|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-8-2009 Locatie: Helmond
|
Hoi, Vandaag krijg ik mijn DAP500 binnen Nu heb ik een vraag, als ik Menzerna - Intensive Polish heb gebruikt moet ik de auto dan nabewerken met SSR1? En oja ik heb ook de PB Natty's Paste Wax Blue kan deze ook met de DAP500 worden aangebracht? Of is het beter deze handmatig aan te brengen en daarna machinaal uit te poetsen? Alvast bedankt voor jullie advies.
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 7-10-2008 Locatie: De kop van Drenthe
|
Met de juiste pad kan je inderdaad met de ssr1 nabewerken.. en de natty's kan je beter met de hand aanbrengen dan met de machine
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 21-2-2009 Locatie: Kartonen Doos Onder De Brug
|
Natty kan je prima met de dap doen, maar is wel een gemuggel om de wax uit de pot op je pad te krijgen
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
Jopie schreef:Met de juiste pad kan je inderdaad met de ssr1 nabewerken.. en de natty's kan je beter met de hand aanbrengen dan met de machine Natty's gaat prima met de machine. Ik vind juist dat dat uitstekend werkt. Natty's laat zich heel makkelijk met je vingers aanbrengen op de machinale pad. Zeker met de nieuwe gold concorso pad werkt het echt heel goed.  I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Moderator Lid sinds: 2-3-2008 Locatie: Mobiel
|
ThaBird schreef:Natty kan je prima met de dap doen, maar is wel een gemuggel om de wax uit de pot op je pad te krijgen Even warm maken met je vingers en het gaat erg makkelijk. Veel makkelijker dan M26 of M16 van Meguiar's. Dat is echt lastig. I'm the Master of Bling!
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 13-7-2009 Locatie: Detail Shed
|
Tim schreef:Veel makkelijker dan M26 of M16 van Meguiar's. Dat is echt lastig. Moet de Swissvax Concorso eens proberen die is nog veel lastiger zacht te krijgen met de vingers, das niet fijn meer! Glansofiel
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 12-8-2009 Locatie: Helmond
|
Tim schreef:Even warm maken met je vingers en het gaat erg makkelijk. Veel makkelijker dan M26 of M16 van Meguiar's. Dat is echt lastig.
Euh domme vraag misschien  maar bedoel je dan het potje tussen je handen houden, of een beetje uit het potje halen met je vingers en dat tussen je vingers warm maken
|
|
|
Rang: Lid Lid sinds: 3-5-2009 Locatie: zaanstad
|
gewoon met de pad wat "likjes" uit de pot nemen, en dan inwerken... moet toch ook lukken? laatste keer dat ik machinaal wax aan het knoeien was, had ik het hele blok natty's uit de pot gehaald, rotary op standje 1.5.. en rubben maar.. was niet zown succes.. waxen blijf ik met de hand doen as for me no more sigs.. im not cool like that.
|
|
|
|
Guest
|
Carclean.nl forum layout is ontworpen door FlairePowered by YAF |
YAF © 2003-2009, Yet Another Forum.NETDeze pagina is gegenereerd in 0,186 seconden.