|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-9-2009 Locatie: Over den IJssel
|
Gelijk maar een vraag: Ik heb bij een van mn eerste bestellingen een Foam Hand Applicator gekregen. Kan ik die voor de stappen 3 t/m 5 gebruiken, door de applicator tussentijds uit te spoelen? En, zo niet, waar kan ik de applicator dan het beste voor inzetten? thanks --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
***Glanz oder gar nicht!***
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Als het zo'n gele is kan je die inderdaad voor eender welke stap gebruiken. Werken goed voor alle stappen ,meestal het beste voor glaze's en wax/sealant. Maar tussendoor uitwassen werkt niet ,een pad die je gebruikt voor bv. Paint-cleaners kan je best niet gebruiken om te waxen. Ook al is hij goed uitgewassen. Uit gevaar voor kruisbesmetting gewoon voor verschillende stappen ,verschillende pads kopen.  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
Ehhhh, het is een rode....met van die putjes erin...?!? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Een rode is voor het aanbrengen van een wax/sealant. Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Kijk. Thanks. Dat is handig. Ik zal er idd nog een paar aanschaffen trouwens. Nu gebruik ik trouwens gewoon oud katoen, werkt ook prima. --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 14-5-2009 Locatie: omgeving Breda
|
Ehm, krijg je daar geen (kleine) krasjes van?
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 10-6-2009 Locatie: Haarlemmermeer
|
Oeps! Oud katoen. Als ik jou was zou ik snel de tekst van mijn bericht editten en die opmerking verwijderen, want vanaf nu zal men jou gaan uitleggen waarom jebeter geen katoen kunt gebruiken. Je krijgt uitleg over de hardheid van de katoenvezel en de krassen die dat zal gaan veroorzaken. Delete: Katoen Insert: Microfiber doeken Was getekend, Aficior Fix It! The Scratch Has Met Its Match by Billy Mays (R.I.P.) K L I K K E R D E K L I KI am the King of bling!
|
|
|
|
O......ooo......aha.....vertel eens, want dat wist ik dus niet Dus Katoen=no go? Thanks! Handig forum hoor --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 5-5-2008 Locatie: Den Haag
|
Katoen... Das echt een NO-GO! Never try to teach a pig to sing; it wastes your time and it annoys the pig.I'm not crazy. My mom had me tested.Forumregels aangepast en uitgebreid, neem de tijd om ze door te lezen.
|
|
|
|
Oke..oke: Net besteld  : 1x Miracle Dryer 1x setjeHi-Tech Foam Applicator 1x The Bone' Spons beter zo??? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2009
|
D-J schreef:Oke..oke: Net besteld  : 1x Miracle Dryer 1x setjeHi-Tech Foam Applicator 1x The Bone' Spons beter zo??? Nog steeds niets voor het uitpoetsen... MF doek vergeten. En de meesten gebruiken hier een Wash Mitt voor het wassen ipv een spons. Misschien een idee om het de volgende keer eerst te vragen en dan pas te bestellen 
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 26-5-2008 Locatie: Maaseik (BE)
|
Bone is prima ,is een microvezel spons. Miracle Dryer is ook in orde ,foam padjes ook. Maar vergeet inderdaad niet verschillende microvezel doeken te bestellen. (Liefst 2 per product)  Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen...
|
|
|
|
Mr. M. schreef:Nog steeds niets voor het uitpoetsen... MF doek vergeten. En de meesten gebruiken hier een Wash Mitt voor het wassen ipv een spons. Misschien een idee om het de volgende keer eerst te vragen en dan pas te bestellen  En juist die MF doeken liggen hier gewoon in de kast...bij de action gekocht ps. De Mr. M? Ben jij dat Marten? --Fabia Greenline & VW Kever 1200 --
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 24-8-2009
|
D-J schreef:En juist die MF doeken liggen hier gewoon in de kast...bij de action gekocht ps. De Mr. M? Ben jij dat Marten? Netjes! Heb je ze al een keer gewassen (je spons en droogdoek ook even doen) tegen het pluizen. ps. Nope, geen Marten!
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,305 seconden.