >>> Volledig Stappenplan - Machinaal <<< | >>> Pads & Middel - Overzicht <<< | >>> Volledig Stappenplan - Handmatig <<< \\ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Life's a Bitch, cause if it was a Slut it'd be Easy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
foamen! Glans is een keuze
|
|
|
|
Guest
|