|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-6-2009 Locatie: Zoetermeer
|
Kwam na wat verschillende site te bezoeken het merk Insta Finish tegen. De producten zien er netjes uit en de prijzen zijn niet schrikbarend hoog. Nu kreeg ik toch enigzins de indruk dat het merk mogelijk dezelfde spullen als Chemical Guys zou verkopen. Ze gebruiken namelijk een aantal dezelfde namen waarbij de kleuren en de geuren dan ook overeenkomen.
Zijn er mensen bekend met dit merk ?
EDIT
Ik zag dat er al is een topic over geweest was, maar helaas nog geen ervaringen of mensen die het daadwerkelijk hebben gezien,geroken,geproefd,vastgehouden,gebruikt etc etc
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Het zijn dezelfde producten met een ander merk (private label) erop. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Is het niets voor Carclean.nl om een aantal van deze producten onder eigen naam (Monelloo) te verkopen ? Of zijn jullie inmiddels al achter de schermen met andere merken, spullen bezig 
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
De Insta Finish producten hebben o.a. de Chemical Guys en Smartwax producten als broertjes en zusjes. Carclean.nl moet al moeite genoeg doen om deze in huis te krijgen en verder heeft het niet zoveel nut om dezelfde producten onder andere naam te verkopen. Ik dacht wel dat Dodo Juice in de markt was om producten specifiek voor Carclean.nl te gaan maken. [edit] even de link erbij gezocht
|
|
|
|
Klopt Dodo Juice zal een aantal producten voor ons gaan produceren, althans dat zijn de plannen. We moeten inderdaad genoeg stoeien om de producten van CG en Smartwax in huis te krijgen. De blokkades zijn nog steeds her en der actief.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Zo vervelend als je ergens wordt tegengewerkt Is het dan de bedoeling (het plan) dat Dodo speciaal voor Carclean.nl iets gaat ontwikkelen, of dat dezelfde producten onder een andere naam gaan worden verkocht ? Of kan je daar niet te veel over kwijt......
|
|
|
|
Het worden nieuwe producten die niet voorkomen in de Dodo Juice lijn. Dus exclusief geproduceerd voor Monello. I'm the Master of Bling!
|
|
|
|
Lijkt me erg chique....
Gaan het tegen die tijd wel horen. Weet ik voorlopig even genoeg
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,249 seconden.